Nie najlepiej

Wednesday, April 03, 2013

Cześć. Ostatnio u mnie jest nie najlepiej. Oczywiście udaję, że wszystko jest okej. Mhm, tak, tak. Norma. Nie chcę się zwierzać co u mnie jest nie w porządku. Po prostu jest źle i na jakiś czas lepiej nie będzie. Dużą wagę ma tu szkoła. Nawet nie potrafię się za dużo dzisiaj rozpisywać. Wszystko idzie nie po mojej myśli.

Wiem. Mówiłam, że zdjęcia na fbl i na blogu będą inne, ale nie mam ochoty dzisiaj
na szukanie innego. 
*Zdjęcie z dzisiaj*

Mam nadzieję, że Wy jakoś się trzymacie. ;)

You Might Also Like

70 KOMENTARZE

  1. Mam nadzieję, że wszystko się poukłada ; *

    ReplyDelete
  2. nie martw się, głowa do góry, będzie dobrze, musi być:)!

    ReplyDelete
  3. Ale śliczna! (;
    Trzymaj się, po burzy wychodzi słońce! ♥

    ReplyDelete
  4. Ja się trzymam słabo. Może sobie przypominasz pisałam kiedyś u mnie na blogu taką notkę, że mam problemy z sercem. Dzisiaj całą noc nie spałam bo bardzo źle się czułam.
    Trzymaj się kochana ;** !

    ReplyDelete
  5. Życzę Ci, żebyś sobie ze wszystkim poradziła! :)

    ReplyDelete
  6. zgońmy wszystko zło na zimę w kwietniu.! :))
    Trzymaj się ciepło :*

    ReplyDelete
  7. Ułoży się wszystko :)

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Na pewno będzie dobrze. C:
    Ładnie.
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. będzie dobrze ;) przeżyjesz to jakoś.

    ReplyDelete
  10. Troszkę spóźniłam się z tym "obserwacja za obserwację", bo ten post był juz kilka dni temu, więc może po prostu zajrzysz? Ale nic na siłę.
    willbefineee.blogspot.com

    Jesteś bardzo ładna!

    ReplyDelete
  11. W końcu kiedyś będzie dobrze :*

    ReplyDelete
  12. Ale ty ładna *.* Że hohoho :) Zawsze są momenty ,kiedy w życiu jest nie najlepiej Ale po czasie znów jest niczego sobie I na pewno to minie nim się obejrzysz :)
    Pozdrawiam i zapraszam: pauuls.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Wszystko będzie dobrze :) Na pewno.

    ReplyDelete
  14. Ladnie wyszłaś ;)
    Będzie dobrze (:
    Ciekawy blog.. http://codzia-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Nie martw sie. Sprobuj miec wszystko w dupie tak jak ja. Wtedy niczym sie nie przejmusjesz i nic nie bedzie sprawialo ci przykrosci.

    ReplyDelete
  16. Dziękuję za komentarz, a dzisiaj zapraszam na nowy wpis

    ilonastejbach.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. ślicznie wyglądasz na tym zdjęciu! a co do samopoczucia, to ja też strasznie się ostatnio czuję! a wszystko przez tą pogodę! :<

    ReplyDelete
  18. Znam to, ja tez często udaję, ze wszystko jest w porządku, a tak naprawdę od środka jest mi źle. ;/

    ReplyDelete
  19. Fajny blog. Zaprasza do mnie na rozdanie;)
    Może poprawi Ci humor ;D

    ReplyDelete
  20. mam nadzieję, że wszystko jak najlepiej się ułoży :)

    ReplyDelete
  21. Mam nadzieję, że niedługo ta sytuacja się poprawi. ; )

    ReplyDelete
  22. ładne ;)
    Też u mnie teraz nie jest za dobrze i też głownie chodzi o szkołę. Jeszcze 3 miesiące wytrzymamy ;)

    ReplyDelete
  23. Trzymaj się:)
    Ładne zdjęcie^^

    ReplyDelete
  24. Ślicznie, nie wyglądasz na zmartwioną. Ale głowa do góry i jeszcze przyjdą lepsze dni. :)

    ReplyDelete
  25. trzymaj się. Co Cię nie zabije to wzmocni ! :*

    ReplyDelete
  26. ładne zdjęcie :)
    szczerze, to u mnie też nieciekawie :c trzymaj się :)

    ReplyDelete
  27. Świetny blog !!
    Zapraszam do mnie na rozdanie ;*

    ReplyDelete
  28. jestem pewna , że jesteś silna i dasz sobie z tym wszystkim rade :* Różnie to bywa, może niektórzy nie zdają sobie sprawy jak może być u Ciebie ciężko , ale będzie ok, a bynajmniej powinno i dasz rade , wszyscy tutaj czytający wierzymy ; )

    ReplyDelete
  29. Świetnie wyglądasz ;) Będzie dobrze :3

    ReplyDelete
  30. jeny! jaka ty jestes sliczna ;D nie wiem czym się martwisz, ale podobno 90% rzeczy o które sie ludzie martwią nigdy sie nie wydarzą. Odpuśc :))

    ReplyDelete
  31. będzie dobrze! zobaczysz!

