'Trzy metry nad niebem' ♥

Saturday, March 09, 2013

Wczoraj dzień spędziłam naprawdę w miłej atmosferze.
Z okazji dnia Kobiet dostałam od P. piękną różyczkę, którą niestety przez przypadek zostawiłam gdzieś na dworze, no ale trudno, potem poszliśmy do niego i włączyliśmy sobie film "Trzy metry nad niebem".

Z początku nie wiedziałam czy spodoba mi się w sumie, tym bardziej, że jest to Hiszpański film, a ja prawdę mówiąc najbardziej lubię filmy Amerykańskie. Jednak ten film naprawdę do mnie trafił!
"Film opowiada historię dwóch młodych ludzi z zupełnie innych światów. Babi (María Valverde) jest spokojną studentką, Hache (Mario Casas) jest gwałtowny i porywczy. Jednak między nimi narodzi się niekonwencjonalna miłość opatrzona walką większą niż się spodziewali.
Historia miłości współczesnych Romeo i Julii na podstawie powieści Federico Moccia. "

gatunek - melodramat, dla młodzieży
produkcja - Hiszpania
reżyseria - Fernando González Molina 
scenariusz - Ramón Salazar
~ źródło~ 

Najchętniej opowiedziałabym całą historię filmu, ale oczywiście nie miałoby sensu tego potem oglądać, znając historię wydarzeń. Powiem tylko, że zachwycam się tym filmem! Jest taki lekki, przyjemny do oglądania, a o takiej miłości każdy z nas marzy. ;* Na końcu filmu miałam chwilę, kiedy myślałam, że się po prostu rozpłaczę, film naprawdę mnie poruszył i chętnie obejrzę go jeszcze raz. ;*

Ulubiony cytat z filmu
"Każda droga w pewnym miejscu się rozwidla. Wybieramy różne drogi myśląc, że kiedyś się spotkamy. Widzisz jak ktoś coraz bardziej się oddala... To nic... Jesteśmy dla siebie stworzeni... W końcu się spotykamy..."

Jeśli nie oglądał ktoś z Was to polecam! Naprawdę polecam! ;*

You Might Also Like

88 KOMENTARZE

  1. świetny post!:)

    http://alicja-aliszja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ten film jest cudowny, beczałam jak głupia ! ♥ a Mario ma uroczy uśmiech :D

    ReplyDelete
  3. Kocham, kocham, kocham ten film :D o ile normalnie nie przepadam za romansidałami to ten uwielbiam. Druga część podoba mi się jeszcze bardziej bo moim zdaniem da druga dziewczyna bardziej do niego pasuje.

    ReplyDelete
  4. Nieprzepadam za Hiszpanskimi filmami :c

    ReplyDelete
  5. P. to twoj chlopak ? ^^

    ReplyDelete
  6. nie oglądałam i nie lubię takich gatunków, choc może kiedyś się skuszę :P

    ReplyDelete
  7. O, super;d Miło spędzić czas musiałaś;D

    ReplyDelete
  8. Ja już dawno oglądałam :D Jets nawet 2 część XD

    ReplyDelete
  9. Nie oglądałam, ale wydaje się być ciekawym filmem. ;)
    Może obejrzę. ;)

    ReplyDelete
  10. Oglądałam i bardzo mi się podobał :)

    ReplyDelete
  11. Planuję obejrzenie go już od dawna... :D
    Świetny wygląd bloga ^^

    ReplyDelete
  12. Jak udało Ci się namówić Weronikę na design Twojego bloga ? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poprzednio już to ona robiła mi wygląd, a więc teraz jesteśmy w stałym kontakcie ;)
      Po prostu napisałam do niej meila, kiedy jeszcze nie miała tylu próśb o wygląd ;)

      Delete
  13. oglądałam, popłakałam, uwielbiam ♥ Także bardzo trafił do mnie ten cytat (;
    To miło ze strony P. że podarował Ci różyczkę (;

    ReplyDelete
  14. Ja Dzień Kobiet spędziłam z moją klasą na kręglach. Jeśli chcesz wiedzieć co robiliśmy to wpadnij do mnie ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Super :*:*:*:* Tez ostatnio ogladałam ten filmik :) . Trafiłam na niego przypadkiem :) i nie mogę o nim zapomnieć :) . Uwazam , że jest Mega:) . Polecam druga częśc tego filmu :) Tylko Ciebe Chcę :) . Milion razy oglądałam zwiastun po hiszpańsku :) po obejrzeniu filmu Prawie nauczyłam sie go na pamięć :):) .

