Konkurs!

Tuesday, April 23, 2013

Wpadam do Was z konkursem! Już od jakiegoś czasu myślałam o takiej tematyce. Myślę, że jest on jak najbardziej oryginalny. Bynajmniej ja jeszcze się z takim nie spotkałam, a zaglądam dziennie na setki blogów. ;)

Jakie jest Wasze zadanie?
Należy wykonać zdjęcie na którym będzie się znajdował napis Jessika, Pamiętnik Jessiki, Jessika Chińcza itp. Liczy się kreatywność! ;)

przykładowa praca kochanej czytelniczki ♥ :

Na zdjęciach możecie znajdować się Wy lub sam kreatywny napis. ;)
Zdjęcie może być robione kamerką, telefonem, cyfrówka, lustrzanką. Nie ma większego znaczenia.
Byle by praca była widoczna i estetyczna. 
Zdjęcia można wykonywać w scenerii, by była ona jak najciekawsza. ;*

Wybiorę 10 najciekawszych, najbardziej kreatywnych prac, które umieszczę w specjalnym blogowym albumie fotograficznym, z których 3 najlepsze otrzymają dodatkowo prezent niespodziankę + list. Myślę, że to fajne uczucie znaleźć się w takim albumie, ponieważ będzie to pamiątka do końca życia i nigdy nie zapomnę tych czasów kiedy prowadziłam bloga. ;*

Co jakiś czas będą pojawiać się podobne konkursy, by zapełniać kolejne strony albumu, jednak że zawsze będą trochę innej tematyki. ;)

Żeby wziąć udział w konkursie należy :
- Być publicznym obserwatorem mojego bloga
- Wysłać prace konkursowe na :  jessikachincza@o2.pl

Wyniki ogłoszę 23 maja.  26 maja
*Można zgłosić max. 3 prace konkursowe

W razie pytań >>fanpage<<

You Might Also Like

0 KOMENTARZE