Czarna listonoszka

Saturday, April 27, 2013

Cześć! ;) Wczoraj miałam w planach dodać zdjęcia z wypadu z Weroniką nad jezioro. Generalnie pogoda była ładna, ale nad jeziorem trochę zawiewało, przez co nie chciało mi się aż ściągać kurtki, haha. ;) Tak czy inaczej jakieś zdjęcia są, niestety nie wiem kiedy je dodam ponieważ Weronika nie może mi ich na razie przesłać. Także zapewne miesiąc będę się prosiła aż sama zapomnę, że czekam na jakieś zdjęcia.
Dzisiejszy dzień spędzam w domu, nudząc się. Jedyne zajęcia na dzisiaj to czytanie przeróżnych blogów, nawet zabrałam się za zagraniczne. Nie mam za bardzo co dodawać więc wpadam do Was z torebką, która doszła już do mnie jakiś czas temu. Jest z wholesale-dress.net. Pamiętam, że kiedyś szalałam na punkcie tej strony! Z torebki jestem jak najbardziej zadowolona! Jest starannie wykonana, wytrzymała. ;) Noszę ją do szkoły. ;)


Może widzieliście, że wczoraj na fanpage'u napisałam, że robię zdjęcia z karteczkami. Nie wiedziałam, że znajdzie się tyle chętnych na zdjęcie ode mnie! Byłam w szoku, ale jak najbardziej pozytywnym. Trochę się wymęczyłam, nie powiem, że nie. Może nawet bardziej niż po ciężkim w-f'ie, haha. Jeszcze mam 20 próśb ale postaram się je spełnić, ponieważ były one dodane wczoraj. Nowych nie przyjmuję chyba, że przekonacie mnie jakoś. ;) 

~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~

Odbiegając od tematu. Dzisiaj na fanpage'u, stuknęło tysiąc lajków, a na blogu 2tys. obserwatorów! Łał jestem w mega pozytywnym szoku!
Dzisiaj planuję zrobić remont bloga. Mam nadzieję, ze jakoś to wyjdzie. Mogę się Wam pochwalić, że sama go wymyślałam, a pomysł postara się zrealizować Weronika
Jestem naprawdę ciekawa jak to wyjdzie! ;) A znowu odbiegając od tematu, powiem Wam, że polubiłam BlogLovin! Póki co obserwuję tam dopiero kilkanaście blogów, ale przejrzyście, na bieżąco informuje nas o nowych notkach na blogach, oraz oznacza nam, które notki już przeczytaliśmy.


Ja spadam coś zjeść a następnie ogarnę wiadomości od czytelników, bo wszędzie, dosłownie wszędzie mi się wyświetlają powiadomienia. ;) Co do TinyChatu, to dzisiaj nie będzie ponieważ jestem totalnie nieogarnięta i jakoś nie mam ochoty na tiny. Informuję Was, że nie będę Wam obiecywać już nigdy czatów. Wolę spontaniczne decyzję, wtedy nie będę miała świadomości, że kogoś zawiodłam... ;) Przepraszam.

You Might Also Like

66 KOMENTARZE

  1. Śliczna torba :)
    Gratuluję tylu obserwatorów :)

    ReplyDelete
  2. też jestem ciekawa remontu! super torba, skoro polecasz, to może i ja coś zamówię :)

    ReplyDelete
  3. o jej świetna:3
    też chciałam ją u nich zamówić haha<3

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładna torebka :3 zauroczyła mnie :D zmiany na blogu ? to chyba dobry pomysł ;)
    Pozdrawiam :*

    zakrencona-dusza.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ile kosztuje przesyłka z wholesale-dress.net ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem, nie płacę za przesyłkę ;)

      Delete
  6. Gratulacje ! ;) Bardzo aldna torebka ;*

    http://my-timee.blogspot.it/

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładna torebka! <3 Były jakieś inne kolory jeszcze? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba była karmelowa, ale nie pamiętam już, bo zamawiałam ją spory czas temu, a ja chciałam czarną ;)

      Delete
  8. mam bardzo podobną torbę, prawie taką samą, ale karmelową :)

    ReplyDelete
  9. gratulację :) też chciałabym osiągnąć taki sukces ♥
    i-am-butterfly.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Gratuluję! :) Mam nadzieję, że mi też się kiedyś uda mieć aż tylu obserwatorów ;)
    http://enbyn-en.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Świetna torba :))
    Jestem bardzo ciekawa końcowego efektu remontu twojego bloga :>

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetna torba! Gratuluję takiej liczy obserwatorów i czekam na nowy wygląd bloga! :3

    http://kattyunique.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Śliczna torebka. ;)

