Z loterii

Sunday, March 03, 2013

Cześć Przepraszam, że notki nie udało dodać mi się przed północą, ale jakoś odpowiadałam na pytania na asku z Weroniką i czas szybko zleciał. http://ask.fm/xo0xoo
Jakiś czas temu wygrałam u Roksany na blogu bransoletkę w loteryjce, a gratisowo dostałam jeszcze fotografię prosto z Anglii ;) Jak ja zazdroszczę jej, że tam mieszka! ;3

 Jest śliczna ;)
I gratisowo, jedno moje zdjęcie. ;)
Tak na dobranoc bo w sumie już padam -,-


Kurcze, jeszcze chwilkę popisze sobie na face i spadam .. jest godz. 3:29 -,-

You Might Also Like

56 KOMENTARZE

  1. Śliczna bransoletka :)
    ładne zdjęcie

    ReplyDelete
  2. Świetny prezent wygrałaś w loterii ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mrr jaka ty sliczna :*

    ReplyDelete
  4. Byla 3.29 a ty nawet nie w pizamie? ;o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czy ja wspomniałam coś o piżamie wgl? ; o ;D

      Delete
    2. no ale jestes ubrana tak jak w dzień... jakiś szalik i wgl. makijaż też masz

      Delete
    3. Haha, ale przecież filmiki nagrywałam szybciej a tego posta dodałam chyba godzinę później, a więc to chyba wiadomo, że w tym czasie poszłam się kąpać. ;D

      Delete
  5. Świetna bransoletka *.*

    ReplyDelete
  6. ja bym nie mogła siedzieć do tej godziny chyba bym padła

    ReplyDelete
  7. piękna bransoletka. Gratuluję wygranej !
    Zdjęcie jak zawsze śliczne !

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładna bransoletka. Gratuluję wygranej. :)

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcie i bransoletka :)

    ReplyDelete
  10. cudna bransoletka <3 i śliczne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  11. czego jej zazdrościsz? 6 tygodni wakacji, ciągłego deszczu, widzenia tych bladych brzydkich twarzy dzień w dzień? dużo osób tak kurde piszę a tak naprawdę nie wiedzą jak tam jest -,- bo Anglia, bo co? sama bym chciała zwiedzić to miasto, ale nie odrazu tam mieszkać, bez przesady, nic specjalnego.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a od kiedy Anglia to miasto? :D a btw. w Anglii mają dużo przerw w trakcie semestrów (a mają ich bodajże 6 w ciągu roku szkolnego, ale nie jestem pewna) więc jakby tak podliczyć to pewnie wyszłoby tyle samo wolnego co u nas.

      Delete
    2. Po prostu chciałabym mieć styczność z 'innym światem'. To nie to samo co Polska, a dodatkowo język angielski to taki język, którego chciałabym słuchać na co dzień. No i oczywiście myślę, że za granicą np. w Anglii lepiej człowiekowi się żyje z tego co słyszałam od Polaków mieszkających właśnie w Anglii.

      Anglia to miasto? Pierwsze słyszę ;o
      Przez te wszystkie lata żyłam w błędzie ;D ;o

      Delete
    3. W polsce też nie jest jakoś słonecznie. poza tym wiem, że w Wielkiej Brytanii Polakom żyje się o niebo lepiej. Skoro nawet tam nie byłaś to jak możesz mówić, że to nic specjalnego? Przy okazji Anglia to nie jest miasto.

      Delete
  12. śliczna bransoletka:)

    ReplyDelete
  13. fajna bransoletka i fotografia. ;)

    ReplyDelete
  14. śliczna bransoletka : )

    ReplyDelete
  15. śliczne zdjęcie. ;)
    oj, też zazdroszczę, uwielbiam Anglię. ;D

    ReplyDelete
  16. Śliczna bransoletka! ♥

    ReplyDelete
  17. Cieszę się, że Ci się podoba . : ))

    ReplyDelete
  18. Ohoho zabalowałaś z tą godziną :D
    bransoletka jest cudowna,pocztówka rówież ^^

    ReplyDelete
  19. śliczna ta bransoletka *.*

    ReplyDelete
  20. świetna bransoletka! :>

    ReplyDelete
  21. Fajnie, zazdroszczę wygranej! :)

    ReplyDelete
  22. Bardzo ładna bransoletka <3 Też chciałabym mieszkać w Londynie ;3

    ReplyDelete
  23. Gratuluję bransoletki♥

    ReplyDelete
  24. Śliczna bransoletka :> a podasz link do bloga Roksany?

    ReplyDelete
  25. śliczna ~ta bransoletka :) bardzo ładne zdjęcie!

    ReplyDelete
  26. bardzo fajna bransoletka i zazdroszczę, że coś wygrałaś, bo mi niestety nigdy się to nie udaje... ;p

    ReplyDelete
  27. ślicznie wyszłaś na zdjęciu :3

    ReplyDelete
  28. ale świetna bransoletka :) pozdrawiam M.

    ReplyDelete
  29. Śliczna bransoletka, jest taka w moim stylu ;)
    Chciałabym zwiedzić Anglię, ale zdecydowanie nie mogłabym tam zamieszkać. Kojarzy mi się z ciągłym deszczem, a i tamten klimat by mi nie sprzyjał. Marzę o zamieszaniu we Francji, we Włoszech .. :)

    ReplyDelete
  30. Śliczna bransoletka. : )
    Ładnie wyglądasz na tym zdjęciu. : )

    ReplyDelete
  31. Mam identyczną bransoletkę, z firmy clothingloves.;)Minusem tej bransoletki jest to, ze jest bardzo duża, ale wystarczy dwa razy przeciągnąć i jest OK!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duża? Czy ja wiem? ;)
      Jest odrobinę luźna jak dla mnie, ale ja po prostu mam szczuplutką rękę ;)
      Dla innych pewnie byłaby idealna ;)

      Delete
  32. Cudowna bransoletka :)

    ReplyDelete
  33. ładna jesteś :)

    http://sallmone-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Śliczna bransoletka:D zazdroszczę ci jej:)

    http://klucz-do-umyslu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. uwielbiam to twoje ostatnie zdjecie :*

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*