    ReplyDelete
  32. Głowa do góry ! :)
    Kiedyś zaglądałam na Twojego bloga prawie codziennie. Potem przestałam wchodzić na blogspota, a ostatnio znowu zaczełam. I powiem Ci, że ten blog z dnia na dzień jest coraz lepszy. :) Będe zaglądać na pewno częściej. :) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  33. fajnego wywiadu udzieliłaś :)

    ReplyDelete
  34. trzymaj się :*

    mam to samo,też nic nie idzie po mojej myśli

    ReplyDelete
  35. Ładne zdjęcie :) też tak mam, że jak coś mi jest, to nie zwierzam się komuś tylko zatrzymuję to dla siebie..

    ReplyDelete
  36. Ładne zdjęcie i będzie okey♥

    ReplyDelete
  37. Przepiękne zdjecia Jessika :*

    worldcreatedbymyself.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Pozazdrościć takiej urody .

    ReplyDelete
  39. Śliczne zdjęcie :)
    Będzie dobrze nie martw się na zapas.

    ReplyDelete
  40. oj szkoda ;c u nas w miarę ♥ tylko dzisiaj (mery) pisałam test i trochę stresu było ;cc

    ReplyDelete
  41. Ja tak mam jak Ty średnio od listopada. Ale niedługo wakacje i wszystko się zmieni. Trzymaj się! :*

    ReplyDelete
  42. Jess, to chyba jakaś plaga. U mnie też wszystko się pie***. Czasem to nie mam już na nic ochoty, o szkole nawet nie wspomnę - wgl nic ostatnio nie rozumiem. ;/
    Ludzie w szkole poszaleli, jeden drugiemu robi przykrość, ciągle ktoś na kogoś nagaduje. Czasem czuję się jak w drapieżnej dżungli - trzeba uważać żeby ci oka nie wydłubali.-,-
    Rada jaką ci mogę dać to to, żebyś każdego dnia zrobiła coś miłego tylko dla siebie - kakao z bitą śmietaną, lubiona książka, godzina w wannie ze słuchawkami w uszach. Może to niespecjalnie pomoże z problemami, ale na pewno poprawi ci nastrój, będziesz mogła wszystko przemyśleć i może znajdziesz rozwiązanie. ;*

    ReplyDelete
  43. mam nadzieje że sie poprawi :)
    piękna jesteś

    ReplyDelete
  44. Nie, ja si ę nie trzymam :( Mam bardzo zły okres. Przeliczyłam się ze swoimi możliwościami finansowymi i wygląda na to że będę musiała wziąć urlop dziekański na II semestrze studiów D:
    Smutno mi strasznie z tego powodu. Zdecydowanie się nie trzymam ;[
    Sorrki że Ci to piszę ale muszę gdzieś się wysmutać ;(
    Wiem że ciężko, ale 3maj się! Pozdrawiam.

    http://bead-pattern.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Naprawdę mam nadzieję, że będzie lepiej, każdy ma lepsze i gorsze okresy w swoim życiu. Mnie też ostatnio nie najlepiej się układa, ale liczę na to że to tylko przejściowe :)

    ReplyDelete
  46. szkoła w ogóle zła jest;p

    ReplyDelete
  47. Będzie dobrze ;))


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Hej jestem Olga odwiedzam twego bloga bardzo często i mi się podoba <3 jesteś świetną bloggerką i ładną do tego ;) Ja jestem początkująca . Obserwuję twego bloga od dłuższego czasu i chciałabym żebyś sprawdziła mój czy się nadaje ;) Chciałam również zapytac jak się robi taki piękny nagłówek ? Z góry dziękuję .

    Pozdrawiam Cię Jessiko

    OluŚŚ <3

    a oto link do bloga :http://my-music-my-life-998.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. głowa do góry, po burzy zawsze wychodzi słońce ;)

    ReplyDelete
  50. Nie martw się, człowiek zawsze poradzi sobie nawet w najgorszej sytuacji.

    ReplyDelete
  51. Będzie lepiej! Ja też teraz trochę mam doła z powodu szkoły :-/
    Masz piękne oczy :)

    ReplyDelete
  52. Na pewno będzie dobrze :)
    Fajne zdjęcie ;d
    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Kiedy następny post? :)

    ReplyDelete
  54. Śliczne zdjęcia, jak każde :)
    cassie-ins.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Nie martw się , wszystko będzie dobrze! ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. http://juliaaaaaaa1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. masz takie śliczne oczka;) ..

    ReplyDelete
  58. 3maj się ! :)
    super zdjęcie
    http://rozowo--mi.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*