O trampkach New Age

Saturday, April 13, 2013

Już jakiś czas temu, planowałam dodać notkę na temat trampek firmy 'New Age'. Czy warto? Powiem Wam, że naprawdę warto. Trampki są starannie wykonane i wgl. nie równają się z tymi zwykłymi za 30 zł. Rok temu także zakupiłam trampki z New Age'a, które do teraz się trzymają a nosiłam je naprawdę często przed dosyć długi czas. ;) Dlatego w tym roku zdecydowałam się na nowe trampki tej firmy. Granatowe. Zawsze chciałam granatowe converse, ale ja należę do tych osób, które wolą kupić więcej rzeczy, niż jedna rzecz o tej samej wartości. ;)


jakieś znalezione kamerkowe
 

Aa no! Właśnie! Laptop już naprawiony. Tym razem ubyło się bez utraty wszystkiego, ale zamierzam wszystko zgrać na wszelki wypadek. ;)

Miłego wieczoru. ;3 


You Might Also Like

90 KOMENTARZE

  1. Ja mam fioletowe new age i są super ;3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam też fioletowe właśnie z ubiegłego roku. ;)

      Delete
  2. Fajne trampeczki i ty ślicznaa *__*

    ReplyDelete
  3. Też noszę trampki z tej firmy i także polecam!
    Granatowe miałam, są świetne *.*

    ReplyDelete
  4. ja mam burgundowe trampki z tej firmy i uwielbiam je, są mega wygodne i wytrzymałe <3

    ReplyDelete
  5. Sama zastanawiam się nad ich zakupem. ; )

    ReplyDelete
  6. muszę sobie kupić jak wszystkie już trafią do śmieci. W tej chwili mam 4 patry trampek i mama powiedziała, że już żadnych nie kupi. jednak są słabe więc długo ich nie ponoszę xd

    ReplyDelete
  7. Mam takie czerwone :D Uwielbiam :D Zapraszam na konkurs :D

    ReplyDelete
  8. Podobają mi się trampki z New Age ale błękitne :D Długo się zastanawiałam nad zakupem, no ale jakoś tak wyszło, że kupiłam inne... xD

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. A ja nie słyszałam o Trampkach z tej firmy. Muszę się rozejrzeć :)

    ReplyDelete
  10. również zastanawiałam się nad kupnem :D A Ty za ile kupiłaś swoje :D?
    Cudowne zdjęcie (;

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeżeli dobrze pamiętam same trampki kosztowały 59 zł + 10 zł kurier. ;)

      Delete
  11. no i wszystko dobrze się skończyło. :))

    ReplyDelete
  12. Dziś u mnie była burza, nieźle grzmiało. Ale potem się rozpogodziło i w bluzie było mi cieplutko na dworze :) Nawet trawa taka zielona <3 jeeejku jak ja kocham wiosnę <3
    Cieszę się, że nie straciłaś nic z laptopa :)
    A ile kosztowały trampki jeśli można wiedzieć? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeżeli dobrze pamiętam same trampki kosztowały 59 zł + 10 zł kurier. ;)

      Delete
  13. Miałam czarne, ale niestety okazały się za duże i sprzedałam. Ale nie zgodzę się z Tobą w tym, że są one lepsze od trampek za 30 zł. Ja takie mam i trzymały mi się 2 lata! Teraz już kupiłam nowe-białe z Yupsa ;)

    ReplyDelete
  14. mam podobne fuksjowe, ale tę naszywki odprułam xD

    ReplyDelete
  15. ja mam converse ale czy ja wim niby jestem zadowolona bo w końcu są w mojej szafie ale zamówiłam je pod koniec wakacji nosiłam je ok. 2 miesiące a już mi popękały na zgięciach .. >.<
    zapraszam mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. moje trampki w wiekszości nie są firmowe, a tez sie juz długo trzymają :P

    ReplyDelete
  17. Ja tam zawsze kupuję zwykłe :D
    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. ooo super że laptop już działa ;)

    ReplyDelete
  19. chyba sobie takie kupię :) też wolę kupić więcej, ale tańszych rzeczy, niż jedną droższą :D

    ReplyDelete
  20. bardzo lubię ich trampki, bo są trwałe
    swoje użytkuję od wakacji i raczej ich nie oszczędzam

    ReplyDelete
  21. To bardzo dobrze, że naprawiony.
    Ja nie lubię butów za kostkę :)

    ReplyDelete
  22. Rok temu także zakupiłam trampki z New Age'a i nawet nieźle się trzymają. W tym roku także planuję zakup butów z tej firmy. :)

    ReplyDelete
  23. też mam z tej firmy i też jestem zadowolona także polecam! :D

    ReplyDelete
  24. Miałam takie czarne i niestety po nie całych 2 miesiącach zrobiła mi sie dziura w podeszwie.

