Wygląd bloga

Sunday, March 10, 2013

Hej ;* Jak widzicie wczoraj został dokończony wygląd bloga. Po raz drugi cały design zawdzięczam kochanej Weronice. Naprawdę uwielbiam Twoje wyglądy bloga ;)
Jest teraz tak lekko, wiosennie. Mi się osobiście podoba ;) Mam nadzieję, że Wam też ;)


Wgl. zaszły zmiany dosyć spore zmiany ;) Jedną z drobnych zmian jest imię z nazwiskiem na nagłówku. Od teraz można mnie mieć w znajomych na facebooku. >>Tutaj<<
Jednak, że wszystkie wiadomości od czytelników proszę kierować na FanPage'a ponieważ to tam zamieszczam wszystkie informacje dotyczące bloga ;)

Pozdrawiam Serdecznie.
Miłego dnia ;*

A Wszystkim Panom Życzę wszystkiego Najlepszego ;**

Kto śledzi mojego fanpage'a wie, o drobnym wywiadzie, który został opublikowany całkiem niedawno ;)  Zapraszam ;) >>Klik<<

You Might Also Like

65 KOMENTARZE

  1. Nowy wygląd jest cudowny! <3

    ReplyDelete
  2. Ślicznie, bosko i cudownie. Nareszcie widać napisy. :D

    ReplyDelete
  3. a ja to sie wgl nie znam na tych blogach bo tu wszędzie ten html i nie umiem zmienić nic poza czcionką czy nagłowkiem xD

    ReplyDelete
  4. Pisałam już wczoraj, ale się powtórzę: Świetny wygląd ^^
    Fajny wywiad :)

    ReplyDelete
  5. nie ma za co kochanaaaaaaa <3

    ReplyDelete
  6. Jak tu dziewczęco i przemiło. Bardzo miły klimat. Blog landryneczka *o*

    ReplyDelete
  7. jest ślicznie, sama bym chciała, żeby ktoś urządził mi tak pięknie bloga.

    ReplyDelete
  8. Bardzo przyjemny ten nowy wygląd. :)

    ReplyDelete
  9. Nowy wygląd super. Mnie najbardziej spodobał się nagłówek

    ReplyDelete
  10. Ten nowy wygląd jest prześliczny ;)

    ReplyDelete
  11. Świetny blog, będę wpadać + wpadnij na kilka sekund http://luuvmy.blogspot.com/ xx

    ReplyDelete
  12. Jest świetny ;) Strasznie podobają mi się tego typu wyglądy.

    ReplyDelete
  13. Nowy wygląd bloga jest śliczny :)

    ReplyDelete
  14. Prześliczny jest nowy wygląd. Taki lekki,świeży i przede wszystkim... niezwykle wiosenny,to nadaje mu wiele uroku i optymizmu :)

    ReplyDelete
  15. Jak dla mnie to najładniejszy szablon odkąd zaglądam na Twojego bloga ;) Wydaje mi się bardzo dojrzały. Tak trzymaj :*

    ReplyDelete
  16. choc poprzedni wygląd tez mi sie podobał to ten jest jeszcze lepszy *.*

    ReplyDelete
  17. ślicznie teraz blog wygląda (;

    ReplyDelete
  18. mi się bardzo podoba :3

    ReplyDelete
  19. wygląd mi się bardzo podoba :)

    ReplyDelete
  20. zazdroszczę wyglądu. *.*

    ReplyDelete
  21. Nagłówek jest świetny :)

    ReplyDelete
  22. podoba mi się wygląd :)

    ReplyDelete
  23. Nowy wygląd jest świetny. *.*

    ReplyDelete
  24. lekko, delikatnie i subtelnie ^^

    ReplyDelete
  25. Bardzo ładny wyglad bloga :) Zapraszam takze do siebie :)

    ReplyDelete
  26. Aż czuć wiosnę ;)
    Pięknie :D

    ReplyDelete
  27. straaasznie mi się podoba nowyc wygląd bloga, jednak nagłowek bardzo rzadko mi sie nie wyswietla :(

    ReplyDelete
  28. Wiosennie sie zrobiło ;-)) szkoda ze za oknem juz nie...

    ReplyDelete
  29. podoba mi się ten wygląd, jest uroczo, wiosennie i delikatnie, a przy tym również kobieco :)

    ReplyDelete
  30. przepiękny ten wygląd <3

    ReplyDelete
  31. Śliczny wygląd bloga ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ale mi się tu podoba. : ) Zazdroszczę!

    ReplyDelete
  33. jak dla mnie bomba!!!:)

    ReplyDelete
  34. świetny nowy wygląd! <3

    ReplyDelete
  35. Faktycznie czuć stąd wiosnę :)) I pełno ciepłej energii :dd

    pozdrawiam , cristinesart.blogspot.com :)) :dd

    ReplyDelete
  36. Fajny nowy wygląd, szkoda, że pada śnieg na dworzu :<

    ReplyDelete
  37. cudownie to teraz wygląda, jest tak przejrzyście ;)

    ReplyDelete
  38. Bardzo ładny wygląd bloga ;*.
    Mam pytanie jaki masz model aparatu ?? .

    ReplyDelete
  39. Twój blog z dnia na dzień jest coraz lepszy:)Tak trzymaj:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  40. Bosze jaki śliczny wygląd bloga!
    Weronika ma talent :]

    Liczę na twojego komcia u mnie :]

    uzalezniona-od-olowka.blogspot.com
    odcienie-teczy.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. śliczny jest ten wygląd *.*

    ReplyDelete
  42. Obejrzałam ten cały 'wywiad' (nie wiem jak to nazwać) na youtubie (wyszło pozytywnie) i poczytałam sobie komentarze pod tym nagraniem. Dziwi mnie to, że ktoś może być tak chamski i agresywny jak ta Gumijagoda... Nawet jeśli coś nam się nie podoba, to można to wyrazić w kulturalny sposób - a używanie przekleństw wcale nie pokazuje, jacy 'dorośli' jesteśmy ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*