Czas na fizykę

Sunday, April 07, 2013

Cześć kochani ;* Mam nadzieję, że Wasza niedziela jest choć trochę ciekawsza od mojej. Co u mnie ciekawego? Obudziłam się prosto na obiad a potem włączyłam laptopa. Z samego początku ograniczyłam sobie czas na internecie do 15, jakoś to nie wyszło. Potem do 16 i niestety również próba wyłączenia komputera się nie powiodła. Nawet na 17 się nie udało. -,- Brrr.. ale teraz obiecuję sobie, że tylko dodam tę notkę i wracam do fizyki. To moja konieczność. Choć nie chcę, wiem.. że muszę.

- temat w zeszycie przypadkowy -

I jakieś sprzed chwili kamerkowe.

Jeszcze chciałabym Was kochani zaprosić na mojego brata fbl. Zaniewski wiesz, że Cię kocham! ;3 ♥ A więc zapraszam : 

i na mojego fbl. też zapraszam.
 Kocham Was. Miłej reszty niedzieli. ; **

You Might Also Like

57 KOMENTARZE

  1. Ja się obudziłam o 11, o 14 poszłam z przyjaciółką Weroniką na pizze, a teraz odrabiam historię ;)

    ReplyDelete
  2. mnie też czeka fizyka ale jutro

    ReplyDelete
  3. Współczuję tego uczenia się fizyki.;/
    No nic, i tak powodzenia w nauce! ;*

    ReplyDelete
  4. a ja o 10 byłam z koleżankami w McDonaldzie a potem do 16.00 byłam z nimi oglądać zawody gimnastyki artystycznej :)

    ReplyDelete
  5. Niestety znowu szkoła :(

    ReplyDelete
  6. Ja wstałam rano, poszłam do kościoła, zjadłam obiad i się edukuję, mam dzisiaj jakąś wenę na edukację, chociaż internet znowu mnie wsiąka. :D

    ReplyDelete
  7. Ja w tym tygodniu mam sprawdzian z fizyki -,-

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja również. ;c
      I zdaję inne tematy, na które właśnie się uczę ;C

      Delete
  8. Ja byłam wczoraj na 18 i spałam tylko 2 godziny ;)

    ReplyDelete
  9. grr.. fizyka , ja murze się na jutro 30 wzorów nauczyć bo mam z tego kartkówkę -,-
    http://zakrencona-dusza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. fizyka to męczarnia, powodzenia! ;)

    ReplyDelete
  11. a ja mam "ciekawą" niedzielę z biologią i "Hamletem" ;/ dlaczego nie przeczytałam tej książki wcześniej? ;o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ile ja razy zadawałam sobie to pytanie kiedy chodziłam do szkoły xD Teraz to wspomnienia, ale nadal coś zgrzyta :P

      Delete
    2. Charakter pisma 5/5
      Nie lubisz fizy? A co Twoim zdaniem jest najciekawsze? Bo dla mnie była Biologia, Plastyka, Polski, WF i Religia, no i moje przedmioty zawodowe. Nie żałuję, że poszłam do Technikum Poligraficznego. Bardzo przydaje się ta wiedza teraz na studiach.
      Jak na kamerkę, to fajne foty robi.
      NO jak zawsze słowotok :P Czy Ty zawsze czytasz moje wywody? xD
      Pozdrawiam

      http://bead-pattern.blogspot.com/

      Delete
    3. Dziękuję haha ;)
      Nie lubię. Najbardziej to ja lubię Plastykę, ale w chwili obecnej nie mam jej. Biologia w sumie też jako tako ujdzie. Tak samo jak i w-f. ; ) Czyli podobne przedmioty szkolne lubimy. ;)
      No w sumie, nie narzekam na kamerkowe fotki. ;)
      Haha, ja uwielbiam Twoje komentarze, często jest bynajmniej co czytać. ;)
      Pozdrawiam! ;*

      Delete
  12. moja nie jest ciekawsza, też muszę się wziąć za naukę ale to potem:)

    ReplyDelete
  13. Śiczne zdjędia i fajny wpis <3
    Zapraszam do nas ^^ -bloga mojego i mojej przyjaciółki :3

    ReplyDelete
  14. mnie czeka nauka fizyki w środę -.- ale wolę ją od biologii ;/
    a maja niedziela jest z angielskim i matematyka :(
    powodzenia! :)

    ReplyDelete
  15. Moja niedziela mija bardzo podobnie do twojej tylko, że ja wyłączyłam na chwilę laptopa i zamiast się uczyć poszłam na spacer i znów go włączyłam zamiast się uczyć.