    ReplyDelete
  14. Fajna torba :*
    I gratuluje 2000 obserwatorów. Też kiedyś będę czekała na ten moment hahaha. Ale za szybko to to raczej nie będzie :)
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. bardzo ładna ta torebka :)
    no i jestem ciekawa zmian w wyglądzie bloga :3

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładna. Też chciałam sobie kupić podobną ;)

    ReplyDelete
  17. lubię torby w takim stylu,sama też mam trochę podobną <3

    ReplyDelete
  18. Szczerze powiedziawszy, to bloglovin to całkiem niezła strona ;3 Przejrzysta, ale na początku trochę trudna do ogarnięcia ;)

    ReplyDelete
  19. ciekawa. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Jestem fanką takich czarnych, zwykłych, klasycznych torebek *.* Ostatnio sprawiłam sobie taką, bo nie miałam, a mi się podobały :D I gratulacje + czekam na nowy wygląd :)

    ReplyDelete
  21. Bardzo ładna torebka, do szkoły w sam raz :)

    ReplyDelete
  22. gratuluję 2000 obs *,*

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  23. świetna torba <3
    gratuluję obserwatorów :)

    ReplyDelete
  24. mam prawie identyczną z etorebka

    ReplyDelete
  25. Śliczna torebka :)

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  26. takiej szukałam, a był kolor żółty??
    gratujuję!

    ReplyDelete
  27. czarne torby sa zdecydowanie najbardziej uniwersalne, za to je uwielbiam

    ReplyDelete
  28. świetna torebka! :)
    gratuluję obserwatorów :D

    ReplyDelete
  29. Love your blog, keep it up!

    Check out my J'adore Dior give-away! X

    ReplyDelete
  30. Świetna listonoszka ;3
    Gratuluję tak dużego osiągnięcia w blogowej karierze!

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Śliczna torebka! :D
    Bardzo bym chciała sobie zamówić coś z tej strony, jednak nie umiem a do współpracy brakuje mi trochę obserwatorów..

    ReplyDelete
  32. Można się poznać z Tobą jakoś? Pogadam na skypie? Niedługo wybieram się do Twojego miasta, czy byłaby możliwość spotkania?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisz do mnie na facebooku. ;)
      https://www.facebook.com/jessika.chincza
      Muszę widzieć, kto chce się ze mną spotkać. ;)

      Delete
  33. Mam bardzo podobną ;d

    ReplyDelete
  34. bardzo ładna torba ;))

    ReplyDelete
  35. rewelacyjna torebka!:)
    gratuluję i życzę dalszych sukcesów:))

    ***
    slodko-kwasno.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Torba jest świetna,jestem ciekawa nowego wyglądu ;D

    ReplyDelete
  37. śliczna ta torebka !
    Gratki tylu obserwatorów :***
    Uwielbiam Cie <333333333333

    ReplyDelete
  38. Oo, nowy wygląd! Ładnie :)
    Ja też zmieniłam dziś wygląd :)
    Muszę przyznać, że uwielbiam takie torebki!
    Wooow, gratuluję ;**

    ReplyDelete
  39. Śliczna torebka, właśnie też szukałam jakiejś torby ale na wycieczkę xD
    Gratuluję tylu obs. i lajków :> Już niedługo będziemy Cię w TV oglądać, haha ;D

    ReplyDelete
  40. Gratuluję tak ogromnego sukcesu! :)

    ReplyDelete
  41. Ładna torebka bardzo mi się podoba :D Szkoda, że już nie przyjmujesz tych karteczek, bo chciałam Ci dziś wysłać, no ale okey. Gratuluję obserwatorów....no.. ale.. ty wiesz, że ich usuwają 1 lipca, nie? Więc skąd ta radość? :( Ja na przykład się smucę za każdym razem jak mi teraz ktoś zaobserwuję, przecież i tak to wszystko zniknie przez te głupie Google Reader :c

    ReplyDelete
    Replies
    1. Źle zrozumiałaś ;)
      Konkurs nadal trwa tylko chodzi o to, że nie robię na asku karteczek na zamówienie np. na czyjeś tło. Rozumiesz? ;))

      prace wysyłamy na jessikachincza@o2.pl

      A z tymi obserwatorami to jeszcze nic pewnego, przecież jest petycja. ;)
      Mozna jeszcze wszystko uratować. Ja tam i tak się cieszę, bo przecież to zostanie we mnie. Nie piszę bloga dla liczby...

      Delete
    2. O jejciu, przepraszam! Haha, źle zrozumiałam, sorki :D
      No to wyślę Ci, wyślę ♥ I myślę, że obserwatorzy nie znikną skoro jest petycja, ale także nie piszę dla liczby tylko dla hobby. Przepraszam za nieporozumienie. Pozdrawiam <3

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*