Męczący dzień w szkole

Monday, April 29, 2013

Cześć kochani! Mam nadzieję, że Wasz dzień w porównaniu do mojego jest lepszy. Dzisiejsze lekcje mijały taaak wolno, na dodatek w szkole była dosłownie lodówka, pomimo że miałam ubraną dosyć ciepłą bejsbolówkę. Przez to zaczęła boleć mnie głowa. Pogoda za oknem też nie za bardzo powalająca. Większość dnia padał deszcz, przez co przerwy szkolne były jedynie spędzane na holu. Naprawdę dzisiejszy dzień w szkole był dla mnie bardzo uciążliwy. Na dodatek miałam aż 8 lekcji. Wrrr..

bluzka - stylepit.pl
sweterek - vero moda

Mam nadzieję, że jutro będzie lepszy dzień, a potem na szczęście majówka!
Dobra ja zmykam na dwór z kolegą, chociaż dobra końcówka dnia się zapowiada! ;))

You Might Also Like

76 KOMENTARZE

  1. U mnie w szkole było kilka razy zimniej niż na zewnątrz! Po weekendzie budynek niesamowicie się ochłodził O.o Tak się cieszę, że jutro jest ostatni dzień w szkole (w tym tygodniu) ;D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia *.*
    Ja dzisiejszy dzień spędziłam w domu, bo nie byłam w szkole.
    Na szczęście od środy majówka ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ahh. dla mnie też męczący dzień ;)

    ReplyDelete
  4. My ani dzisiaj ani jutro nie idziemy do szkoły. *.*
    I u nas nawet nie padało, ale było dość zimnoo. Szkoda wychodzić z domu.:(

    ReplyDelete
  5. tak, u mnie lekcje dziś też leciały strasznie wolno ...
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ze mnie się dziś koleżanki śmiały, że mi zimno. One w krótkich rękawach, a ja w kurtce. ;)

    ReplyDelete
  7. Jak zawsze śliczna. !! ;*
    Ja już mam wolne, wspułczuję. ;D

    ReplyDelete
  8. ja mimo iż miałam tylko 4 lekcje to nie było za ciekawie i strasznie mi się dłużył czas w szkole. nienawidzę kiedy pada deszcz a ja muszę gnić na zajęciach, wtedy strasznie zamulam ^^

    ReplyDelete
  9. Ja dziś na szczęście miałam szkoły (uff). mam pytanie: skąd ta bluzka?

    ReplyDelete
  10. wskakuj pod kołderkę ♥

    ReplyDelete
  11. Śliczne zdjęcie :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    Bardzo potrzebuje komentarzy ! ♥

    ReplyDelete
  12. oo, widze że nie tylko u mnie było zimno w szkole. Boziu, miałam wrażenie że pootwierali wszystkie okna. Najlepsze było to ze jak wychodzilam do szkoly to bylo cieplo wiec wlozylam sam żakiet, potem w szkole mroźno i się bałam co to będzie jak wyjde na dwór. na szczęscie deszczu nie bylo, i nie ma, a zapowiadali.

    ReplyDelete
  13. Great pictures :)
    Your blog is nice and i'm glad I found it !

    Have a nice week !


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  14. ale masz śliczne to zdjęcie! :) gdzie kupiłaś bluzkę? ostatnio poszukuję jakiejś w tej stylu i jak na złość nie mogę żadnej znaleźć.

    ReplyDelete
  15. Ja am cały tydzień wolny <3
    Śliczne zdjęcia !
    wonderfuul-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. jak dobrze mieć wolne. :D

    ReplyDelete
  17. miłej zabawy ! ; 3
    http://ola-blooog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. skąd ja to znam, też miałam dzień tragiczny.
    Ale jeszcze jutro! :)

    ReplyDelete
  19. Tez dzis mialam ciezki dzien . Na dodatek mialam 2 lekcje historii ktore ciagnely sie jakby trwaly z 5 godzin ._.

    ReplyDelete
  20. mi też sie dziś dzień dłużył w szkole,

    ReplyDelete
  21. Mi też się lekcje dłużyły :/

    ReplyDelete
  22. Hm.. no mój dzień był lepszy.. bo nic nie robiłam^^ mam wolne^^ Majóweczka^^
    pozdrawiam ;*


    Miśka

    ReplyDelete
  23. u mnie w szkole tez było jakoś chłodno

    ReplyDelete
  24. a u mnie bardzo ładna pogoda, i dzień minął mi spokojnie bo 2 lekcje spędziłam na próbie ;)

    ReplyDelete
  25. Ja wprawdzie miałam dzisiaj 6 lekcji, ale za to wszystkie były straszne :/ A jutrzejszy dzień wcale nie zapowiada się lepiej...
    Aj, pomarudziłam Ci tylko...
    Miłego wieczoru Tobie życzę ;)

    ReplyDelete
  26. fajne zdjęcia <3 też miałam 8 lekcji dziś :(

    możesz wyjawic jak to zrobiłaś że na blogu w ,,o mnie,, masz takie duże swoje zdjęcie ? :)

