Welcome to Xanten! First day!

Monday, March 18, 2013

Przez to, że wczoraj nie pisałam, mam lekkie opóźnienie. Mam naprawdę wiele notek dziennie do napisania! ;) Mam nadzieję, że to Wam odpowiada ;)

Jak już mówiłam w Duisburgu czekaliśmy wszyscy na rodziców, którzy mieli nas zawieźć do domu. Nie ukrywam, że trochę się bałam, bo nie wiedziałam jacy będą rodzice, gdzie będę spać i wgl.
Co się okazało? Rodzina, u której jestem, jest naprawdę wspaniała! Nie wiem czy wiecie, ale moją partnerką z wymiany jest Kerstin, a Ady Lena. ;) Dziewczyny tak się zgadały, że Lena przez tydzień mieszka u Kerstin. Tak więc mieszkamy w czwórkę. Oczywiście jest raźniej. Mam z kim gadać cały czas, bo dziewczyny śpią na dole, a całą górę mamy dla siebie. W sumie jak takie swoje mieszkanko ;)
Kuchnia, łazienka, przedpokój i pokój główny z tarasem. Nie narzekam! ;)



Był też harlem shake. Nie brałam w nim udziału ale Kerstin tak, a więc o na 17 pojechałyśmy do miasta. Było naprawdę zimno ;c A na dodatek nie wzięłam aparatu i żadnych zdjęć nie mam. ;c
Po powrocie do domu naprawdę świetnie się bawiłyśmy. ;) Pierwszy wieczór minął naprawdę fajnie. Oczywiście mam zdjęcia, nie bardzo ogarnięte, hahaha serio. ;D
Pokażę jedno, jedyne zdjęcie, na którym jestem ja sama. ;D

hahaha, crazy Jess ;d

Późniejszym wieczorem rozmawiałyśmy na skype z Jonah - kolegą z wymiany, a jak dziewczyny poszły na dół to pogadałam z innymi znajomymi ;)

Zaraz idę się kąpać, może coś przed tym zjem i potem spać, bo rano wstać! ;)
Dobranoc Wszystkim!

You Might Also Like

55 KOMENTARZE

  1. hah świetne zdjęcie :D

    ReplyDelete
  2. haha, świetne zdjęcie ;)

    ReplyDelete
  3. Jejku, ale Ci zazdroszczę. A Ty mieszkasz na górze z Kerstin czy Adą? ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. hahah fajne zdjęcie ;)

    ReplyDelete
  5. Świetnie masz :3 Śliczne zdjęcie ;D

    ReplyDelete
  6. wyszłaś tu jak prostytutka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na samym początku powiem, że ja nie jestem tak obeznana w to, jak wyglądają prostytutki jak Ty. ;)
      Ale z tego co widziałam np. w trudnych sprawach (lol2) to mają wysokie pink kozaczki do tego miniówkę nie zakrywającej dupy (za przeproszeniem). I mają bluzkę typu siateczka, a pod tym albo mają stanik od razu widoczny, albo nawet go nie mają. A to, że widać mi lekko ramie, nie czyni ze mnie prostytutki. ;) A dzióbek, jak dzióbek. Zwykłe żarty do zdjęć. Norma. Każda nastolatka (normalna) to zrozumie. Ty najwidoczniej nie ;) Z tego Twojego komentarza wynika, jaki "wysoki" jest Twój poziom inteligencji. ;)

      Wiesz co? ... Wracaj do swojej pracy, bo chyba Cię źle tu przygnało ;)
      Jeśli chcesz możesz zrobić równie dobrze referat o prostytucji, w którym znajdowałyby się fotografie. Może wtedy porównałabyś mnie z tymi dz*wkami.
      Wyglądam tak http://www.google.pl/imgres?q=prostytutka&hl=pl&newwindow=1&sa=X&tbm=isch&tbnid=akUSAei3vpUvZM:&imgrefurl=http://beavis.blox.pl/2008/04/Inteligentna-prostytutka.html&docid=nHuHik0YKeJ-CM&imgurl=http://beavis.blox.pl/resource/prostytutka.jpg&w=370&h=300&ei=n5VHUZrbLoXnswa3_oDwBg&zoom=1&ved=0CE8QhBwwAA&ved=1t:3588,r:0,s:0,i:79&iact=rc&dur=1010&page=1&tbnh=166&tbnw=205&start=0&ndsp=20&tx=171&ty=39&biw=1366&bih=639

      lub tak? http://www.google.pl/imgres?q=prostytutka&hl=pl&newwindow=1&sa=X&tbm=isch&tbnid=u0ZCDwv_oZxSKM:&imgrefurl=http://w560.wrzuta.pl/obraz/5wCrCzj4B7c/prostytutka&docid=q9V5eVdTSAXM-M&imgurl=http://c.wrzuta.pl/wi784/48bdd92f0013cd914b87f433/prostytutka&w=480&h=320&ei=n5VHUZrbLoXnswa3_oDwBg&zoom=1&ved=0CF4QhBwwBQ&ved=1t:3588,r:5,s:0,i:94&iact=rc&dur=766&page=1&tbnh=166&tbnw=251&start=0&ndsp=20&tx=105&ty=42&biw=1366&bih=639

