Rzymskie miasto

Tuesday, March 19, 2013

Cześć ;* Piszę do Was trochę późnym wieczorem, ale późno wróciłyśmy do domu, bo byłyśmy na kręgielni.
Dzisiaj uciekł nam autobus i miałyśmy trochę komplikacji, ale ostatecznie jest okej. ;)
Zwiedziliśmy Rzymskie miasto, wyglądało naprawdę jak prawdziwe. Ciekawie to wygląda. Kiedyś chyba odwiedzę Rzym ze względu na architekturę. ;)



 płaszcz - sheinside | trampki - newage

Przez tę całą wymianę przestałam malować kreski, oraz rozstaję się z grzywką. Naprawdę... tak czuję się o wiele lepiej! ;) Co do makijażu, to myślę, że do kresek nie powrócę, ale kto wie.. może w Polsce znowu zacznę je malować, bo wpadnie mi do głowy myśl, że bez niej wyglądam okropnie.

Szok, że mam zdjęcia z Adą, skoro ona zawsze była ostatnia do zdjęć ; D
Dzisiaj, po zwiedzaniu Rzymskiego miasta, mieliśmy wolny czas na miasto. Niestety nie ma tu centrum handlowego ale znalazłam sklep C&A i od razu wpadłam. Wyszłam ze sweterkiem, który niebawem pokażę, bo jutro zamierzam go ubrać na spotkanie z Anglikami ;) Jakieś gry i zabawy językowe w szkole. ;) Ok. godz. 17 pojechałyśmy na kręgle! ;) W drugiej grze wygrałam, łuhuu ;D To się nazywa fuks, bo grać nie umiem tak naprawdę ;) Spotkała nas tam też miła niespodzianka. Obsługiwała tam Polka! ;) A więc łatwo było coś zamówić do jedzenia czy picia. ;) Po kręgielni mój humor się pogorszył i źle się czułam, ale jak pojechaliśmy do marketu i zobaczyłam żelki haribo za 0,66 €. ; o Kupiłam chyba z 10 paczek, lub więcej. Haha a humor automatycznie się polepszył. ;)

Jutro notka również późno, bo do domu wracamy ok. godz. 21. Cały dzień mamy jakoś tam zaplanowany. ;) Zobaczymy. Jakby co, biorę aparat.
Idę się kąpać i spać, bo o 6 pobudka ;c Dobranoc ;**

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. Gratuluję wygranej, hehe. Ja prawie zawsze wygrywam, bo nieźle gram. Miasteczko jest świetne ;)
    Ja już się nie mogę doczekać Gimnazjum, bo mają być wymiany z Ukrainą i Szwecją ;*

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mmmmmm super masz :d też bym chciała na wymiane ale u nas działa tylko taka co listy piszemy z Grekami i..... Tyle. :c a ja chce jechac, tak jak ty! :D

    ReplyDelete
  3. załamuje mnie fakt, że na twoich zdjęciach w ogóle nie ma śniegu... też tak chcę ;____;

    ReplyDelete
  4. ładne to rzymskie miasto ;)
    i w ogóle fajnie tam masz, zero śniegu ;D

    ReplyDelete
  5. Wczoraj było wspaniale. Słoneczko i wgl. aż chciało się być na dworze nawet w rękawie 3/4 ;D
    A dzisiaj deszcz ;CCC

    ReplyDelete
  6. Do Niemiec lecieliście samolotem czy jechaliście autokarem?
    Jeśli to pierwsze to opisz bardzo dokładnie bo też jadę na wymianę za miesiąc samolotem i nigdy nie latałam i strasznie się boję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jechaliśmy autokarem ;)
      Niestety nie pomogę Ci... ponieważ ja również nigdy nie leciałam samolotem.

      Delete
  7. sliczne zdj, super blog

    zapraszam; http://lovee-fashioon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Super!! Ja może się załapie na wymiane do Niemiec w przyszłym roku szkolnycm. Zobaczymy... A zdjecia wygladaja jak z prawdziwego Rzymu!!

