Czas zacząć majówkę!

Tuesday, April 30, 2013

Cześć. ;* Dzisiejszy dzień w szkole, minął mi o wiele lepiej niż wczorajszy. Lekcje miałam do 14:10, ale potem poszłam na dodatkową matematykę, żeby poćwiczyć na przyszły sprawdzian, a po matematyce poszłam na fizykę, także w szkole siedziałam dzisiaj do 16, ale w ogóle nie czuję się zmęczona!
Od jutra już majówka! Koniecznie muszę sobie zrobić listę rzeczy, które zamierzam zrobić w trakcie wolnego. Dosyć wiele obowiązków wzywa ... ale i tak postaram się korzystać jak najbardziej mogę z wolnych dni. Mam nadzieję, że przyjedzie do Świecia kolega, który obiecuje mi już to od hohooo..


A dzisiaj TinyChat z serii, "TinyChat z...". Hmmm.. a więc z kim czat dzisiaj? Z Wiktorią z bloga
zpasjadozycia.blogspot.com! Prowadzi ciekawego bloga i chciałabym choć trochę pomóc Wiki w początkach bloga! ;)

Zapraszamy więc na TinyChat!

You Might Also Like

77 KOMENTARZE

  1. K O L E G A
    Tak, Jessiko, my już tam wiemy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhah ♥
      Dobra! Mam wielu mężów ;c
      Tajemnica wyszła na jaw.. ;3

      Delete
  2. piękne zdjęcia, naprawdę :)

    zapraszam: http://stay--weird.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Już wchodze na tiny :)
    w końcu mamy wolne, chociasz ja już od dawna mam bo chora ;c
    sliczne zdjecia ;3

    ReplyDelete
  4. tak się cieszę na to wolne <3

    ReplyDelete
  5. ja też mam dużo planów na ten wolny czas :)

    ReplyDelete
  6. Fajny post !
    http://boredomoe.blogspot.com/ - Wpadniesz ?

    ReplyDelete
  7. Ja skończyłam o 14.15, ale potem miałam angielski dodatkowy na 16.30. Dobrze, że w końcu będzie można odpocząć! :D
    P.S. - Ładne zdjęcia. ♥

    elliemaries.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ten dzień jest o wiele lepszy od tamtego :)

    ReplyDelete
  9. koniecznie zrób sobie listę.. ja jak nie zrobię listy obowiązków, to nie potrafię się zmotywować do działania^^^ Życzę powodzenia i spokojnego wypoczynku^^
    pozdrawiam ;*


    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. majówka :)
    piękne zdjęcie <3

    ReplyDelete
  11. mnie też czeka sporo obowiązków :) ładne zdjęcie :p

    ReplyDelete
  12. Ładnie. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Śliczne masz to zdjęcie ;)

    ReplyDelete
  14. fajne fotki! na pewno zajrzę do niej na blog. :D

    ReplyDelete
  15. Awwww śliczna jesteś ;) ♥ ♥ ♥
    www.blog017.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. O! Znowu tinychat :D Fajne zdjęcia. Miłej majówki :*

    ReplyDelete
  17. też muszę sobie zrobić taką listę planów na majówkę

    ReplyDelete
  18. To mam nadzieję, że majówkę spędzisz dobrze i nie zmarnujesz tych dni przed komputerem ;D
    Tak jak ja robię z prawie każdym wolnym xd

    ReplyDelete
  19. Bardzo fajnego masz bloga!!!!!!!!!!!!! Będę obserwować!
    MOże chciałabyś zajrzeć do mnie na mój konkurs???
    zapraszam
    jusiathebest.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. No ale długi week jest i trzeba wejść na tiny :D

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete

  21. sliczna jestes,udanej majowki:))

    bubbleania.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. sliczne zdjecia, moze wpadne chwile na czat :)

    ReplyDelete
  23. Ślicznaś. *-*
    A kiedy tiny?

    ReplyDelete
  24. TinyChat zapowiada się ciekawie ;) Ładne zdjęcie!

    ReplyDelete
  25. Śliczna jesteś <3
    Długo byłaś w szkole, ja tylko do 12:30 :D
    Też powinnam zrobić taką listę ;p

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    ReplyDelete
  26. To dobrze, że dzień ci fajnie zleciał ;)
    Ja niestety nie mogłam być na czacie ;(

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ślicznotka *.*
    Nareszcie wolneeee <3
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. powodzonka na przyszłym sprawdzianie :)

    ReplyDelete
  29. Ja dzis bylam na dodatkowych lekcjach z Wloskiego ^ ^ Sliczne zdjecie ;)

    ReplyDelete
  30. Ładnie przerobiłaś to zdjęcie :D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Pytanko <3

    ile masz wzrostu cio ? :)

