Nad jeziorem

Sunday, April 28, 2013

Cześć Wszystkim! ;* Dzisiaj już niestety niedziela. Tak jakoś szybko minął ten czas wolny od szkoły. Myślę, że trochę korzystałam z wolnego. No może nie zupełnie na max, ale chociaż próbowałam. ;) M.in podczas tej przerwy, kiedy 3'gimnazjaliści pisali testy, z Weroniką i kolegą poszliśmy nad jezioro. Szliśmy bardzo długo, ponieważ co chwila z czegoś się śmialiśmy i zatrzymywaliśmy. Chyba po godzinie udało nam się dotrzeć! Z Werr. usiadłam na mostku, gdzie zaczęłyśmy śpiewać piosenki a potem robić jakieś tam zdjęcia. Może nie wyszło nic ciekawego, ale myślę, że przy lepszej pogodzie wyszłyby naprawdę świetne zdjęcia, bo sceneria naprawdę jest przepiękna! ;) Tego dnia nieźle wiał wiatr.

to zdjęcie wyjątkowo mi się podoba *,* Haha + nowa profilówka na fb.
Ubrałabym beżowe balerinki, ale nad to jezioro jest trochę drogi, także nie chciałabym cierpieć tak jak Weronika, która już w połowie nie mogła iść, bo ją balerinki obtarły.
*Więc nie mówcie, że te trampki tutaj nie pasują. 
Jestem tego świadoma, stawiałam na wygodę*
 
 sweterek - sheinside.com
trampki - new age

Aaa! Chciałam Was też poinformować, że założyłam sobie konto na weheartit.com
Zapraszam na swój profil

A teraz zmykam się szykować, bo jestem umówiona z koleżanką. W planach mamy też kilka zdjęć. ;)
Miłego dnia Wszystkim!

PS. - remont bloga!

You Might Also Like

77 KOMENTARZE

  1. Jejkuu, ale ty śliczna jesteś i te ciuchy *.* .

    ReplyDelete
  2. swietny sweterek!

    bubbleania.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Sweterek śliczny *.*
    1 zdjęcia bardzo ładnie tło *.* ♥

    ReplyDelete
  4. Współczuję, że już jutro musisz iść do szkoły, my na szczęście mamy cały tydzień wolny :)
    +bardzo ładne zdjęcia

    ReplyDelete
  5. mimo trampek i tak ( jak zawsze ) wyglądasz prześlicznie ;)

    ReplyDelete
  6. Jaka piękna *.*

    JESTEM-MONIKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  7. śliczne zdjęcia. ;)

    ReplyDelete
  8. ślicznie wyglądasz :D
    faktycznie to pierwsze jest przepiękne!

    ReplyDelete
  9. PS. trampki jak najbardziej pasują ;)

    JESTEM-MONIKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  10. śliczne jest to pierwsze zdjęcie ;*
    Uwielbiam Twojego bloga :)

    ReplyDelete
  11. Boskie zdjęcia (z resztą jak zwykle :)) )
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  13. Ślicznie wyszłaś, trampki jak najbardziej by pasowały tylko np. w kolorze białym lub jakimś jasnym. Fajnie, że wychodzisz na dwór, ja niestety muszę siedzieć w domu, bo okropnie się czuję (nie to nie choroba). ;/

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Śliczny sweterek i genialne 1. zdjęcie <3

    ReplyDelete
  15. Jezuś, jak Ty możesz tam tak po prostu stać. :D Ja mam takiego coś w sobie dziwnego.. że tam gdzie Ty stoisz, ja stać bym nie mogła, to bałabym się, że.. spadnę? Sama nie wiem. :D ♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mogłabym stać nawet przy samym brzegu ;D

      Delete
  16. śliczne zdjęcia! cudna profilówka w takim razie. ;)

    ReplyDelete
  17. ładnie tam:)
    śliczny outfit^^

    ReplyDelete
  18. śliczna okolica, lubię spędzać czas nad jeziorem :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ale pięknie tam maciee . ! U mnie jedyne ładne miejsce na zdjęcia to .... LAS -.-
    było ładne molo ale wszystko zburzyli i nic z niego nie zostało !
    zdjęcia są naprawdę świetne :)

    ReplyDelete
  20. Sceneria jak z jakiegoś filmu! Zdjęcia świetne, dlaczego ja jestem taka niefotogeniczna?! :D Kocham cię!

