Ehh laptop...

Thursday, April 11, 2013

Cześć. ; * Przepraszam, że wczoraj nie pisałam. Uczyłam się na fizykę. I tak nie wyszło mi to na dobre. Niby umiałam, a na sprawdzianie totalna pustka. -,- A dzisiaj ..resetuje mi się laptop po każdej próbie uruchomienia. Nie wiem co jest. Antywirus niby działa prawidłowo. Mam nadzieję, że nie stracę wszystkich plików. Jest tam tysiące zdjęć, oraz wiele ważnych dokumentów. Nie może to tak po prostu zniknąć. Jedyne co by mi zostało to zdjęcia z bloga, ale to nie to samo. Tu są zmniejszane i z napisem. Grrr... jestem strasznie zła. ;c
Nie wiem co teraz. Póki co korzystam z komputera siostry, ale wszystko mnie w nim irytuje. Klawiatura, myszka, kręgosłup mnie boli. -,- Wiem, że narzekam ale jak jestem zła tak mam. Boże mam ochotę usunąć bloga, tak o! Po prostu. Wrrrrrrrrrr.... kipię złością. Wyloguję się lepiej z facebooka, bo się będę jeszcze na Was wyżywać nieumyślnie. ;D Jak ja nienawidzę siedzieć przy biurku. Od razu moje problemy z kręgosłupem dają się we znaki. ;((


 Zdjęcie z facebooka. Bieda ;x
*chcę wiosnę* !!! Dosłownie nic nie układa się tak jak ja chcę ostatnio. Brrr.. nienawidzę tego -,-

Miłego wieczoru. ; * Mam nadzieję, że u Was lepiej z samopoczuciem. ;)

You Might Also Like

63 KOMENTARZE

  1. o boże nie porycz się -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, dowiedz się, że stracisz tysiące zdjęć, tysiące WAŻNYCH dokumentów, wiele haseł do kont itd. Na twoje mam być taka happy? Chyba wiadomo, że każdy na moim miejscu byłby zły. Zastanów się najpierw zanim coś napiszesz, bo jak czytam takie komentarze, to mi się chce śmiać z takich tępaczków, którzy najwidoczniej nigdy nie pokazują swoich uczyć. ; )

      Delete
    2. ja straciłam kiedyś wszystkie zdjęcia z laptopa.. zostały mi tylko te z bloga, ale masz racje to nie to samo :c

      Delete
  2. Hah , już widzę że większość blogerek ma problem z laptopami , za niedługo to mój będzie... -.-
    Nie nice tego ! ; D

    Ja słyszałam że w ogóle nie będzie wiosny tylko od razu lato. : P

    ReplyDelete
  3. Ładne zdjęcie. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. piękne zdjęcie! ♥

    http://i-am-butterfly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Raz z górki raz pod górkę. Zanim się obejrzysz znów będzie dobrze :) Trzymam kciuki za prawidłowe działanie lapa ! :*

    ReplyDelete
  6. u mnie na szczeście juz wiosna a słonce od rana do wieczora świeci,tez miałam takie problemy z laptopem i to nie raz

    ReplyDelete
  7. Nie przejmuj się,też miałam zły dzień ;c

    ReplyDelete
  8. Może laptop mi nie padł, bo jeszcze jakoś działa, ale spędziłam 2.5h na próbie w domu kultury gdzie było potwornie zimno :(
    Nie martw się, będzie dobrze z twoimi plikami ;)
    Fajne zdjęcie :D
    Miłego piątku!

    ReplyDelete
  9. ale ty jesteś głupia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo jestem zła, że zepsuł się laptop i że najprawdopodobniej stracę wszystko. Rzeczywiście, jestem głupia, że się z tego nie cieszę.

      Delete
    2. czasem zastanawiam w jakim wieku są przeciętni hejterzy.. moja siostra 3 letnia tak mówi na bajki, które jej się nie podobają ^^

      Pozdrawiam.

      Delete
    3. I z pewnością te anonimy uważają się za wielce dorosłych. Z takim właśnie podejściem ;D

      Delete
    4. Aż śmiać sie chce czasami z takich anonimów. Pokazują tylko i wyłącznie swoją mądrość. Może im ulży jak coś tak głupiego napiszą. ;/

      Nie martw się. Wiem co czujesz. Niedawno miałam podobną sytuacje tylko mi się włączał i od razu zacinał. Czekałam raz godzine i nic. :/ DO tej pory mam z nim problemy, ale jakoś działa.

      Delete
  10. Niedługo wiosna, wszystko się ułoży, więcej wiary w SIEBIE! :D
    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. czasami tak jest, że się wszystko umie, ale na sprawdzianie stres robi swoje :)

    ReplyDelete
  12. No to mam nadzieję, że z laptopem będzie wszystko key i nie potracisz plików. sama znam te uczucie, gdy komputer się psuje, a w pamięci ma zapisane od groma dokumentów i jest ryzyko stracenia wszystkiego -,-
    Pozdrawiam ;*

    Miska

    ReplyDelete
  13. Ładne zdjęcie :) Mam nadzieję, że nie stracisz plików na laptopie, to byłoby straszne ;c

    ReplyDelete
  14. Lepiej zanieś jak najszybciej to informatyka ! NIe wiem, co by to było, gdybyś usunęła bloga, czytam go od początku i to by był koszmar ;<

    ReplyDelete
  15. Fajna fotka, taka letnia ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. każdy ma prawo ponarzekać, ja na Twoim miejscu też bym pewnie to zrobiła w takiej sytuacji :)

    ReplyDelete
  17. Jak najszybciej oddaj lapka do fachowca ;)

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Szybko do informatyka ! Mam nadzieję, że będzie dobrze ;*

    ReplyDelete
  19. Oddaj jak najszybciej do naprawy to szybciej wróci :)