    ReplyDelete
  32. Śliczna jesteś *_*

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  33. zazdroszczę ci takiego bloga *__*
    mam nadzieję że mi uda się kiedyś coś takiego osiągnąć :)

    http://magiccomicsblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. majówka przy książkach :<

    ReplyDelete
  35. Kurde, ja się zawsze spóźniam na tiny. ;_;

    ReplyDelete
  36. Yh -.- Nigdy nie zdążam na twojego TinyChat'a -.-
    Kiedy następny ;>

    ReplyDelete
  37. świetne zdjęcia. *-*
    bardzo przyjemny blog. ;)
    http://sosnowa-grucha.blogspot.com/ zapraszamy do nas. obserwujemy? ;]

    ReplyDelete
  38. jejj, a ja nie byłam w szkole bo wycieczka! :D

    ReplyDelete
  39. ŚLICZNA DZIEWCZYNA Z CIEBIE!!! POZDRAWIAMY!!! :)))))

    ReplyDelete
  40. wie ktoś z Was może jak zachować wygląd bloga? tzn. zapisać, go, tak, aby6 w razie czego można było go znów odtworzyć bez problemu?
    Chcę zmienić wygląd, ale boję się, że wyjdzie brzydko i chcę mieć w zapasie kopię tego wyglądu, który mam teraz.
    pomocy ;)

    ReplyDelete
  41. Też robię sobie listy rzeczy do zrobienia, ale połowa z tej listy nigdy nie jest zrobiona.

    Udanej majówki;*

    ReplyDelete
  42. lovely~

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr

    ReplyDelete
  43. 3 zdjęcie od lewej świetne ♥

    ReplyDelete
  44. świetny blog! mega zdjęcia :)
    jeśli chcesz wpadaj do mnie : http://boundariies.blogspot.com/
    oberwujemy? jeśli tak to zacznij :*

    ReplyDelete
  45. Też mam dużo do zrobienia przez ten wolny czas. Tylko cholerka.. chęci brak! Muszę się wziąć za siebie, a tobie życzę powodzenia! I niech kolega Cię odwiedzi :*

    ReplyDelete
  46. Moja majówka będzie sportowa, od kilku dni codziennie chodzę grać w siatkę i nie zamierzam tego zmieniać :P
    Śliczna jestes :)

    ReplyDelete
  47. Śliczne fotki ;)
    Udanej majówki !

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. no to udanej majówki :) ja ją spędze pewnie na nauce na mature:(

    ReplyDelete
  49. Udanej majowki :D Mogłabyś poprosić swoich czytelników, aby dali petycje przeciw kasacji google reader, brakuje już tylko 50 tys. :)

    http://www.change.org/petitions/google-keep-google-reader-running?utm_campaign=signature_receipt&utm_medium=email&utm_source=share_petition)

    ReplyDelete
  50. Ślicznie wyglądasz. Udanej majówki :)

    ReplyDelete
  51. ja majówkę rozpoczęłam w ofc. Piątek

    ReplyDelete
  52. Ja też się bardzo cieszę z wolnego <3

    ReplyDelete
  53. Masakra mi nie chciałoby się w szkole siedzieć do 16 ;)
    Ślicznaa jesteś ♥ :P
    Hhaha życzę Udanej Majówki :D
    Zapraszam ; http://everyday-smart.blogspot.com/
    DZISIAJ KONKURS ♥

    ReplyDelete
  54. Udanej majówki !;D
    Śliczne zdjęcia :D

    ReplyDelete
  55. ja pewnie spędzę na nauce do sprawdzianów, które mam zaraz po powrocie sz szkoły ;c

    ReplyDelete
  56. kiedy wyniki konkursu ? :(

    ReplyDelete
  57. + Nominowałam cię do Liebster blog Award, więcej tutaj: http://eneverwherever.blogspot.com/ .

    ReplyDelete
  58. bardzo ładne zdjęcia ; )
    ja też dopiero zaczynam, więc zapraszam i liczę na szczere komentarze ; )

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  59. Prześlicznie wyglądasz na tym zdjęciu. :)

    http://nuttiebloguje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. fajne zdjęcie :)

    http://cheerd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Sliczna jesteś!!! <3
    Co zdjęcie to ładniejsze!
    powiedz mi co zrobić żeby mieć tak dużo obserwatorów jak ty? :)

    ReplyDelete
  62. genialny blog :)
    dodaję do obserwowanych i będę tu często wpadać :)

    ReplyDelete
  63. Lista jest zawsze przydatna :)

    ReplyDelete
  64. Ach, moja majówka zbytnio nie wypaliła, to przez tą pogodę :c Mam nadzieję, że ty się będziesz dobrze bawić ;)

    ReplyDelete
  65. AnonymousMay 03, 2013

    Ciekawy Blog . Dobra jakość zdjęć . Świetne ciuchy :)
    Oby tak dalej ! Powodzenia ;)


    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*