Słonecznie

Tuesday, March 05, 2013

Dzisiaj było tak ciepło na dworze, że nie chciało nam się z Werr do domu wracać, ale w sumie jak już weszłyśmy to do teraz pozbierać się nie możemy, haha. ;3 Porobiłyśmy sobie nawet słit focie, ale wszystkie są naprawdę nie ogarnięte ;D haha -,- 

Muszę sobie kupić czarne nerdy, lub jakieś okulary, dobrze chroniące przed słońcem -,-
Dobra idę, bo Werr mnie wyciąga na dwór. ;3 Kojarzy mi się to z latem

* Nie foszkaj ; ***** 

Informacja :
Uwaga, na blogu może być mały chaos, ponieważ szykuje się zmiana wyglądu bloga ;)
Z góry przepraszam! ;)

You Might Also Like

70 KOMENTARZE

  1. też dodałam post o słońcu, okularach :D

    ReplyDelete
  2. No właśnie. Trzeba sobie ogarnąć jakieś oksy, bo po oczach wali :D

    zapraszam : zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. uwielbiam taką pogodę :3 jest ślicznie. Ja ostatnio sobie kupiłam własnie okulary przeciwsłoneczne, moga się przydać w najbliższych dniach, hahhaha ;)

    ReplyDelete
  4. te okulary mi się bardzo podobają, gdzie kupiłaś :D?

    ReplyDelete
  5. U mnie też było dzisiaj pięknie! Śliczne okluary

    ReplyDelete
  6. U mnie na Pomorzu było tak ciepło, że o mało nie zapomniałam zabrać kurtki z przystanku, hah.
    Dołączam się:

    słońce ☼

    ReplyDelete
  7. jakie brzydkie okulary

    ReplyDelete
  8. ale wiem że tego nie zatwierdzisz wy boicie się takich komci

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niby dlaczego miałabym nie zatwierdzić? ;)
      Przecież nie ma w nim nic strasznego by się bać ;D

      Delete
  9. Co się stało z destinem bloga? :c

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam, że jest remont i będzie przez jakiś czas chaos ;)

      Delete
  10. mam takie same okulary tylko czarne :D ahhh to dzisiejsze słońce bardzo poprawiło mi humor :)

    ReplyDelete
  11. U mnie też słoneczko :)
    Widze zmiany , piękny nagłówek :)

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia^^ Mi też się już lato kojarzy :D
    Ładny nagłówek :)

    ReplyDelete
  13. U mnie również jest słonecznie :)

    ReplyDelete
  14. Wspaniałe zdjecia, serio..^^
    Mam pytania. Te banery, które sa na twym blogu, to sa banery stron z którymi współpracujesz, czy co?
    Jeśli tak, to mogłabyś mi podpowiedzieć na czym konkretnie wygląda taka współpraca? jak się ją zaczyna? Fajnie by było, jakbyś odpowiedziała u mnie.^^
    Z góry dziękuję Ci za pomoc^^
    Pozdrawiam serdecznie^^


    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Oooo pokazałaś nazwisko ?

    ReplyDelete
  16. Świetne fotki, śliczne jesteście ;*

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Coraz cieplej na dworzu , oby w piątek było ładnie ;)

    ReplyDelete
  18. tak, tak .. ładna pogoda i człowiek szaleje ;)
    Zdjęcia są świetne :)
    pozdrawiam :3

    ReplyDelete
  19. mam takie same okulary :D

    ReplyDelete
  20. Oo, widać nazwisko :P ładne zdjecia :>

    ReplyDelete
  21. tak, na dworze jest coraz cieplej i coraz przyjemniej, aż chce się wychodzić ^^

    ReplyDelete
  22. ale sliczne zdjecia:)

    ReplyDelete
  23. kiedy wyniki konkursu?

    zdjęcia super :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z kołnierzykiem? Dzisiaj jeszcze dodam ;)

      Delete
  24. śliczne zdjęcia ;3

    kiedy wyniki konkursu?

    ReplyDelete
  25. Kolor włosów Twojej koleżanki jest naturalny? :D

    ReplyDelete
  26. ja też muszę kupić jakieś nowe okulary, dzisiaj jadąc autobusem do szkoły nie mogłam wytrzymać tak słońce dawało po oczach :D
    + fajne fotki :)

    ReplyDelete
  27. Weronika robi Ci "przemeblowanie" bloga? :)

    ReplyDelete
  28. Gdy wchodziłam popołudniu tutaj do Ciebie na blog to jeszcze był inny wygląd, a teraz... proszę.. cudeńko <3 urokliwy szablon! Zapraszam na nowy post, pełen zdjęć wczesnej wiosny ;-) Będzie mi naprawdę bardzo miło, gdy zajrzysz <3 Pozdrawiam! ;*

    ReplyDelete
  29. świetnie wyglądasz w tych okularach:)
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  30. nowy nagłówek jest genialny, trochę przypomina mi nagłówki z norweskich blogów :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem.. nie zaglądam na zagraniczne blogi.

      Delete
  31. podobają mi się te zmiany! nagłówek jest cudowny !
    i przyznam że też czuje wiosnę:)

    ReplyDelete
  32. Mam pytanie co do Twojego nagłówka. Jest śliczny. Jak zrobić takie paski na zdjęciu? Na pierwszym planie Ty nie jesteś w paskach, jest samo tło. Jak to zrobić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem, nie ja robię design bloga.
      Albo w photoshopie albo w gimpie ;)

      Delete
  33. OOOO, super!:*
    PS. Skąd jestes? :D

    ReplyDelete
  34. o taak, słoneczko. dziś tak raziło jak wracałam do domu, że chciałam mieć okulary. smutne.

    ReplyDelete
  35. wchodzę sobie na bloga, a tu zamiast cytatu pisze Jessika Chińcza i sobie myśle wtf? :D dopiero po przeczytaniu jakiegoś komentarz zajarzyłam, że to Twoje nazwisko, tak ? ;)

    ReplyDelete
  36. Słoneczkoo ;3 Wszędzie słoneczko *__*

    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Bardzo fajne zdjęcia ;3

    ReplyDelete
  38. wczoraj byla piekna pogoda ale niestety dzis juz nie jest tak ładnie ;-))

    ReplyDelete
  39. bardzo ładnie wyszłaś :)

    ReplyDelete
  40. masz troszkę nierówny nagłówek, polecałabym zmniejszenie go, ale przedłuzenie białego paska po lewej stronie ;)
    pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  41. Zdecydowanie ładniej wyglądasz bez takiej mocnej pomadki ;) O wiele lepiej..;p

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*