Pechowy dzień

Friday, April 12, 2013

Cześć. Dzisiejszy dzień jest jeszcze gorszy. Co się takiego wydarzyło? Cały dzień boli mnie brzuch, dostałam jedynkę z chemii... nie miałam też zadania z biologii, które miało być ostatecznie oddane wczoraj. Korzystając z godziny wolnej, akurat przed biologią przyszłam do domu wykonać te nieszczęsne krwiobiegi, jeszcze wchodząc do domu, od razu siadła mi żarówka na przedpokoju. Haha. Po skończeniu, biegiem do szkoły, gdzie po drodze, zepsuła mi się torebka i prosto do kałuży wpadł mi komin, dosłownie jak z filmów. To nazywa się pech, bo to była jedyna kałuża na drodze. Potem okazało się, że źle wyliczyłam czas. Dzwonek na lekcje był o 13:25 a nie 13:30 jak to ja myślałam. A więc spóźniona, od deszczu, cała nieogarnięta weszłam do klasy...
Powiedziałam Pani, że byłam w domu po krwiobiegi. Ostatecznie okazało się, że osoby, które przyniosły dzisiaj pracę, lub nie przyniosły wcale dostają po jedynce. Także super! Ucieszyłam się strasznie. Dzisiejszy dzień to jakaś nieudana komedia. -,- Aha, no i bez laptopa jestem... :)

Zdjęcie na szybko.

Idę coś zjeść, jedzenie zawsze poprawia humor. ;D
3'majcie się! ;*

You Might Also Like

81 KOMENTARZE

  1. to na prawdę brzmi jak z filmu :D kochana nie przejmuj się, jutro będzie lepiej :) no i zawsze mogło być gorzej :D

    ReplyDelete
  2. Tak samo jak ja pechowy dzień <3 śliczne zdjęcie :) zapraszam wszystkich do mojego bloga :* kajson-kaajsoon.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ojojoj współczuje naprawdę trzeba mieć pecha.

    Ale dzisiejszy dzień jest chyba do tego przeznaczony ponieważ u mnie też nie było najlepiej. Musiałam w ulewie czekać 30 min na autobus na zawody. Do autobusy weszłam całkiem mokra. Kiedy był bieg, wbiegłam w chyba wszystkie możliwe kałuże. Dostałam błotem w twarz od jakieś dziewczyny kiedy biegłam. Spadł mi but, biegłam w skarpetce do mety. Jak wróciłam zorientowałam się że nie ma rodziców w domu i musiałam czekać na nich 2 godziny -_-
    Więc się nie przejmuj nie jesteś sama.

    ReplyDelete
  4. O kurde. O.o
    ale masz pecha...

    ReplyDelete
  5. rzeczywiscie pechowy dzien :D

    ReplyDelete
  6. oj trochę nie fajnie :)
    ale jak ktoś napisał wyżej '' mogło być gorzej'' :D

    ReplyDelete
  7. Okropne dni się zdarzają, co poradzić. Pocieszające jest za to to, że dziś piątek. :3

    ReplyDelete
  8. no to widzę, że było nie źle...współczuje! ^^

    ReplyDelete
  9. Mój dzisiejszy dzień też nie jest udany ale nie można się załamywać ;). Ale śmiesznie bo rzeczywiście jak z filmu xD.

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. To rzeczywiście masz dziś pechowy dzień.
    Przynajmniej zaczął się weekend i można odpocząć. ;)

    ReplyDelete
  11. oj to nie zbyt dobrze. U mnie było dość spokojnie. Trzymaj się, raz dzień pechowy ale jutro może być o 100% lepiej ;)
    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  12. Nie fajnie , ale napewno będzie lepiej.; )
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    ReplyDelete
  13. współczuje, ja też mam dzisiaj słaby dzień. :/

    obserwuje i liczę na rewanż. Zapraszam. www.oryginallnaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Pechowy dzie .. ;P

    http://swiat-widziany-oczami-natki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Masakra! Gdyby był 13, to wszystko by się zgadzało ; )

