Bluza ombre + ćwieki

Saturday, April 06, 2013

Cześć. ;* W końcu wpadam z normalną notką. Naprawdę Was przepraszam, że generalnie przez jakiś czas nie było na blogu niczego ciekawego. Po pierwsze humor mi nie dopisywał, po drugie nie miałam żadnych ciekawych zdjęć. ;c Dziękuję za Waszą troskę o mnie. Jesteście kochani. ;* U mnie już odrobinkę lepiej. ;)

W tej bluzie jestem naprawdę rozkochana. ;3 Wykonana jest naprawdę świetnie!
 

Jak najbardziej ją polecam! ;) 
Dzisiaj planowałam wyjść na zdjęcia, ale pomimo słońca, na dworze nieźle chłodziło. ; o Przyszłam do domu zmarznięta na kość, jak w środku zimy. Wiosno zapraszamy... to już pora. ;x


Miłego wieczoru. ;*

You Might Also Like

85 KOMENTARZE

  1. cudowna ta bluza. ;)

    ReplyDelete
  2. Jaka Ty jesteś piękna <3

    ReplyDelete
  3. swietna bluza no ale pewnie dlugo czekalas :))

    bubbleania.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na bluzę? Skądże ;)
      Firma sheinside wysyła paczki w ciągu 2 tyg. No ale nie ma co się dziwić, idzie ona prosto z Hong Kongu. ;)

      Delete
  4. Jeju ,jaka ty piękna ;D

    ReplyDelete
  5. za ile kupiłaś tą bluze? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.sheinside.com/Pink-Gradient-Rivet-Shoulder-Round-Neck-Sweatshirt-p-109110-cat-1773.html ;)

      Delete
  6. cudowna jest ta twoja bluza, z ogromną chęcią bym ją przygarnęła <3

    ReplyDelete
  7. Ładnie w niej wyglądasz :)

    ReplyDelete
  8. ta bluza jest śliczna :oo <3

    ReplyDelete
  9. Jeeejć, cudowna jest! *.*
    A Ty wspaniale w niej wyglądasz (:

    ReplyDelete
  10. też się w niej zakochałam! jest genialna.

    ReplyDelete
  11. świetna jest ! Nie dziwię się, że jesteś w niej rozkochana :))

    ReplyDelete
  12. Super wyglądasz! Bluza jest cudowna *.*

    ReplyDelete
  13. śliczne zdjęcia, ekstra bluza! :D

    ReplyDelete
  14. świetna bluza, za ile ją kupiłaś? ;3
    Przygarnę chętnie bluzę ;p
    Ślicznotka! *_*

    nutellowelove.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.sheinside.com/Pink-Gradient-Rivet-Shoulder-Round-Neck-Sweatshirt-p-109110-cat-1773.html

      Dziękuję! ;*

      Delete
  15. Śliczna jesteś ;**. A co do zdjęć to mam nadzieję że coś wyszło, te w poście są przepiękne. Tlyko dość mało widać ombre, chyba że jest takie delikatne. Pozdrawiam i życzę ciepełka ;*, Zaczarowana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ombre na bluzie jest delikatne, ale takie ma właśnie być. Pastelowe ;*

      Delete
  16. wiosna wraca! zakochał sie w tej bluzie,cudna jest

    ReplyDelete
  17. Piękne zdjęcia i śliczna bluza. Mogłabys do niej dokładny link mi podać?

    worldcreatedbymyself.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.sheinside.com/Pink-Gradient-Rivet-Shoulder-Round-Neck-Sweatshirt-p-109110-cat-1773.html ;))

      Delete
  18. śliczna bluza *.*
    i ty też jesteś śliczna ;D ;**

    ReplyDelete
  19. Pastelowy kolor i ćwieki, lubię to.! :))

    ReplyDelete
  20. Śliczna jest ta bluza, ładnie w niej wyglądasz ; *

    ReplyDelete
  21. Cudowna bluza, zazdroszczę ;*

    Zapraszam do mnie na linkowanie, mam nadzieję, że się zgłosisz? Odpisz.
    Www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Super ta bluza!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  23. jaka piękna ta bluza *___* zakochałam się!

    ReplyDelete
  24. zakochałam się w tej bluzie.. jest cudna *.*

    ReplyDelete
  25. Śliczna bluza, widziałam w sklepie internetowym ;> Bardzo ładne mają tam ciuszki

    ReplyDelete
  26. ale przecudowna bluza:)

    ReplyDelete
  27. Super jest ta bluza<3 Kochamy ombre *___*

    ReplyDelete
  28. Jesteś śliczna! Do twarzy Ci w tej bluzie :)

    ReplyDelete
  29. Bardzo delikatna, pasuje Ci ;) Ktoś robi Ci bardzo ładne zdjęcia <3

    justallme-amy.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Super bluza! Tak ładnie w niej wyglądasz. ; )

    ReplyDelete
  31. Fantastyczna bluza! Bardzo Ci pasuje! :d

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Jessi ja chce z tobą:**** moze da sie pozmieniac jakos, wiesz razem zawsze raźniej :D

    ReplyDelete
  33. No, bluza spoko, tylko ja bym założyła czarne rurki lub leginsy i butki na koturnie *O*

    ReplyDelete
  34. Genialna ta bluzka, też chce taką ;)
    Mam nadzieję że będzie jeszcze lepiej.

    ReplyDelete
  35. bardzo łądna ta bluzeczka <3 !

    ReplyDelete
  36. Zakochałam się w bluzie! *.*

    ReplyDelete
  37. Super bluza ! Tylko cena też jest suuper ;/
    Ej mam pytanie dotyczące obozu. Jedziesz z jakąś koleżanką/kuzynką? Czy sama? Z kim będziesz w pokoju? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadę z dwoma koleżankami z internetu. ;)
      Możliwe, że z nimi, ale to jeszcze nie pewne. Dobierzemy się na miejscu ;)

      Delete
  38. świetna bluza! *.* zazdroszczę Ci jej! :)

    ReplyDelete
  39. Zazdroszcze bluzy. *.*

    ReplyDelete
  40. masz racje bluza jest prze boska!:d

    ReplyDelete
  41. ja też założyłabym do niej czarne rurki albo jakieś ciemne :D
    tellmejules.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. genialna. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Ta bluza jest na prawdę śliczna. Muszę mieć taką albo podobną. ^^
    Obserwujemy ? ja już ;)
    magiczna-moda.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Uwielbiam ombre i ćwieki a więc - bluza marzenie <3 cudowna jest :)

    ReplyDelete
  45. BLUZA CUDNA ! :)

    Zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  46. Fajna:) Choć ja preferuję styl elegancki.

    ReplyDelete
  47. Ta bluza jest genialna =3

    ReplyDelete
  48. ale cudne wdzianko :) to dobrze, że u Ciebie lepiej, trzymaj sie :)

    ReplyDelete
  49. Śliczne zdjęcia , bluza *,*

    ReplyDelete
  50. Też zakochałabym sie w tej bluzie! :) Świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  51. bluza jest przegenialna *_____* ale raczej skusze się i sama zrobie podobną :D

    ReplyDelete
  52. jajku, jaka genialna. Musze sobie zakupić jakiś ciuch ombre bo strasznie mi się podobają ;)

    ReplyDelete
  53. bluza jest kapitalna :)


    http://ciooccoolatoo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Świetna jest! Lubię takie delikatne ombre :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*