    ReplyDelete
  9. Jak ja ci zazdroszczę! !
    U mnie tez jest C&A i lubie ten sklep ;)

    ReplyDelete
  10. Ja tam wole Japońskie ogrody ;D

    ReplyDelete
  11. świetne zdjęcia :)
    Zazdroszczę takiego wyjazdu ! ;)

    ReplyDelete
  12. Ładne te rzymskie miasto ;)

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. W tym rzymskim mieście na pewno było świetnie :)

    ReplyDelete
  14. dużo lepiej wyglądasz bez kresek, z grzywką spiętą z tyłu ;)

    ReplyDelete
  15. Wow, świetne miejsce :)) A Ty masz śliczny płaszczyk :)

    ReplyDelete
  16. nie wiem dlaczego ale nie ciągnie mnie do Rzymu O.o wolałabym zwiedzić Londyn czy coś XD zdjęcia są śliczne *,* jakościowe też boskie ♥

    ReplyDelete
  17. Ślicznie ci w takiej wersji! Fajne zdjęcia :3

    ReplyDelete
  18. Fajne takie wymiany :3 I bardzo ładnie ci bez grzywki !
    tellmejules.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. taaak ładnie wyglądasz bez kresek ! tak naturalnie ;) ale to jest moje zdanie, po prostu wyrażam swoją opinię, a ty zrobisz jak będziesz chciała :) naprawdę podobasz mi się bez kresek, wyglądasz bardziej na swój wiek :P) pozdro

    ReplyDelete
  20. swietne miasteczko ;D *.* bardzo Ci ładnie nawet bez tej kreski i grzywki ;) cudowne zdjecia ;>

    ReplyDelete
  21. Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga
    domi-day.blogspot.com

    poza tym fajny blog *_*

    ReplyDelete
  22. piękne zdjęcia. Chętnie bym odwiedziła takie miasto. Jakie tanie żelki ^^ ja też takie chcę !!!

    ReplyDelete
  23. ślicznie wyglądasz bez kresek i grzywki choc z grzywką tez cudnie

    ReplyDelete
  24. świetne zdjęcia, pięknie to wszystko wygląda. ;D

    ReplyDelete
  25. Wow .. Zazdroszczę ci ;d

    ReplyDelete
  26. Z tego co tu piszesz to strasznie fajnie masz na tej wymianie ;) Udanej! ;D

    ReplyDelete
  27. śliczne zdjęcia :)
    zykarifa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. wygląda jak prawdziwe :)
    zazdroszczę takiej super wycieczki :)

    ReplyDelete
  29. śliczne zdjątka *.* Kreski mogą odpocząć:D

    ReplyDelete
  30. Ojej, śliczne zdjęcia. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. O wiele ładniej Ci bez grzywki ; )

    ReplyDelete
  32. Ooo ale fajnie to wszystko wygląda.

    ReplyDelete
  33. na początku posta chyba trochę za dużo słowa "dzisiaj" ;d

    ReplyDelete
  34. oj zazdroszczę tej wymiany :)

    bardzo fajny post

    ReplyDelete
  35. o jacie . ;o ale ci zazdroszcze < 3

    ReplyDelete
  36. Musi być fajnie na takiej wymianie ;) Śliczne zdjęcia ^^ W pierwszej w chwili nie rozpoznałam Ady, bo właśnie masz mało zdjęć z nią xD

    ReplyDelete
  37. jej twooje wlosy sa boooskie!

    ReplyDelete
  38. Ładne zdjęcia. : ) Tak jakoś inaczej wyglądasz bez kresek. :D

    ReplyDelete
  39. wyczekuję sweterka i baw sie dobrze dalej ;)

    ReplyDelete
  40. dasz jakieś zdjęcie z Kerstin? :) Super ta wymiana! Do mnie przyjeżdża Niemka w kwietniu ;)

    ReplyDelete
  41. Przyjemne miejsce :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Oh Jess, o wiele ładniej wyglądasz naturalnie, zawsze ci to powtarzam.Z kreskami wygladasz jak stara baba, a tak ślicznie i naturalnie ♥. A jako, że nie cierpię grzywek poza jedną jedyną prostą do brwi, to także pochwalam twój wybór. Wogóle niby taka mała zmiana, a inaczej wyglądasz. świetnie ♥

    ReplyDelete
  43. Czekamy na zdjęcie z Kerstin :)

    Super miejsce, a Tobie ślicznie zarówno bez kresek jak i z nimi. Ładnemu we wszystkim ładnie, serio zazdroszczę ci urody... ;C

    ReplyDelete
  44. kreski są fajne jeśli ma się odpowiednio duże oczy, a sama kreska jest dobra, nie rozmazuje sie czy nie odbija na powiece. Szkoda ze tak mało dziewczyn sobie zdaje z tego sprawe, a potem to tak beznadziejnie wygląda, fuj ;/

    ReplyDelete
  45. AnonymousJune 21, 2014

    mam ważne pytanie - w jakim dokladnie miescie znajduje się to rzymskie miasto, bo nie moge nigdzie znalezc informacji? bede bardzo wdzieczna za odpowiedz, poniewaz bardzo czesto jezdze do duisburga i z checia bym sie tam wybrala

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*