    ReplyDelete
  16. Kocham ten film

    http://this-is-my-boyfriend.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Słyszałam o tym filmie i teraz wiem, że na pewno go obejrzę :>

    ReplyDelete
  18. Muszę obejrzeć ;p
    Jeszcze nie oglądałam, ale niedługo zapewne to zrobię,
    Zapraszam do mnie banned-beauty,blogspot.com :)

    ReplyDelete
  19. nie miałam okazji jeszcze oglądać tego filmu. :)

    ReplyDelete
  20. muszę obejrzeć! <3

    Jak oglądałaś ten z film z P. (kimkolwiek on jest :P) to musiało być romantycznie :*

    ReplyDelete
  21. I ja oglądałam, w miarę mi się podobał, jest też 2 część i 3.

    ReplyDelete
  22. Ja też myślałam, że ten film mi się nie spodoba jednak już po 10 minutach zmieniłam zdanie, bardzo fajny ;)

    ReplyDelete
  23. No powiem szczerze że nigdy się do tego filmu nie mogłam przekonać, ale po twojej notce od razu mam go ochotę włączyć. Co prawda pewnie tego nie zrobię, ale na listę "do obejrzenia" trafi na pewno. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  24. Oglądałam i uwielbiam^^

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam ten film :) Płakałam nawet na nim ;)) Również polecam.

    ReplyDelete
  26. Dużo osób pisało na blogach o tym filmie :)
    Ja go jeszcze nie oglądałam. :D
    Świetny nowy wygląd bloga. :)

    ReplyDelete
  27. kocham ten film <333 obejrzyj sobie ''tylko ciebie chce'' to jest druga czesc ''trzy metry nad niebem'' ja to się na obu filmach popłakałam

    ja to sobie ułożyłam ''tylko ciebie chce trzy metry nad niebem'' słyszałam też ze niedługo ma tez pojawic sie 3 częśc

    ReplyDelete
  28. oglądałam, cudo :)

    ReplyDelete
  29. uwielbiam ten film. *.* ryczałam na nim strasznie.

    +świetny nowy wygląd bloga.

    ReplyDelete
  30. uwielbiam ten film ♥

    ReplyDelete
  31. Muszę obejrzeć koniecznie :)

    ReplyDelete
  32. Kocham ten film ♥
    Jest jeszcze druga część "Tylko Ciebie chcę" :)

    ReplyDelete
  33. super! dużo o nim słyszałam, a jeszcze nie oglądałam. ;c

    ReplyDelete
  34. oglądałam ten film, pamiętam że na końcu strasznie płakałam ♥

    ReplyDelete
  35. Nie oglądałam ale ostatnio jak poprosiłam koleżanke żeby poleciła mi jakiś hiszpański film to własnie ten :)

    ReplyDelete
  36. O.oo a więc mówisz, że ciekawy film ;)
    Hmmm ... warto obejrzeć ;D
    Hhaha słodka różyczka ;>
    Szkoda, że gdzieś zostawiłaś na dworze ;D
    Ale liczy się pamięć ^^
    Rewelacyjny blog.
    Podoba mi się wygląd.
    Notki ciekawe, zdjęcia bardzo fajne.
    Postaram się zaglądać częściej.
    Zostawiam komentarz i liczę na rewanżyk *.*

    ReplyDelete
  37. Świetny film. Urocza historia. Aczkolwiek druga część ("Tylko Ciebie chcę") lekko mnie rozczarowała.

    ReplyDelete
  38. Oglądałam ten film :)♥
    świetny jest ♥
    A ja dostałammnóóóstwo lizakó :)
    + zapraszam do mnie xoxoxo ♥

    ReplyDelete
  39. Śliczny jest ten film <3
    POZDRAWIAM M.

