Fbl.pl

Tuesday, April 02, 2013

Cześć ;* Dzisiaj postanowiłam założyć konto na fbl. W sumie planowałam to już od jakiegoś czasu, ale dzisiaj zachęcił mnie do tego Michał, który napisał akurat do mnie w sprawie bloga. ;)
Prowadzi on również fbl. na którego Serdecznie zapraszam :


A moje konto póki co jest słabe, ale to wiadomo są dopiero początki. ;) Jeśli chcecie możecie zacząć mnie obserwować. Notki będą pojawiać się regularnie. Zdjęcia będą różniły się od tych na blogu, a więc warto zaglądać. ;)


Z góry dziękuję! ;*

You Might Also Like

30 KOMENTARZE

  1. Będziemy zaglądać ♥

    ReplyDelete
  2. dodam napewno :D

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Czekam na następny post :)
    Śliczny wygląd bloga !!!

    wonderfuul-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Daj link do Twojego ^^.

    ReplyDelete
  5. nigdy w sumie nie miałam tam konta... może spróbuję. ;)
    śliczne zdjęcie. :)

    ReplyDelete
  6. super <3

    http://www.photoblog.pl/mygoal/147914170

    przy okazji zaspamuję, mam nadzieję, że się nie pogniewasz ;p

    ReplyDelete
  7. Fbl..
    Na pewno tam do Ciebie zajrzę.. ; )

    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Fajnie:) Też ostatnio założyłam konto na Fb ale narazie uczę się go obsługiwać;)

    ReplyDelete
  9. Ja kiedyś miałam fbl, ale sądzę że blogger jest o niebo lepszy. :) powodzonka przy fotoblogowaniu :D

    ReplyDelete
  10. śliczna <3

    bubbleania.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. w sumie ja nie widze sensu w fotoblogu, ale co kto lubi.

    ReplyDelete
  12. Będę na pewno zaglądać ;D Mój podpis to będzie martynakl1

    ReplyDelete
  13. ładne zdjęcie ;) Nie mam fbl, ale będę tam czasami zagladać :)

    ReplyDelete
  14. Jess! Dziękuję za obserwację mojego bloga, bardzo mi miło :* <3 To dla mnie coś wielkiego!

    ReplyDelete
  15. Też mam fbl :3
    http://www.photoblog.pl/julu13

    ReplyDelete
  16. Fajny pomysł z tym fbl :)

    ReplyDelete
  17. Ooo♥ Powodzenia na fbl :3

    ReplyDelete
  18. pierwsze zdjęcie na fbl jest niezwykle pozytywne.! Trzymaj tak dalej :))

    ReplyDelete
  19. Też mam fbl i cieszę się ,że ty też masz ;3 Dobry pomysł i świetne zdjęcie :)
    Pozdrawiam i zapraszam: pauuls.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja też od jakiegoś czasu zastanawiam się nad założeniem tam konta. ; )

    ReplyDelete
  21. Też mam konto na fbl, ale rzadko tam zaglądam heh

    ReplyDelete
  22. wchodzę i dodam do znajomych :)

    ReplyDelete
  23. Miło mi, że podobają się Tobie moje bransoletki ;)

    zapraszam również na mój dzisiejszy wpis ;) ilonastejbach.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. świetny pomysł :)
    będę wpadać ^^

    ReplyDelete
  25. Ja też będe wpadać:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  26. Ładnie. :)
    zielonookaszatynka.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*