    ReplyDelete
  25. Ja kiedys bardziej niż teraz lubiłam trampki ;D To dobrze, że laptop jest już naprawiony. + Ładne zdj. <3

    ReplyDelete
  26. ja mam czerwone i takie z Pałacem Kultury, naprawdę świetna firma:)

    ReplyDelete
  27. lepiej dmuchać na zimne niż poźniej stracić wszystko! :)

    ReplyDelete
  28. zastanawiałam się nad ich kupnem :))

    ReplyDelete
  29. To całe szczęście, że z laptopem dobrze już! ; *

    ReplyDelete
  30. śliczna *.*, chyba muszę sobie takie zakupić w takim razie :3

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Właśnie się zastanawiam jakie trampki kupić :)
    tellmejules.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. świetne trampki, miałam kiedyś jedną parę tej firmy. ;)

    ReplyDelete
  33. Właśnie się zastanawiałam nad ich kupnem i tutaj pytanko, gdzie je można kupić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=1056764 ;)

      Delete
  34. Śliczne . C;
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Ja sb muszę kupic wlasnie, bo converse mam ale mi szkoda tak ich uzywac codziennie i tym bardziej w wakacje wiec musze sb kulic, ale zastanawiam sie nad kolorami... :p

    ReplyDelete
  36. Ostatnio myślałam nad kupnem nowych trampków, ale zawsze zastanawiałam się jaka firma?
    Ja też wolę kupić więcej ;* niż jedną rzecz o tej samej wartości ;*

    Pozdrawiam ♥ http://kattyunique.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. "Trampki są starannie wykonane i wgl. nie równają się z tymi zwykłymi za 30 zł. " Trampki z New Age są sprzedawane na bazarach za 30-40zł ;) wiem bo sama mam swoje z bazarku od 3 lat i w sumie były klejone tylko raz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiedziałam, że są one na bazarkach. ;)

      Delete
    2. To teraz już wiesz :D

      Delete
  38. ciekawy post, śliczna jesteś i ładne trampki ^^

    http://p-aulla.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Jesteś po prostu śliczna!
    Trampki są super. ;3
    http://prywatna-ksiega-z-mego-zycia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. tez mialam trampki tej firmy. Moje rozwalily sie po jakis 2-3 miesiacach :// Ja wole kupic convers'y i miec je na 3-4 lata niz kupowac co rok nowe trampki :))

    zapraszam na nowy post do mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To musiałaś mieć pecha, albo po prostu robiłaś im niezły wycisk. ; )
      Wiadomo, że to tylko buty, maja prawo się zepsuć. A o conversach właśnie dużo słyszałam, że bardzo szybko się psują, dlatego wolę kupić tańsze już sprawdzone niż drogie o złej opinii, tylko po prostu z świetnym znaczkiem, który każdy wielbi. ;)
      Może kiedyś się skuszę, ale będzie mi szkoda je użytkować tak na co dzień z obawą, że się zepsują. ;D

      Delete
    2. ja sie nie zgadzam, mam conversy 4 lata i są jak nowe :D

      Delete
  41. tez mam trampki z tej firmy i rowniez twierdze ze sa swietne, za taka cene ;)

    ReplyDelete
  42. A w jakiej cenie te trampki? bo ja chcę kupić converse, ale za drogie są^^

    ReplyDelete
  43. Nie mam trampek z tej firmy, ale wyglądają całkiem fajnie i słyszałam już o nich dużo dobrych rzeczy :) Ślicznie wyglądasz :3

    ReplyDelete
  44. Fajne są trampki z tej firmy :)

    ReplyDelete
  45. Z mojego doświadczenia sądzę, że z American Club są o wiele trwalsze niż z New Age :)