    ReplyDelete
  40. Oglądam film i też uważam, że jest świetny :)
    http://zykarifa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Widzę, że zmiana wyglądu blogaa.;*
    Fajne teraz to wygląda.;**
    Zaraz obejże ten film, bo już od jakiegoś czasu się za niego zabiarm, ale zachęciłaś mnie jeszcze bardziej.;**
    Zapraszam.
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Świetny blog !Już obserwuję i liczę na rewanż http://inspirationandmylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. jak dla mnie naajlepszy film jaki do tej pory obejrzałam ♥

    ReplyDelete
  44. mam zamiar obejrzeć ^^

    ReplyDelete
  45. Bardzo luuubie ten film!:)))) pozdrawiam

    ReplyDelete
  46. a oglądałaś 2 część tego filmu? ''Tylko Ciebie chcę'' :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, ale chcę obejrzeć ;)
      Może dzisiaj, teraz ;)

      Delete
  47. Oglądałam, polecam Ci kolejną część czyli "Mów Mi Hahe" w której pojawi się inna dziewczyna:) Równie świetna! I słyszałam, że za 2 lata ma powstać ostatnia część, w której wybierze z którą dziewczyną chce być!:) Kocham po prostu te filmy♥ Zostały one stworzone na podstawie książki Frederica Moccia. Tylko dzięki niemu zaczęłam czytać książki, bo jest świetnym pisarzem:)

    PS. Świetny ten nowy wygląd bloga<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ona nie nazywa się ,,Mów Mi Hache" tylko ,,Tylko Ciebie chcę".

      Delete
  48. Oglądałam z 30 razy :D kocham ten film i płacze na wielu scenach, haha :D zapraszam do siebie :*

    ReplyDelete
  49. znam bardzo dobrze ten film i również mnie zachwycił :)

    ReplyDelete
  50. dziś ogladałam go drugi raz z chłopakiem :D kocham ten film normalnie i głównego aktora ahh <3
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. film oglądałam i czytałam ksiazke i jestem pod wrazeniem kocham <3

    ReplyDelete
  52. Muszę obejrzeć w najbliższym czasie ;]

    ReplyDelete
  53. Muszę się wreszcie do niego zabrać ;)

    ReplyDelete
  54. jest to jeden z lepszych filmów, które widziałam:)

    ReplyDelete
  55. Duzop osob mowi ze swietny film. ; )
    Musze koniecznie obejrzec. ^^

    ReplyDelete
  56. Muszę obejrzeć :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. mówisz że ten P. to nie twój chłopak a dostałś od niego róże , mówisz że jest kochany, i oglądaliście razem film 0_o może powiesz że to tylko kolega?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No nie jest moim chłopakiem jak na razie.
      Nie wiem, może coś z tego wyjdzie, może nie. To zależy od nas obu.

      Delete
  58. Oglądałam film jest cudowny :D

    ReplyDelete
  59. Uwielbiam ten film :) Płakałam jak głupia gdy go oglądałam :P

    ReplyDelete
  60. super film <3 Zapraszam na nowy post. W nim krótki opis mojego weekendu, dnia kobiet oraz jak zwykle parę fotek ;* Będzie mi bardzo miło gdy wpadniesz :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  61. Na pewno obejrzę ♥
    Bardzo ładny wygląd!

    my-tiny-diary.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Hmmm musze obejrzeć <3 świetny blog!

    http://any-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. mi koleżanka zdradziła zakończenie ;

    ReplyDelete
  64. Słyszałam o tym filmie, ale jeszcze go nie oglądałam ;)

    ReplyDelete
  65. Widziałem pierwsze 20 minut.. Jednak to nie moja tematyka XD
    Dziękuję za komentarz i zapraszam do lajknięcia fanpaga :D
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  66. Oglądałam ten film , jest naprawdę świetny :).
    Nie wiem czy wiesz ale jest jeszcze 2 część pt . " Tylko ciebie chce " :).
    Jeśli nie oglądałaś to polecam :).

    ReplyDelete
  67. Będą dzisiaj wyniku konkursu?:)

    ReplyDelete
  68. nie wiedziałam ,ale jakiś szał na niego jest z tego co widzę ;d

    ReplyDelete
  69. Mam nadzieję, że uda im się w końcu spotkać choć bardziej kibicuję dziewczynie z drugiej części ;)

    ReplyDelete
  70. nie uważasz że zbyt prywatnie opisujesz tu swoje życie? Paweł by chyba tego nie chciał :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że nie opisuję nic zbyt prywatnie ;)
      Skąd wiesz, czego chce, a czego nie chce Paweł? ;)

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*