Psiak ;)

Wednesday, March 27, 2013

Cześć! ;* No i rozpoczynamy przerwę świąteczną. Uff.. To dobrze, bo nie wytrzymałabym ani dnia dłużej w szkole. Pogoda już jest coraz lepsza, a co najważniejsze, topnieje śnieg! Można zacząć chodzić w trampkach. ;3 Przed wczoraj, doszła do mnie bluzka z psiakiem. Oczywiście jest ona z mojego naprawdę bez porównania, ulubionego sklepu internetowego - sheinside.com ;*

Jednak gdzieś pod spodem, nadal mam swój naturalny - ciemny kolor włosów ;((
Help.. chcę wreszcie mieć jednokolorową głowę ;D

Obecnie siedzę u Weroniki i rozmawiamy na przeróżne tematy. Zaraz może pójdziemy się gdzieś przejść. ;)
A Wam życzę miłego dnia. ;*

You Might Also Like

63 KOMENTARZE

  1. fajna ta bluzeczka ;)

    ReplyDelete
  2. Śliczna bluzeczka ;3 Mi z tego sklepu najbardziej do gustu przypadły sweterki i koszule

    ReplyDelete
  3. Wyglądasz ślicznie *.*.

    ReplyDelete
  4. cuuudowna bluzka ♥♥♥
    hahaha no faktycznie "pod spodem" masz naturalny kolorek :D
    oo tak, pogoda jest co raz lepsza, ale u mnie chyba jeszcze trochę za zimno na trampki :( ;P

    ReplyDelete
  5. Jak zamawiasz na stronie www.sheinside.com?
    Mogłabyś mi odpisać, albo stworzyć post? Bardzo proszę i dziękuję z góry! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. popieram. Taki opis od A do Z.
      Z góry, dzięki.

      Delete
  6. świetna ta bluzka :3

    ReplyDelete
  7. bluzeczka bardzo fajna :)
    dobrze, że pogoda powoli się poprawia w dodatku teraz jeszcze mamy wolne więc czegóż chcieć wiecej?:D
    pozdrawiam;*

    ReplyDelete
  8. Masz piękne włosyyyy ♥

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Twoje włosy są cudne w każdym kolorze :*

    ReplyDelete
  10. Śliczne wyszłaś na tym zdjęciu ;*

    ReplyDelete
  11. bluzka jest prześliczna. Ja to nie wiem co ty chcesz od tych włosów. Śliczne są xd

    ReplyDelete
  12. Uwielbiamy takie bluzy !❤

    ReplyDelete
  13. Tobie również miłego. Fajne zdjęcie. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. zazdroszczę pogody ^.^ u nas śnieg sypie :P

    ReplyDelete
  15. Ja też już byłam szkoła zmęczona ;)
    fajna ta bluzka

    ReplyDelete
  16. ja na trampki poczekam aż bedzie powyżej 10 stopni :D

    ReplyDelete
  17. śliczne są takie bluzy*.*

    ReplyDelete
  18. śliczna bluzka ;)
    fajnie, że mamy wreszcie wolne :D

    ReplyDelete
  19. Świetna bluzka :3
    Ja też bym już nie wytrzymała dnia dłużej w szkole ;)

    ReplyDelete
  20. Śliczna bluzka.
    A co do włosów to nie masz się czym przejmować, ładne są takie! :D

    Przepraszam, że zrobię Ci tu spam, ale konkurs trwa do 31 marca, a jeśli nie będzie przynajmniej 20 osób, to odwołają. http://odnajdz-swe-piekno.blogspot.com/2013/03/konkurs.html Warto wziąć udział! :)

    ReplyDelete
  21. świetna bluzeczka! A Twój kolor jest śliczny! ten naturalny również! ;)

    ReplyDelete
  22. Świetna bluza. ;3

    www.lolowata-marika.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. jaki słodki psiaczek..
    Wygladasz w niej ślicznie^^
    Pozdrawiam serdecznie^^


    Miśka

    ReplyDelete
  24. bardzo ładna :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. ale fajna bluzeczka! ;)
    hah, też nie mogłam kiedyś dojść do jednolitego koloru włosów, więc skończyło się na kolejnym farbowaniu. ;D

    ReplyDelete
  26. zobacz sobie jakie włosy miałaś w maju ;)
    http://1.bp.blogspot.com/-Vkz5hReGLWA/T66ZnZrpX_I/AAAAAAAACt4/Dzht4fcaFmM/s1600/7.JPG

    ReplyDelete
    Replies
    1. No trochę ciemne, ale to także wina przeróbki ;)

      Delete
  27. ślicznie ci bez grzywki

    ReplyDelete
  28. Ładnie wyglądasz. : )

    ReplyDelete
  29. jaka ty ładna *__*
    +zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  30. chujowo w niej wygladasz :* i wlg jestes brzydka :*

    ReplyDelete
  31. saliste muy guapa!! me encanta
    besoss
    http://teenstiyle.blogspot.com.ar/

    ReplyDelete
  32. słodkie :)))
    xoxo
    zapraszam :)

    ReplyDelete
  33. fajna koszulka ;d

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Fajny, ciekawy blog. Widać, że piszesz go z zaangażowaniem i pasją, czego ja nie posiadam, a szkoda... Nie mam doświadczenia w bloggowaniu i nie mam wielu obserwatorów, jeśli byś chciała i byłoby mi wtedy bardzo miło, to możesz mnie subskrybować i napisać mi to w komentarzu, a ja oczywiście to odwzajemnie. Zresztą, hahah, prowadzisz świetnego bloga więc na 100% tutaj zajrzę jeszcze wiele razy :o
    WESOŁYCH

    ReplyDelete
  35. świetnie wyglądasz !:) koszulka genialna !

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*