    ReplyDelete
  16. laptopa się naprawi, jedynki poprawi, komin wypierze i torebke naprawi :P ! :) powodzenia i nie martw się będzie OKEJ :)
    zapraszam mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Noo cóż w życiu nie zawsze jest kolorowo ;D

    ReplyDelete
  18. Mój dzień od był całkiem udany. Nawet załapałam się na 6 z angielskiego i 5 z niemieckiego, jedynie kiedy wracałam ze szkoły potknęłam się i podarłam moje nowe spodnie.

    ReplyDelete
  19. to faktycznie pech -.- Ale po burzy wyjdzie słońce, na pewno będzie taki dzień, w którym stwierdzisz, że był świetny (;

    ReplyDelete
  20. Nie fajnie ale zawsze mogło być gorzej prawda ? :-)

    NacysPeace.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. pechowy piątek tyle , że jutro jest 13 : D

    ReplyDelete
  22. no to rzeczywiście pech xd współczuję;p

    ReplyDelete
  23. Faktycznie, miałaś nieciekawy dzień ;o

    ReplyDelete
  24. Prawie jak.piatek trzynastego.:) będzie dobrze ..

    ReplyDelete
  25. rzeczywiście pechowy dzień:)

    ReplyDelete
  26. Dasz radę i wytrzymasz te pechowe dni. :)
    Wierzę w Ciebie. :*

    ReplyDelete
  27. nie przejmuj się! ja swój pechowy dzień miałam wczoraj i w środę! jest piątek, trzeba się zrelaksować!
    obserwujemy? bo ja obserwuję :)

    ReplyDelete
  28. no czasami tak jest, może pech ominie Cię w najbliższych dniach skoro dzisiaj tyle tego było. :)

    ReplyDelete
  29. Współczuję Ci słabego dnia. Co za pech. Zajrzysz czasem do mnie, jakbyś mogła to zostaw jakiś komentarz. Dopiero zaczynam:
    http://aletheaworld.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    /Alethea <3

    ReplyDelete
  30. śliczne zdjęcie <3
    Ojj, to rzeczywiście pechowy dzień miałaś :c

    ReplyDelete
  31. Co prawda nie 13, a 12 dzisiaj, ale chyba i tak pech cię nie ominął, czasem zdarzają się taki dni, współczuję... :))

    ReplyDelete
  32. spokojnie.. wszystkich dopado gorszy dzien, na pociezenie powiem ci , ze ja tez dostalam jedynke z chemii . :p pamietaj ! po gorszym dniu nastapi lepszy ! ;))

    ReplyDelete
  33. ojej, strasznie miałaś pechowy dzień. ;/

    ReplyDelete
  34. No to rzeczywiście nieudany dzień. Też czasami tak mam. Rzeczy martwe robią okropne psikusy i wtedy to strasznie irytuje.. Polecam zamknięcie się w pokoju i zrobienie czegoś przyjemnego. :*

    maania.blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. faktycznie ten dzień był dla ciebie pechowy :c
    ale zdjęcia śliczne *.*

    zapraszam do mnie;
    http://fashionandfashionblogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. No nie najlepiej się działo ;)

    ReplyDelete
  37. Naprawdę miałaś pechowy dzień :)) a co by było gdyby to był piętek 13 hihi :)) mnie minął spokojnie!
    Pozdrawiam ;* http://kattyunique.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Jestem 13 obserwującym (obecnie) :O No spoko...
    No trochę pecha masz. Ale za to ja dzisiaj wracałam do domu 4 godziny :| Bo na Gdańskiej ul. Spacerowej zderzył się tir z osobówką :O

    ReplyDelete
  39. Ale jesteś śliczna. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Głowa do góry, po każdej burzy wychodzi słońce :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  41. Ja miałam pechowy dzień w czwartek, trzymaj się! :)

    ReplyDelete
  42. Ojejku ale dzień ! Udanych dni ci życzę :)
    Ładne zdjęcie :>

    ReplyDelete
  43. szkoda że to nie piątek trzynastego ^^
    Jutro będzie lepiej ;)
    http://enbyn-en.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Wow.. jak to czytałam to się przeraziłam, że to tak na serio. Ale ja też czasem miałam takie dni.