      Dziękuję za wiadomość. Nie wiedziałam, że tak wyglądam do teraz. Amen. :)
      Kup mi kartkę pocztową z Twojej pracy. ;)

      Delete
    2. Do niedojebanego anonimka:
      Wez sie ogarnij a nie wypisujesz tu jakies swoje farmazony na Jessike. No kur*a, ona tu wyglada jak NORMALNA ŁADNA DZIEWCZYNA! To ze ty jestes zakompleksionym pasztetem to nie musisz sie dowartosciowywac obrazajac innych. Tak bardzo jej zazdroscisz? Pewnie siedzisz teraz na jakims zadupiu i nie masz wlasnego zycia, nudzi ci sie i piszesz takie zalosne komentarze. Myslisz ze co, ze Jessika nie zna swojej wartosci? Dziecko drogie, lepiej wracaj do dojenia krów, kto ci dał internet?!

      Delete
    3. Nie przejmuj się opinią Anonimka, wyszłaś ładnie i normalnie -jak zwyczajna nastolatka ; )

      Delete
  7. Strasznie zazdroszczę ci tej wymiany. Szkoda, że u mnie w szkole nie ma czegoś takiego ;c

    ReplyDelete
  8. zabawne to zdjęcie :D

    ReplyDelete
  9. Jak ja Ci zazdroszczę ; O

    W jakim języku się dogadujecie ?

    ReplyDelete
  10. Zazdroszczę takiej wymiany;D

    ReplyDelete
  11. zdjęcia nie działają :<

    ReplyDelete
  12. Super. Fajnie ze ci sie podoba ;)

    ReplyDelete
  13. podała byś swój e-mail? Miała bym do ciebie sprawę ;)

    ReplyDelete
  14. Śliczne zdjęcia : *
    Fajnie że mieszkacie w 4 : )

    ReplyDelete
  15. jak ja Ci zazdroszczę! :) Szkoda, że u mnie w szkole nie ma wymian :(

    ReplyDelete
  16. zazdroszczę Ci tegoo :P

    ReplyDelete
  17. Zazdrooszczę ;< Też bym sobie chętnie gdzieś wybyła... Miłej zabawy :P

    ReplyDelete
  18. super! bardzo fajnie, że mieszkacie razem, na pewno czujecie się pewniej. ;)

    ReplyDelete
  19. Ooo jakie ślicznie zdjęcie ♥

    ReplyDelete
  20. to fajnie tam się urządziłyście, cała góra dla siebie. ^^

    ReplyDelete
  21. Też chcę na takie coś. Trzeba być w klasie z rozszerzonym językiem?

    ReplyDelete
  22. ale świetnie,a jak ty sie z nimi dogadujesz?

    ReplyDelete
  23. okropnie zazdroszczę Ci tej wymiany :) u mnie w szkole podobno w wakacje nauczycielka niemca coś takiego organizuje, ale to strasznie drogie:c

    ReplyDelete
  24. Ale Ci dobrze, też zazdroszczę *.* następnym razem weź mnie ze sobą! Ja może przed wakacjami pojadę na wymianę na Węgry, ale to jeszcze nie jest pewne. Pozdrawiam z zimnego i zaśnieżonego Pilzna :)

    ReplyDelete
  25. na tym zdjęciu wyglądasz jak nie ty, ale jest ładne ! fajnie masz z taką wymianą ^^

    ReplyDelete
  26. U mnie w szkole nie ma takiej wymiany. :c Dziubek zawsze spoko ;)
    Pozdrawiam! <3

    ReplyDelete
  27. No to gratuluję szczęścia. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Ahh zazdroszczę wyjazdu *.*.

    ReplyDelete
  29. ale śliczne foto ;**.

    Organizujemy konkurs, zapraszmy http://just-think-pink.blogspot.com/2013/03/hej-hej-wkrotce-swieta-i-z-tej-okazji.html :]

    ReplyDelete
  30. Świetne zdjęcie!! :3 Jeej... serio zazdroszczę wymiany. U mnie w szkole nie ma czegoś takiego :(

    ReplyDelete
  31. Też ci zazdroszczę:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  32. haha harlem shake :D
    To macie tam sporo miejsca, fajnie Wam ^^
    A jak dogadujecie się z dziewczynami, po angielsku :D?

    ReplyDelete
  33. Haha, fajne zdjęcie! :D
    Zazdroszczę wymiany! *-*

    ReplyDelete
  34. Fajnie Ci... Czemu chińcza jessika? :)

    ReplyDelete
  35. Dobrej zabawy w dalszym pobycie :)
    fajne zdjęcie :D

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Fajne fotki, a wymiana u mnie też była ostatnio :O
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  37. Fajny Blog : ) . : )
    Zapraszam : cool-blue-berry.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. regulowałaś brwi?

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*