Po długim czasie

Tuesday, April 16, 2013

Dzisiaj dzięki czatowi, który zorganizowałam wyszłam na dwór, haha. ;3 Weszła Karolina, która mnie uratowała! Ledwo co umarłabym z nudów. ;c Po długim czasie miałyśmy okazję się spotkać. Nie liczę spotkań na korytarzu szkolnym. ;) Pogadałyśmy, poplotkowałyśmy, pośmiałyśmy się i od razu lepszy humor. ;) Bo taka ładna pogoda a ja siedziałam na Tiny. Oczywiście miałam świadomość, że w tak ładną pogodę nie będzie zbyt wiele osób na czacie. ;) Nie myliłam się, ale i tak czat nie był najgorszy. ;)

I oczywiście pozdrawiam Mateusza, haha. Mój wierny czytelniku, który nawet zawitał na tiny. ♥

Kaaaaaarooolina ♥


Mam nadzieję, że jutro też będzie tak ciepło. ;3 Od razu chce się żyć. Haha, wyszłabym sobie na rolki po latach dosłownie. ;)

A Wy jak spędziliście dzisiejszy dzień? ;) ♥
3'majcie się!


You Might Also Like

45 KOMENTARZE

  1. wyszłabym sobie na rolki, ale aż tak długiej przerwy nie miałam :D

    ReplyDelete
  2. U mnie było 22 stopnie :)

    ReplyDelete
  3. ostatnie zdjęcie wyszło świetnie, Wy jesteście śliczne :*

    ReplyDelete
  4. w taką piękną pogodę to komputer należy schować i iść na dwór biegać XD

    ReplyDelete
  5. Ja dzisiaj byłam na specerku z psiakiem i dokańczałam meblować pokój :)
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ja niestety z kalkulatorem w ręku..

    ReplyDelete
  7. Przerwa na spacerek ;]

    ReplyDelete
  8. Śliczne jesteście (;
    ahh, a mnie nie miał kto wyratować od spędzania wieczoru samej ;P

    ReplyDelete
  9. w domku przed serialem, a jutro w szkole 3 lekcje i na 10 więc nie narzekam. Potem spotkanie z przyjaciółką, ach nareszcie jakaś rozrywka!
    Miłej środy :)

    ReplyDelete
  10. Śliczne fotki ;) U mnie też dziś bardzo ciepło :D

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. o super że wyszłaś gdzieś ;)

    ReplyDelete
  12. Ja też wyszłam dziś z domu. Byłam pobiegać. Też bym wyszła na rolki. Bardzo dawno nie jeździłam. ;)

    ReplyDelete
  13. ♥ /Karolina.

    ReplyDelete
  14. Jaa, tak samo jak ty siedzialam przyk komputerem i dopiero pod wieczór, poszłam na deskę :)

    ReplyDelete
  15. Bardzo ładne zdjęcia!! :D
    Noo, oby pogoda utrzymała się jak najdłużej :)

    ReplyDelete
  16. Ja 3 godziny spędziłam na rolkach. ^^ Problem w tym, że jedna z nich się prawie rozwaliła. :( Muszę się z nią rozstać na tydzień. :(
    Widziałam urywek Tiny'a, a później wybyłam. :)

    ReplyDelete
  17. Ładne zdjęcia. Fajnie, że w końcu jest tak ciepło bo można gdzielwiek wyjść. Ja dziś byłem na minikoncercie Honey i premierze płyty ;)

    ReplyDelete
  18. no podobno ma być ciepło :) fajnie jest się czasem spotkać po długiej przerwie
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. śliczne zdjęcia. ja już na swoich pierwszych rolkach byłam jakoś na początku marca ;O haha. tak mi się chciało, że wyciągnęłam koleżankę w zimę <3
    tak nie nawiązując do postu, to może zrobisz post o tym jak pielęgnujesz swoją twarz.? jakimi kosmetykami itd? :)) bardzo mi na tym zależy.:) pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  20. Dzis byla przesliczna pogoda ! :3
    Slicznotki ;*

    ReplyDelete
  21. byłam na tiny. :) Śliczne zdjęcia, gdzie przerabiasz? :3
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. ja niestety się rozchorowałam i spędziłam te dzień w domu :(
    świetne zdjęcia!:)

    ReplyDelete
  23. ładne zdjęcia :)
    też bym poszła na rolki ;)

    ReplyDelete
  24. super było tiny! Ale o co chodziło co mówiłaś o jakimś konkursie?

    ReplyDelete
  25. Ja to większość dnia spędziłam z przyjaciółmi. ;3
    prywatna-ksiega-z-mego-zycia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Jak pięknie :)))))) dzikiej niby ma padac...pozdrawiam

    ReplyDelete
  27. Ładnie. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. W końcu jest ciepło, yey, a rolki to dobre wyjście. Osobiście byłam na nich wczoraj i jestem dość zadowolona. Jesteś naprawdę śliczna *O*, ale to tak przy okazji.

    Zapraszam również do siebie
    http://nightingalessfairytales.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. w taką pogodę to tylko wyjść z domku ;)

    ReplyDelete
  30. Bardzo ładne zdjęcia. Fajny blog, będę na niego częściej wpadać.
    Czekam na nowe posty! ♥

    ReplyDelete
  31. ja też mam nadzieję , że już ciepło będzie <33 zapraszam: wero-vera.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Powiedziałaś, że nie będziesz sobie robić kresek na oczach.

    ReplyDelete
  33. U mnie upał jak nic, na krótki rękaw byłam na rolkach :)

    ReplyDelete
  34. Śliczne zdjęcia....jak zwykle:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  35. Też bym poszła na rolki! Nic to, że nie umiem jeździć (y)
    Ja dzisiaj od baaaardzo dawna wyszłam "na osiedle" :D

    ReplyDelete
  36. Dobrze, że Karolina Cię uratowała :)

    ReplyDelete
  37. piękne zdjecia :)
    tellmejules.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Śliczne zdjęcia, fajne macie włosy. *_*


    Zapraszam do mnie na nowy post
    magiczna-moda.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. ja ostatnio byłam na rolkach, myślałam że odpadną mi nogi, ale za to jaka byłam szczęśliwa! :D

    ReplyDelete
  40. jakie Ty masz ładne włosy♥

    ReplyDelete
  41. Ślicznotki ;** Ja nie miałam za wiele czasu na wyjście na dwór xD

    ReplyDelete
  42. Zdjecia są zajebiste <3
    a po za tym to teraz jak słońce wyszło to każdy ma ochotę korzystać z takiej pogoody <3

    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*