    ReplyDelete
  20. Ja też tak miałam chyba z tydzień temu, musiałam zanieść do serwisu i mi usunęli wszystko co się dało ;C

    ReplyDelete
  21. Trzymam kciuki za laptopa! (; Usunąć? No chyba zwariowałaś ;<
    Będzie dobrze, głowa do góry (;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tylko powiedziałam, że ze złości mam ochotę zrobić coś nawet niewiarygodnego. ; )

      Delete
  22. Warto zdjęcia i pliki zapisywać na dodatkowej przenośnej pamięci. Mam nadzieje, że szybko naprawią Ci usterkę. Widać, że wiosny wypatrujesz. Pozdrawiam z Wybrzeża. :)

    ReplyDelete
  23. U mnie też kiepsko ;/. Pod żadnym pozorem nie usuwaj bloga!!! To tylko chwilowe samopoczucie, później będzie dobrze, jak zawsze :)
    ;**

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. nie usuwaj, szkoda bloga bo fajny ;)
    ale wiem coś o tym, mój laptop dziś wrócił z naprawy
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. zgraj na dysk przenośny ;) też tak miałam. Tyle, że mi się spalił dysk i mój tata go wskrzesił.. co jest prawie niemożliwe. Podpięty był chyba dwa dni, do innego komputera itd.. a teraz mam nauczkę i zgrywam wszystko na dysk przenośny ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koniecznie muszę zainwestować w dysk przenośny, lub będę zgrywała na płyty, choć wtedy do tych płyt musiałabym kupić specjalną szafkę chyba ;D

      Delete
  26. Współczuję tobie. kiedyś tak mialam i stracilam wszystkie dukumenty:( No, ale nie usuwaj! blog musi istnuec

    ReplyDelete
  27. Oh znam twój ból, w jednym czasie szlag potrafił trafić oba moje laptopy na raz. No niewiarygodne a jednak, polak potrafi :) Teraz czekam na telefon z naprawy, i dostaje jakiś shiz bez niego :(

    ReplyDelete
  28. Też chcę już wiosnę

    ReplyDelete
  29. Doskonale Cię rozumiem .. miesiąc temu sama zostałam pozbawiona swojego laptopa na dwa tygodnie , które spędziłam w obie przed utratą wszystkich plików .. na szczęście udało się go naprawić i okazało się że wcale nie ma tak źle :) . Mam nadzieje że u ciebie będzie tak samo , trzymam kciuki :)

    ReplyDelete
  30. Na pewnoe z laptopem będzie dobrze, tzrymam kciuki :)

    ReplyDelete
  31. Znam to, najlepiej miec wszystkie rzeczy na płytkach lub pendrivie :)

    ReplyDelete
  32. spokojnie, laptop sie naprawi.;)) a u mnie ok ,jak jest slonko to zawsze jest dobrze. ;D

    ReplyDelete
  33. Współczuję. :c W tej sytuacji też bym rozpaczała. :c

    ReplyDelete
  34. Masz chory kręgosłup?

    ReplyDelete
  35. nie martw sie, wszystko sie naprawi ;)

    ReplyDelete
  36. dlatego też ja się cieszę że mój tato informatykiem, jak coś się psuje z systemem to przynajmniej odzyskuje zdjęcia :o no i mam je zapisane na płytach, więc nie muszę się bać ;)

    ReplyDelete
  37. Świetny pomysł na bloga-pamiętnik, ale dziwie Ci się, że znajdujesz tak czas pisać codziennie :D W ogóle to ślicznie wychodzisz na zdjęciach :D

    ReplyDelete
  38. Ojej, to niedobrze! Ale musisz wierzyć, że nic takiego się nie stanie! Naprawią i będzie dobrze. ;3 Może spróbuj wszystkie zdjęcia zgrywać na płytki? :)

    maania-blog.blogspot.com byłabym szczęśliwa- jak każdy, jakbyś wpadła, zostawiła komentarz, czy obserwację. :*

    ReplyDelete
  39. Powodzenia z laptopem! :))

    http://myy-liffe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. współczuję ;/ mojej przyjaciółce ostatnio wszystkie się zdjęcia z komputera usunęły :<

    ReplyDelete
  41. ja raz zaniosłam do serwisu laptopa a potem wszystkie moje filmy, seriale i zdjęcia usuneli, myślałam, że zabije ich ;p filmy i seriale da sie odzyskać, gorzej ze zdjęciami ;<

    +obserwuje :)

    ReplyDelete
  42. Mi też się kiedyś resetował laptop- okazało się zaktualizował się system i dorzucili mi jakiegoś antywirusa, który zaczął się gryźć z innym antywirusem

    ReplyDelete
  43. Tez kiedys tak mialam ale wyjelam dysk i uratowalam zdjecia ;)

    ReplyDelete
  44. Fajny blog, ciekawe notki. Zapraszam do mnie http://louthly.blogspot.com/ KOMENTARZE, LINK MOJEGO BLOGSPOTA W TWOJEJ NOTCE, RADY I OPINIE MILE WIDZIANE ;)

    ReplyDelete
  45. Też tak czasami mam, że w domu coś umiem, a w szkole pustka -,-' oby nic się nie stało z plikami :)

    ReplyDelete
  46. Ja miałam dzisiaj sprawdzian z fizyki i w mojej głowie widniały tylko słowa "NOTHING". ; c

    ReplyDelete
  47. Nie usuwaj bloga ; /

    ReplyDelete
  48. Dokładnie znam to uczucie, kiedy masz pustkę w głowie na fizyce, ech.

    ReplyDelete
  49. Też mam takie dni, że kipię złością. Mam nadzieję, że jednak nie stracisz tych zdjęć i dokumentów :(

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*