Witaj wiosno...

Thursday, March 21, 2013

Cześć ;* Dzisiaj mamy pierwszy dzień wiosny. Grrr.. tylko raz w tym całym tygodniu mieliśmy ładną pogodę, a potem cały czas zimno, śnieg, deszcz. Dzisiejszy dzień spędziłam równie dobrze, ale to opowiem po powrocie do Polski. Już jutro ten dzień, dzień pożegnania. Naprawdę nie chcę. ;C

Niestety dzisiaj notka nie za długa, bo muszę iść się pakować. Z samego rana wyjeżdżamy do ZOO, może też będziemy ostatni raz w szkole. Nie wiem jakie są plany dokładnie. Mam nadzieję, że jeszcze zdążę się zobaczyć z innymi uczniami. Mam głównie na myśli kilka osób, z którymi spędziłam dzisiejszy dzień i wczorajszy. Będę tęsknić za wszystkimi. ; C

A teraz tylko kawka i pakowanko czeka ;C
*zdjęcie z poniedziałku. Piękna pogoda!*
Miłego wieczoru. :)

You Might Also Like

70 KOMENTARZE

  1. brakuje mi słonecznej pogody :)

    ReplyDelete
  2. Ładnie ci bez grzywki c;

    http://alicja-aliszja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. u mnie ładna pogoda ostatnio była z dwa tygodnie temu :c

    ReplyDelete
  4. przepiękne zdjęcia *,* ta jakość ♥

    ReplyDelete
  5. To już powrót? ;o
    Jak szybko to minęło...

    ReplyDelete
  6. ja w tym tygodniu ani razu ładnej pogody nie miałam ;D
    ciężko będzie się pożegnać, ale dasz radę ;)

    ReplyDelete
  7. taka piękna pogoda T-T a u mnie jak nie śnieg, to deszcz. STRASZNE!
    supcarolyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Oo, juz wyjeżdżasz? ale szybko ;p ;o mmm, cappuccino <3

    ReplyDelete
  9. ojeju jak szybko! tak cytając posty, zyjac z dnia na dzin wydaje się, że dopiero tam pojechałas ;O. a tu prosze juz powrot! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To samo chciałam napisać :)

      http://bead-pattern.blogspot.com/

      Delete
  10. pożegnania są przykre, ale na pewno jeszcze kiedyś się zobaczycie! :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładne zdjęcia :). Nienawidzę pożegnań :(. Zapraszam! :)

    ReplyDelete
  12. Tak jakoś szybko minął ten twój wyjazd.. Kiedyś się na pewno jeszcze z nimi zobaczysz! ; )

    ReplyDelete
  13. Pożegnania są smutne, ale może kiedyś tam wrócisz, oni chyba przyjeżdżają teraz do was na wymianę tak? Bardzo podoba mi się to pierwsze zdjęcie :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oni byli u nas w październiku. Już się z nimi myślę, że nie zobaczymy. Na pewno nie z wszystkimi. Ewentualnie z kilkoma osobami, ale to też niestety nic pewnego. ;C

      Delete
  14. Wszystko co dobre kiedys sie konczy niestety :c.Super zdjecia ! I milej podrozy ! :)

    ReplyDelete
  15. jej śliczna jesteś :*
    obserwuję i zapraszam :)
    happyd0ll.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. o jak ten czas szybko leci, już wracasz.. bardzo ładne zdjęcia :))

    ReplyDelete
  17. o ile będziecie utrzymywać dalej kontakt, to może sami się kiedyś spotkacie? w końcu każdy z was kiedyś będzie pełnoletni :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że jeszcze uda mi się z nimi spotkać ;C

      Delete
  18. Ile ja bym dala zeby moc wypić normalnie cappucino ;(

    ReplyDelete
  19. ale ten wyjazd musiał być fajny :)
    ale szkoda ze tak szybko mija

    ReplyDelete
  20. u mnie śniegu po kolana, wiosny nie widać ;c

    ReplyDelete
  21. jejku, jak to szybko zleciało o.o a u mnie śnieg, śnieg, śnieg ...