    ReplyDelete
  21. Bardzo ładnie wyglądasz ;) Świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  22. Piękny sweterek :)
    ładnie Ci w takich pogodnych kolorkach :)

    ReplyDelete
  23. trampki fajnie się tu wkomponowały ;)

    śliczny zestaw :)

    ReplyDelete
  24. piękne zdjęcia :)

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Wyglądasz super! Ehhh, ale farciarze, że nie musieliscie isc wtedy gdy my pisaliśmy ;> Zapraszam na nową notkę, ze zdjęciami z urodzin. Możesz również zobaczyć nowy szablon i wyrazić opinie o nim ;)) Pozdrawiam! ;*

    ReplyDelete
  26. jakaś Ty ładna *.*

    www.zakrencona-dusza.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. masz racje to 1 zdjecie śliczne,jasne za pasuja trampki

    ReplyDelete
  28. Podoba mi się nowy wygląd bloga :)

    ReplyDelete
  29. Zdjęcia są prześliczne

    ReplyDelete
  30. Jej. Ale ślicznie. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Bardzo podobają mi się te zdjęcia! ^^
    Fajnie zmieniły się banery po lewej, ale zdjecie kolorowe w tym wypadku bardziej mi się podoba! :D

    ReplyDelete
  32. A właśnie, że pasują. Cała stylizacja cudowna <3

    ReplyDelete
  33. śliczne zdjęcia ! ^^ plener też jest śliczny. :D
    miłe są te zmiany na bloguu .. ♥

    ReplyDelete
  34. ładnie wyglądasz! piękny blog :)
    obserwuję :)

    ReplyDelete
  35. Świetne zdjęcia :) i nowy wygląd bloga ♥

    ReplyDelete
  36. ja mam do końca tygodnia wolne (;
    cuuudowne zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  37. śliczne zdjęcia ♥ uu właśnie trafiłam na remont bloga :))

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  38. jesteś stanowczo za ładna :)

    ReplyDelete
  39. prześliczny sweterek! <3

    ReplyDelete
  40. JEj, jakie ładne te zdjęcia!
    Faktycznie, to pierwsze najładniejsze <3

    ReplyDelete
  41. B.ładna stylizacja. Trampki są niezwykle wygodne, co jest bardzo istotne przy takich wypadach :) Ładnie, promiennie, wiosennie.
    Masz rację, bardzo szybko zleciał ten czas. Ogromna szkoda, że już niedziela.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    Nuttie

    http://nuttiebloguje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Zrobisz jakieś wideo? :D

    ReplyDelete
  43. twój blog po "remoncie" jest przeeeeślicznyyy *_* *_* :)) :**

    ReplyDelete
  44. Śliczne zdjęcia. ;)

    ReplyDelete
  45. Ale ty masz ładne ubrania. : ) Ślicznie wyszłaś na pierwszym zdjęciu. : )

    ReplyDelete
  46. pięknie wyglądasz <3 cudny sweterek ;)

    ReplyDelete
  47. cudowny blog, będę wpadać częściej :))

    maymiodek.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. śliczny strój i śliczna ty <3

    ReplyDelete
  49. śliczna jesteś ;* zdjęcia też niczego sobie ;)

    ReplyDelete
  50. A właśnie,że trampki pasują :)

    ReplyDelete
  51. Chciałabym mieć takie miejsce u siebie <3.
    A trampki wcale tak źle w tym zestawie nie wyglądają ;)

    ReplyDelete
  52. You're gorgeous
    http://cocoamourr.com/
    x

    ReplyDelete
  53. hej świetny blog obserwuję <3 liczę na rewanż

    http://my-music-my-life-998.blogspot.com/

    zachęcam do obserwowania na Bloglovin <3

    ReplyDelete
  54. a mi się podoba to połączenie trampek i stroju:) całkiem fajnie:)

    ReplyDelete
  55. ps: genialny wygląd!

    ReplyDelete
  56. Pierwsze zdjęcie cudowne ;)

    Trampałki pasują do wszystkiego i są mega wygodne,za co je kocham wprost.

    ReplyDelete
  57. świetny nowy wygląd :*

    ReplyDelete
  58. pierwsze zdjęcie *__*
    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Ślicznieee ^^ A trampki to do wszystkiego pasują ;)

    ReplyDelete
  60. a jak dla mnie dobrze wyglądają trampki :) śliczny strój :D i te miejsce.. ♥

    ReplyDelete
  61. Śliczna jesteś, zazdroszczę ;3
    http://kolorowaszachownica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Cześć, trafiłam na Twojego bloga przez zupełny przypadek^^. jednak już masz we Mnie stałą czytelniczkę ;)! Mam pytanie.. Sama jedziesz na ten obóz młodzieżowy czy z przyjaciółką?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miło mi! ;)
      Jadę z blogerką inną i pewną czytelniczką bloga, która jest już moją przyjaciółką ;)
      Z nikim z reala nie jadę. ;)

      Delete
  63. Genialny sweterek .. Gessler ma taki sam :D

    Pozdrawiam, SL.
    deshonore.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. prześliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  65. Śliczne zdjęcie i piękna bluzka *_*

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  66. Wg mnie trampki pasują nawet do wieczorowej sukienki:)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  67. pierwsze zdjęcie mi się bardzo podoba!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*