Ponuro...

Saturday, April 13, 2013

Cześć. ; * Dzisiejszy dzień jak dla mnie jest trochę lepszy. Nic pechowego jeszcze się nie wydarzyło, ale to może dlatego, że nie ruszyłam się z domu.  ;D
Za oknem pogoda nie zachęca. Przed chwilą się nieźle rozpadało. ;c


Co do TinyChatu z Lucy, to niebawem się odbędzie. Póki co Luu musi wyzdrowieć. ;) Dziękujemy, za Wasze zainteresowanie chatem. Cieszymy się, że poprzedni był tak udany. ; ) Co do pytań o Marvina, to powiem Wam, że jest on chętny na kolejne chaty. ;) Także będzie nasz przystojny gość specjalny. Haha ;3

Zakochałam się w tej piosence. ♥


Ooo pogoda już się poprawia. ;)
Miłego dnia. ;*

You Might Also Like

50 KOMENTARZE

  1. Może się załapię na ten chat :)
    A u mnie pogoda piękna! :)

    ReplyDelete
  2. U nas narazie słoneczko ale zapowiada się na burzę :/
    Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  3. a u mnie tak ciepło, że połowa ludzi w krótkim rękawku chodzi xD

    ReplyDelete
  4. u mnie też raz deszcz ,raz słońce ;)

    ReplyDelete
  5. Na tym tiny będę musiała być!
    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Kocham tą piosenkę One Direction, ah *.*
    Wpadnij | best-frieend.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. cóż u mnie zanosi sie na deszcz ale pogoda jest dośc przyjemna.A jeżeli o muzykę chodzi jaka dodałam takiej raczej nie słucham i omija wielkim łukiem.

    ReplyDelete
  8. U mnie padało tylko chwileczkę, a teraz znów jest śliczne słoneczko. Miłego dnia!

    ReplyDelete
  9. U mnie raz pada,a raz świeci słońce:)

    ReplyDelete
  10. Wszędzie ponuro! A od rana było słońce i myślałam, że tak cały dzień będzie ...

    ReplyDelete
  11. To dobrze! U mnie za oknem piękna pogoda! Aż chce się żyć!

    Wejdziesz? Zależy mi: maania-blog.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  12. znam tę piosenkę, moja przyjaciółka kiedyś mnie nią katowała przez kilka miesięcy .
    po jakimś czasie potrafi się "przejeść" ;P

    ReplyDelete
  13. o, to czekam na czat bo ostatnio nie mogłam się zjawić ;)

    ReplyDelete
  14. Ha! A u mnie piękna wiosenna pogoda, słońce świeci, ptaki śpiewają. Dosłownie chyba prześcigają się na głosy! :) Nad polaną przeleciał wielki, majestatyczny bocian. HIHI chyba wraca na gniazdo za domem *O* Szklisty i mokry śnieg spada z drzew na ścieżkę a ja bez kurtki poleciałam do pracy :)
    Zapraszam na mojego bloga bo też zrobiłam zdjęcia tym razem mojej drogi do szkoły :)
    http://bead-pattern.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. No niezbyt zachęca ta pogoda :D

    ReplyDelete
  16. A u mnie dzisiaj było słonecznie, potem była burza i teraz są ciemne chmury, ale i tak z chęcią wyszłabym na dwór :D

    ReplyDelete
  17. Jezus *___* One Direction <3 Kocham ich, haha ;D
    co do pechowego dnia ;D Dzisiaj musi być lepiej ;D

    ReplyDelete
  18. oo moze tym razem mi sie uda wejsc na czat:)

    ReplyDelete
  19. ciekawe zdjęcie. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. U mnie też zaczyna padać! ;//
    Fajnie, że będzie chat! :D

    ReplyDelete
  21. Też uwielbiam tą piosenkę :)
    Czekam na kolejny czat z Lucy

    ReplyDelete
  22. u mnie też przed chwilą padało, ale już sie rozpogadza :)
    uwielbiam tą piosenkę!

    ReplyDelete
  23. U nas też popadało ;c
    Aaaaa! One Direction ♥ Kocham tą piosenkę. *.*
    Zapraszam do mnie: http://oursweetlifeindiary.blogspot.com/
    +obserwujemy.? ;*

    ReplyDelete
  24. U mnie deszcz nie pada, ale chyba mnie coś dopadło, bo przespałam połowę dnia i mam straszny katar... :))

    ReplyDelete
  25. U mnie pogoda dopisuje tak jak chumor :))

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Tym razem koniecznie muszę być obecna <3
    Też uwielbiam "Moments" <33
    Pozdrawiam,
    http://sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. jak Marvin będzie to z pewnością znów zajrzę na chat HAHAHA :D

    ReplyDelete
  28. O tak ! Zróbcie chat ♥ Spróbujemy być we dwie ;)

    ReplyDelete
  29. u mnie dzień był przepiękny

    ReplyDelete
  30. haha kocham te czaty ♥
    U mnie rano popadało, a potem ok :D

    ReplyDelete
  31. u mnie był grad, haha :D + u mnie nowy post ♥

    ReplyDelete
  32. Super, powiadomcie trochę wcześniej kiedy będzie chat. Mam nadzieję, że nie w niedzielę, bo wtedy na 100 % nie mogę (w każdą) i nie w dni szkolne tylko w sobotę najlepiej ;)

    ReplyDelete
  33. U mnie też ponuro.;/
    Ładne zdjęcie! <3

    ReplyDelete
  34. A u mnie jest dzisiaj ślicznie :3

    ReplyDelete
  35. Na tym chacie postaram się być ;* wtedy mnie nie było i żałuję ;(
    Hmm mimo, że idzie już wiosna to i tak ten deszcze wszystkich dobija ;(

    http://kattyunique.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. U mnie dziś raz słoneczko, raz deszcz, nawet tęcza się pojawiła ♥

    ReplyDelete
  37. lubie tą piosenkę u mnie dziś nie padało

    ReplyDelete
  38. u mnie było pięknie ;p

    ReplyDelete
  39. U mnie dziś z rana słonecznie, a co do czatu, to już czekam ;3 ostatni był bardzo fajny

    ReplyDelete
  40. Bardzo mnie cieszy to, ze świetnie dogadujesz sie z Lu .:D

    ReplyDelete
  41. Tinychat to fajna sprawa :3
    Ślicznie wyglądasz na nagłówku *o*

    ReplyDelete
  42. z chęcią wejdę na następnego :)
    kocham tą piosenkę! <3

    ReplyDelete
  43. U mnie dzisiaj pogoda w kratkę :c

    ReplyDelete
  44. A u mnie dziś ciepło było. ; )

    ReplyDelete
  45. u mnie rano padało, a później cudowna pogoda ;)
    byłam tylko w bluzie ;p
    http://enbyn-en.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. U mnie też deszcz padał ;// Piosenka piękna <3 I nie mogę doczekać się chatu.

    ReplyDelete
  47. piosenka genialna ;]

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*