Kod rabatowy

Monday, April 01, 2013

Cześć.; * Pamiętacie na pewno jak pisałam o swoich planach na wakacje. Mam na myśli obóz zagraniczny, o którym sporo tutaj na blogu napisałam. Było trochę zainteresowanych a więc postarałam się o zniżkę. Przy dokonywaniu rezerwacji, należy wpisać ten kod :

2584
* Zdjęcie zrobione na wymianie *
 
Umieszczę go również w pasku bocznym, żebyście mogli go łatwiej znaleźć. ;)
Oczywiście mam na myśli FunClub - http://www.obozymlodziezowe.pl/ ;*

Właśnie patrzę, że doszła kolejna kusząca oferta obozu W Bułgarii! Robi wrażenie! A cena również jest kusząca! ;)


Choć nie ukrywam, że wolałabym, byście pojechali na obóz ze mną! ;) Przypominam :

♥ Jadę do Hiszpanii w terminie 09.07.2013 - 20.07.2013 hotel Goya.

W hotelu 'Goya' podobno 3/4 hotelu jest zajęta przez młodzież! A więc wpadnie wiele nowych znajomości! ;) 
Świetnie byłoby spędzić wakacje ze swoimi czytelnikami, ponieważ poznalibyście mnie 'od kuchni'. ;) 
Serdecznie zachęcam! ;*
Miłego dnia! ;)

You Might Also Like

41 KOMENTARZE

  1. Całkiem fajne te obozy. W takim razie udanych wakacji! C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ty to masz motywację do nauki, nie ma co ^^:D

    ReplyDelete
  3. o fajne te obozy, neistety ja juz jade z innego do chorwaacji:)

    ReplyDelete
  4. tak chciałam jechać na ten obóz z tobą, ale jednak zrezygnowałam. ale jeszcze pomyślę! ;*

    ReplyDelete
  5. śliczny makijaż masz na tym zdjęciu <3

    ReplyDelete
  6. Och Jestem pewna ,że spędzisz świetnie czas i na 100% poznasz nowe znajomości *.*
    Pozdrawiam i zapraszam: pauuls.blgsot.com

    ReplyDelete
  7. świetnie tam musi być ;)

    Zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  8. Bardzo chciałabym jechać, ale jadę dopiero w przyszłym roku. Pojechałabyś? ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze wiele czasu na zastanowienie się. ;D
      Ja chętnie bym pojechała, ale to nie zależy tylko ode mnie. ;)

      Delete
  9. Ja właśnie szukam obozu, ale nie mam z kim pojechać :(
    Może byłaby taka możliwość abym z tobą pojechałą ale niezbyt umiem zawierać nowe znajomości.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie szkodzi, ponieważ ja bardzo chętnie zawieram nowe znajomości ;) Myślę, że na obozie z każdym będę utrzymywać kontakt ;)

      Delete
    2. w ogóle to na ile jest rabat? (na ile procent lub złotych?)

      Delete
  10. Ja jadę w tym roku do Hiszpanii (wygrałam konkurs w szkole), a potem na Węgry, na wymianę uczniowską ;-)
    Zapraszam do siebie i obserwowania :-)
    http://shining-manhattan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. na pewno spędzisz świetne wakacje. ;)

    ReplyDelete
  12. byłam w Bułgarii w tamtym roku ;)
    jeszcze nie wiem gdzie pojadę w tym ;)

    ReplyDelete
  13. Ja będę jechała na kolonię chyba w sierpniu,ale nad morze ;)

    Bardzo proszę o komentarz.. cukierkove.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Zawsze chciałyśmy jechać do Hiszpanii <3 ;* + śliczna jesteś ;)

    ReplyDelete
  15. Też dostałam tą ofertę od obozymlodziezowe :D
    Ale odmówiłam. Nie lubię obozów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja zostałam zachęcona przez koleżankę. ;)

      Delete
  16. Usiądziemy razem w autokarze?

    only-colorful.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. W stronę do Hiszpanii mam z kim siedzieć, jednak że w autobusie będę się już z każdym poznawać z wszystkimi, więc pewnie będziemy robić zamianki z siedzeniami :)
      A więc, bardzo chętnie. :)

      Delete
    2. Możesz sie pode mnie nie podszywać? -.-

      Delete
    3. Przepraszam, nie wiedziałam. :)
      Ohh anonimy ;x

      Delete
    4. nie masz co przepraszać, za jakieś głupie dzieciaki :P

      Delete
  17. chętnie bym pojechała tam na wakacje i cię poznała, ale to chyba mało realne :D

    ReplyDelete
  18. Chciałabym z tobą jechać, ale mam już załatwiony jeden obóz :c ale może się uda ;p

    ReplyDelete
  19. Super ze organizujesz ttaakie wakacje. !! Napewno wiele osob bedzie zainteresowanych.

    ReplyDelete
  20. Enjoy your Spain holidays! :)
    Do visit my blog too sometime! :)
    FASHION PANACHE BLOG

    ReplyDelete
  21. Ja chcę już wakacje♥.

    ReplyDelete
  22. rózni są bloggerzy ;-) zazdroszcze , ponieważ w tym roku jadę w góry ;-)

    ReplyDelete
  23. Świetny pomysł ;) Ale ja nie mogę pojechać na tę wycieczkę . PRZYKRO MI :(
    szczera-szczera.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. swietnie i śliczne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  25. Ja jadę na obóz z mojej szkoły tańca do Wrocławia ;D Mam nadzieję, że na Twoim będzie fajnie

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*