    ReplyDelete
  16. ja właśnie sb zrobiłam przerwę w nauce

    ReplyDelete
  17. hahaha jaki tytuł, szkoda, że nie "randki z fizyką" :D U mnie to jest "Świat fizyki ♥" :D

    ReplyDelete
  18. wieczorem biorę się za fizykę :<

    ReplyDelete
  19. Współczuję z tą fizyką :c
    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ja mam we wtorek poprawę sprawdzianu z matematyki i właśnie skończyłam się trochę do niej uczyć. ;)

    ReplyDelete
  21. nienawidzę fizyki. szczególnie w 3 klasie technikum .. ;/ swoją drogą, mniej niż niemieckiego ^^

    ReplyDelete
  22. też mam ten podręcznik od fizyki.
    nienawidzę tego przedmiotu, a jeszcze bardziej nauczyciela uczącego jego ;/

    ReplyDelete
  23. aaaahh nie lubię fizyki :(

    ReplyDelete
  24. No u mnie niedziela mija pomału, jakoś nic dzisiaj nie robie.

    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Również mam ten podręcznik, tyle że dla pierwszoroczniaków. ;)

    ReplyDelete
  26. Ja lubię fizykę. Mamy dość dziwnego pana, ale dobrze uczy i nawet rozumiem. Można się z niego pośmiać bo nieraz zachowuję się jak upośledzony. Ogółem przedmioty ścisłe idą mi nieźle. No może oprócz matmy ;)

    ReplyDelete
  27. fizyka, fuj fuj fuj. ja zaś jutro ide napiasac spr ze średniowiecza ;/

    ReplyDelete
  28. mało pamiętam z fizyki

    ReplyDelete
  29. ładnego masz tego kolegę :)
    też nie lubię fizyki!

    ReplyDelete
  30. super :) moja niedziela też nudna :)

    ReplyDelete
  31. A ja jeszcze lekcji nie ruszyłam. ;____;
    Mam taki sam podręcznik do fizyki co Jessika. o.O

    http://find-youself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Fizyka nie jest spoko :c W środę mam test z optyki -.- hurra... Zapraszam na nowy post z przemyśleniami na temat blogowania ;* Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  33. Nienawidzę fizyki -,-

    ReplyDelete
  34. śliczne zdjęcia <3
    Masz jakieś gadu gadu albo jakiś kontakt? :)
    Chciałabym z tobą porozmawiac o tych wakacjach w hiszpani gdzie jedziesz na obóz <3

    ReplyDelete
  35. Też czasami obiecuje sobie krótko siedzieć przy komputerze, ale tak samo mi nie wychodzi.
    Ja również siedziałam dzisiaj nad fizyką, okropny przedmiot :)

    ReplyDelete
  36. Mi też się nigdy nie chce wyłączać laptopa i się uczyć. To jest okropne ;)

    ReplyDelete
  37. Matematyka i fizyka to złoooo ! xD
    Także powodzenia w nauce kochana :*

    http://never--lookback.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Ja fizykę mam na szczęście w piątki xD
    Mam taką samą książkę, ale do pierwszej klasy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. My w czwartek pożegnaliśmy się z tą częścią książki. ; )
      Teraz wkracza trójeczka, ale ja muszę jeszcze poprawić tematy z tej książki. ;)

      Delete
  39. nienawidzę fizyki. :)

    ReplyDelete
  40. Nie lubię fizyki ale miłej nauki życzę :) Pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  41. o niee, przypomniałas mi o jutrzejszym sprawdzianie :(

    ReplyDelete
  42. Ja mam fizykę dopiero w piątek... ale za to mi niedziela minęła nad chemią i matematyka ;/
    Fajny blog. Ciekawie piszesz ;)

    ReplyDelete
  43. ja musiałam się wcześniej obudzić, bo do kościoła i na 14 na turniej :D miłego uczenia się ^^

    ReplyDelete
  44. Oj ;D Ja fizykę mam zawsze we wtorki i szczerze nie przepada za tym przedmiotem ;)

    ReplyDelete
  45. Jesteś śliczna.
    Ahh, fizyka. :/
    Zapraszam:
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Fizyka i matma to zuo.
    Z tego co widzę to masz ładne pismo, wręcz śliczne. Jak można tak pisać? :D Naucz mnie :P

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*