    ReplyDelete
  22. U mnie nie jest wiosna, tylko raczej zima ;C
    Wydawałoby się, że niedawno tam pojechałaś ;(

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Tam piękna pogoda ,a u nas śnieg :c
    Bardzo lubię twój blog !
    tellmejules.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ooo, szybko wracasz. No ale wszystko co dobre kiedyś się kończy, nieprawdaż? ;)

    ReplyDelete
  25. Śliczna jestes. Maga ladnie ci bez grzywki :*

    ReplyDelete
  26. jak to szybko zleciało, ten tydzień xD szkoda, że już koniec ;<

    ReplyDelete
  27. mmm jakie cudne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  28. Niesamowite zdjęcia. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. cappuccino <3 piłabym :) bardzo ładne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  30. Fajne zdjęcia :D
    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. jak ja tesknie za słoneczkiem ;c

    ReplyDelete
  32. ślicznie wyglądasz *.*
    mam ochotę na kawę ;)

    ReplyDelete
  33. zazdroszczę wymiany :)

    worldcreatedbymyself.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Wyglądasz olśniewająco ;) wyjazdy ci służą :* o wiele lepiej ci bez tych kresek, jesteś młoda i ładna, nie potrzebujesz dużo makijażu ;)

    ReplyDelete
  35. Ślicznie wyszłaś :)
    Robione twoim aparatem ?

    ReplyDelete
  36. Och,capuccino <3
    Robisz naprawdę bardzo śliczne zdjęcia.
    Jak znajdziesz chwilę czasu to zapraszam do mnie-nowej blogerki :)
    Obserwuję <3
    http://katherinesz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Tez chce takie dlugie wlosy!!

    ReplyDelete
  38. będzie dobrze ^^
    Pożegnania są najgorsze niestety :(

    ReplyDelete
  39. Ciekawie tu u Ciebie, bardzo ładnie wyglądasz;)
    Pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  40. jak śledze Twoje posty kiedy jesteś w Niemczech to na prawdę szybko zleciał ten czas.. ale niektóre osoby na pewno jeszcze kiedyś zobaczysz :)

    ReplyDelete
  41. U mnie pogoda taka sama :C

    ReplyDelete
  42. Przepiekna fryzura, ładnie Ci bez grzywki.
    Jaki masz aparat bo rbbi rewelacyjne zdjęcia ?

    Zapraszam http://misia-misiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Otagowałam Cię w zabawie Liebster Award. Wszystko możesz przeczytać w mojej nowej notce z dnia '23 marca'. A więc zapraszam do zabawy. :*

    ReplyDelete
  44. Ślicznie ci w upiętej grzywce,i na pewno więcej widzisz,haha :)
    little-fashionable.blogspot.com/ ZAPRASZAM WSZYSTKICH <3

    ReplyDelete
  45. Great pics! Have a nice weekend:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    ReplyDelete
  46. U mnie tez snieg :c
    Super blog <3
    Obserwujemy?
    optymistycznieee.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Mniam <3 Ładne fotki!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Niedawno założyłam bloga i bardzo mi zależy na tym abyś go zaobserwowała ;)! szczera-szczera.blogspot.com . widać że ci się tam podoba w tych NIEMCZECH !

    ReplyDelete
  49. Ślicznotka z Ciebie. :)

    ReplyDelete
  50. Te zdj i z poprzedniej notki były robione Twoim Fujifilmem, czy jakąś lustrzanką? :)

    ReplyDelete
  51. Śliczne zdjęcia i świetny kubek ^^
    Wpadnij , jeśli chcesz ;)
    http://world-close-in-my-head.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Jakie śliczne zdjęcia! Osobiście nie lubię kawy :(

    obserwuję +liczę na rewanż :)
    kuferekczekolady.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Piękne zdjęcia *.*
    zapraszam do sb
    http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Śliczne zdjęcia <3
    shi-shi-blog.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*