    ReplyDelete
  46. trampki<3
    ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  47. ja mam conversy prawie 2 lata i jestem mega zadowolona :)

    a new age kojarzę ;d

    ReplyDelete
  48. A gdzie można dostac takie trampeczki?

    worldcreatedbymyself.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=1056764 ;)

      Delete
  49. Ja tam wolę conversy, bo.. nie chcę znaczka na zewnętrznej stronie buta xD

    ReplyDelete
  50. Z tej firmy posiadam fioletowe i choć chodzę w nich po szkole już od września, to są w świetnym stanie. Były prane już 3 razy w pralce i ani nie popękały, ani się nie porozklejały. Jak na tą cenę- rewelacja ;)
    http://panna-alexandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. ja właśnie zastanawiam się nad zakupem trampek tej firmy :)

    ReplyDelete
  52. Bardzo ładna jesteś!

    http://isabella-kuzmicka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Nie miałam nigdy trampek z tej firmy, ale może się skuszę. Obecnie noszę z firmy American Club i są świetne :) Mam z tą dwie pary

    ReplyDelete
  54. Cieszę się, że nic Ci się nie usunęło!

    ReplyDelete
  55. kurcze teraz sie zastanawiam czy conversy czy te... :D

    ReplyDelete
  56. Świetne trampki <3
    Wbijaj | best-frieend.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Szczerze mówiąc, to jedziesz tym postem po ludziach, którzy mają converse. Nie powinnaś oceniać, które są lepsze, bo te miałaś, a o tych słyszałaś. U nas w mieście jest firmowy sklep z New Age, ale prawie nigdy nikogo w nim nie ma, bo już wszyscy u nas wiedzą, że te buty to straszna tandeta ;D
    Więc z poważaniem - nie oceniaj jak nie wiesz, bo tylko opinię sobie zepsujesz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postem jadę po ludziach mających converse? ; )
      Nie zauważyłam bym na kogoś jechała i wgl. źle wypowiadała się ; )
      Powiedziałam co słyszałam. Z resztą chodziło mi o to, że każde obuwie ma prawo się zepsuć i że ja wolę tańsze bym potem nie żałowała, że chwila i się rozwaliły a tyle kasy poszło w błoto. ;) Kupowanie converse jest tylko dla popisu na moje a potem żal codziennie ich użytkować. Jeśli ktoś ma kasę pod dostatkiem, to może sobie kupować nawet codziennie converse z każdego koloru. Wyraziłam swoje zdanie i tyle w temacie. Dziękuję, dobranoc.

      Delete
  58. Trampki to świetna sprawa <3
    Bardzo milutko tu u Ciebie, więc obserwuję i liczę na to samo ;-)
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Świetne te trampki c;

    ReplyDelete
  60. moim zdaniem te trampki to tania podróbka converse. Nie wiem, nie chcę się wypowiadać. Converse są bardzo drogie. Mam zamiar zebrać i je kupić. Mam nadzieję, że nie będę żałowała. :)

    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Moja koleżanka ma buty z Converse z trzy lata, a chodzi w nich dosłownie wszędzie, po błocie, śniegu, lesie i nawet nitka się z nich popruła:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To fajnie. ; )
      Moja koleżanka miała miesiąc i wyglądały jakby miały z 10 lat.
      Pewnie zależy od szanowania obuwia. ;)
      Kiedyś na pewno zaryzykuję i sobie kupię converse. ;)
      Choć będę miała tę obawę, że zepsują się po krótkim czasie. ;D
      Ale co tam. ;)

      Delete
  62. Hej. Robisz coś z brwiami czy masz takie naturalne? Chodzi mi o to czy nakładasz na nie kredkę bądź cień, bo są takie piękne i ciemne :D Liczę na odpowiedź i pozdrawiam ciepło <3
    Martyna

    ReplyDelete
  63. Co sądzisz o tej sytuacji:
    moja mama założyła sobie fejsa i ma wszystkich znajomych z mojej klasy który mają fejsa. Do tego ma w znajomych mojego kolege( który troche mi sie podoba) jest w 3 gimnazjum a ona wgl go nie zna, zna go tylko z tąd że kilka razy jej o nim mówiła. To troche żenujące bo ona komentuje i lajkuje każdy link i zdjęcie, wstyd mi troche.. co być zrobiła?:((

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*