    ReplyDelete
  45. Będzie dobrze Jessika. ; ]
    Zapraszam : http://my-live-kasia.blogspot.com/ ♥

    ReplyDelete
  46. oby wszystko było dobrze :)

    ReplyDelete
  47. No to peszek nie zły ;(

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Nie przejmuj się, każdy ma czasem pechowy dzień. :)
    Pociesz się tym, że już dziś rozpoczynamy weekend!

    ReplyDelete
  49. Ja miałam dziś poprawiać kartkówkę z wosu i sprawdzian z historii i to dziś ostatni termin a zachorowałam na grypę żołądkową, więc zostałam w domu. Grrr.
    Trzymaj się :)

    ReplyDelete
  50. Ojej, rzeczywiście nie za fajnie. ;(
    Jeszcze szczęście Ci dopisze! ;)

    ReplyDelete
  51. Chyba każdemu się czasem zdarza ;)
    jutro zawsze będzie lepiej
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Na podstawie Twojego dnia mógłby powstać film, mam nadzieję, że te nieszczęsne dni już Ci się skończą! :))

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. też miałam dziś strasznie pechowy dzień ;c zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  54. ja pechowe dni mam już od dłuższego czasu....

    ReplyDelete
  55. Każdy ma czasem taki pechowy dzień ;)

    ReplyDelete
  56. Dla Ciebie pechoy będzie od dzisiaj piątek dwunastego xD współczuję, najgorzej z tą biologią o.O

    ReplyDelete
  57. Też dostałam jedynkę z chemii :(

    ReplyDelete
  58. Brzmi jak amerykański film ;) ♥
    szczera-szczera.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Rzeczywiście miałaś pecha. :|

    ReplyDelete
  60. Jedzenie na poprawę humoru zawsze działa <3

    ReplyDelete
  61. Będzie lepiej. Dzisiaj pechowy dzień, a może jutro szczęśliwy? :D 3maj się ;D

    ReplyDelete
  62. piękne zdjęcia :)
    ale dzień xd
    tellmejules.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. bardzo nie fajnie ;c
    ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  64. o matko ! strasznie :c ale zawsze mogło być gorzej !

    ReplyDelete
  65. jak w jakiś piątek trzynastego lub coś w tym stylu :o współczuję pechowego dnia :c

    ReplyDelete
  66. hahah, to się nazywa mieć pecha :D nie rozumiem, jak to? ten kto przyniósł też dostał jedynkę? o.O

    ReplyDelete
  67. ale zdjecia cudna ty mordeczko i wog blog cudowny masakra też mam takie pechowe dni codziennie

    mojmozg13.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Zrobisz tinny chat ? :)
    keepcalmandsmile-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Jedzenie jednym z najlepszych przyjaciół każdego człowieka :>

    ReplyDelete
  70. Zdjęcia na szybko, ale i tak ślicznie ;D

    ReplyDelete
  71. I mówią, że to piątek 13 jest dniem pechowym. Ja też mam pecha.

    ReplyDelete
  72. nie jest tak źle, ja kiedyś miałam gorszy dzień ;p

    ReplyDelete
  73. śliczne zdjęcie.
    zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  74. Heh, naprawdę jak w jakiejś komedii xD no cóż, szczęścia ;*

    ReplyDelete
  75. każdy ma gorszy dzień :))

    ReplyDelete
  76. ciekawy blog;)
    dodaje i zapraszam do siebie;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*