    ReplyDelete
  27. hahahaha jaka jestes kruchutka ! ;d
    obserwuje ;d

    ReplyDelete
  28. Jessika, ja mam 8 lekcji a jestem w podstawówce ; p

    ReplyDelete
  29. GDZIE KUPOWAŁAŚ KOSZULKĘ :********

    ReplyDelete
  30. przepiekna bluzka <3

    bubbleania.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. piękne zdjecia ;) mój dzień też nie był zbyt dobry -,-

    ReplyDelete
  32. SKĄD MASZ TĄ BLUZKĘ? *_____*

    ReplyDelete
  33. A ja naszczęście mam już wolne ;D

    JESTEM-MONIKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  34. My przez te dwa dni mamy wolne;D

    ReplyDelete
  35. Też miałam straszny dzien ciągle katar alergiczny niby ale chyba jednak to choroba , później krew z nosa ale przeszlo więc została w szkole , i też lekcji ! >.< a pogoda ? szkoda gadać -.-

    ReplyDelete
  36. A u mnie dzisiaj wiało cały dzień..
    Śliczne zdjęcia! ;)

    Zapraszam do udziału w konkursie;)
    http://my--crazy--stories.blogspot.com/2013/04/konkurs.html

    ReplyDelete
  37. Fajna bluzka. Bardzo ładnie wyglądasz w tych okularach :3

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. śliczną masz bluzeczkę <3

    u mnie dziś ciepło

    ReplyDelete
  39. no to współczuję, my mamy już majówkę i cały ten tydzień wolny <3

    ReplyDelete
  40. Ja nie byłam w szkole i się z tego cieszę :3.! Nie wiem jak Blue <3 + masz śliczną bluzkę i ładnie Ci w okularach ;)

    ReplyDelete
  41. Też mam czasem takie dni...

    ReplyDelete
  42. a mój poniedziałek był całkiem fajny ;)

    ReplyDelete
  43. Super post i zdjecia <3
    zapraszam:
    http://kami-kaami.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  44. ja często mam po 8 lekcji ;x
    fajne zdj ;)

    pozdrawiam, Aieaa! :)

    ReplyDelete
  45. Zdjęcia jest świetne! I cóż, oby pogoda na majówkę ci dopisała :D

    ReplyDelete
  46. mi dzień w szkole też się trochę dłużył ;c

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  47. U mnie podobnie minął dzień, najgorsza ta pogoda...

    ReplyDelete
  48. fajnie masz z tą majówką, ja w ogóle nie mam wolnego, i jeszcze same egzaminy :/
    ładna bluzka :)

    ReplyDelete
  49. Szkoda, że tak niezbyt miło minął Ci dzisiejszy dzień. U mnie na szczęście było w porządku. Na początku dni otwarte dla gimnazjalistów, później już normalne lekcje, ale ku mojemu zaskoczeniu minęły mi bardzo szybko :) Wspaniałą masz bluzkę. Bardzo mi się podoba.

    Nuttie

    ReplyDelete
  50. Będzie dobrze :), mi lekcje też się dzisiaj nadzwyczaj dłużyły ale jak wyszłam ze znajomymi od razu mi sie chumor polepszył :))

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. ciesz sie ze Twoje lekcje trwaja po 45 minut ja ma wyklady po 2.5 h ;D

    zapraszam do siebie i do wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    ReplyDelete
  52. Brzydki dzień. Dziś nawet nie wychyliłam głowy za drzwi :))

    ReplyDelete
  53. A ja od dziś mam już majowy weekend^^ Jesteś piękna!

    ReplyDelete
  54. Ja mam cały tydzień wolny od szkoły ;)

    ReplyDelete
  55. ale ty bosko wychodzisz na zdjęciach <33 zapraszam: wero-vera.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. ja na szczęście tego dnia miałam już wolne :)

    ReplyDelete
  57. nie martw się, będzie dobrze

    ReplyDelete
  58. Na szczęście już jest ta długo wyczekiwana przerwa i totalny opierdaling ;p

    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. śliczna koszulka! :)
    uwielbiam twój blog :)

    http://monsyls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. A ja mam cały tydzień wolny ;) Oj, współczuje. Fajna jest ta bluzka ♥

    ReplyDelete
  61. Fajnego masz bloga :)
    Zapraszam do mnie: http://karola13life.blogspot.com/ . Jestem początkująca więc miło jakbyś mnie dodała :D Oczywiście z rewanżem.

    ReplyDelete
  62. Śliczna;)
    Świetna koszulka ;)

    ReplyDelete
  63. Fajny blog! Zapraszam do mnie! www.my-blue-flower.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. U nas też było ciężko ale już majówka :))
    Zapraszamy do nas : http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  65. a w naszej szkole cały tydzień był wolny :)

    ReplyDelete
  66. a w naszej szkole cały tydzień był wolny :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*