Projekty Edukacyjne + dyskoteka ;)

Wednesday, March 20, 2013

Cześć Wszystkim! ;* Dzisiaj był chyba najlepszy dzień z całej wymiany do tej pory. Co prawda musiałam wstać o 6, ale trudno. Dałam jakoś radę. ;)
Wczoraj pisałam, że będziemy mieć pracę w grupach z Anglikami. Zmiana planów. Projekty robiliśmy z Niemcami. Byliśmy przydzieleni do grup. Dwa razy byłam jako jedyna dziewczyna w grupie, na dodatek reszta do Niemcy. Dałam jakoś radę. Chłopacy już na samym początku wyrazili chęć współpracy z nami. Poprosili mnie i Adę, byśmy dołączyły do nich. Powiedzieli, że znają mnie już z facebooka, a więc nawet nie musiałam się przedstawiać ;)

Moja plakietka ;d

Po projektach, poszliśmy na obiad a potem mieliśmy 2 godz. wolne. W tym czasie poszłyśmy z dziewczynami do kawiarni, wypić coś ciepłego, bo pogoda na dworze nie zachęcała do wyjścia ;c
Strasznie zaczął sypać śnieg. Kurcze! A było tak ładnie ;C

Mam kilka zdjęć z Niemcami. ;) Niekoniecznie z wymiany, ale też z projektów a nawet po prostu z ludźmi z widzenia. 
Z Mateuszem ;)
 Adrian (Polak), Daniel
 Nils ;)
 Moritz, Mathis :)
Daniel :)
 Jonah, Alan :)
 Lennart :)
 Mino :)
sweterek - wczorajszy zakup C&A

Następnie odbyło się spotkanie ludźmi z innych krajów, którzy akurat też byli na wymianie a potem dyskoteka, która trwała do 21. Było naprawdę genialnie! Wybawiłam się za wszystkie czasy. Tańczyłam jak szalona. No i potem właśnie dostawałam takie wiadomości, haha ;D Ohh Jess crazy, crazy. Haha :D Nie chciałam wracać do domu. Mogłabym tańczyć całą noc :D Serio. ;)

Dzisiaj poznałam naprawdę wspaniałych ludzi. Świetnie się z nimi bawiłam i na pewno o nich nie zapomnę. Szkoda, że już nigdy się nie spotkamy :C Pfuuu... nie zapeszam. Może uda mi się przyjechać we wakacje lub na ferie zimowe. ;)
Po powrocie do domu, włączyłam od razu facebooka, żeby sprawdzić czy już Ci nowo poznani koledzy mnie zaprosili. Okazało się, że dostałam naprawdę wiele zaproszeń, nawet od Niemców, których po prostu mijałam na holu, czy boisku. :) Mam nadzieję, że chociaż z niektórymi będziemy w stałym kontakcie. Oby... Ohhh jak ja chciałabym mieszkać w Niemczech ♥ Naprawdę, a dokładniej w Xanten i chodzić właśnie do tej szkoły. Uwielbiam to miejsce, tych ludzi. Nigdzie się stąd nie wynoszę! Zostaję na stałe! :D Ohh.. chciałabym, chciałabym.

Muszę spadać... Na szczęście jutro mam na 9 do szkoły, a potem gdzieś jedziemy. Oczywiście zabieram aparat! ;) Po powrocie z Niemiec na pewno wywołam sobie zdjęcia! ;) 
Dobranoc ♥

You Might Also Like

57 KOMENTARZE

  1. też z chęcią bym pojechała na wymiane :)

    ReplyDelete
  2. O, ale Ci fajnie! Wymiany są super, szkoda, że w mojej szkole się takich nie praktykuje... Tylko czasem przyjeżdżają ludzie z Białorusi, ale to i tak tylko do jednego liceum, gdzie obowiązkowym dodatkowym językiem jest białoruski...
    Bardzo fajne zdjęcia. :D
    Pozdrawiam, Agata. :*

    http://find-youself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Fajnie Ci...:).pozdrawiam i miłego dnia!;)

    ReplyDelete
  4. Super, że tak fajnie się bawisz :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo podobają mi się Twoje posty z Niemiec, ponieważ dużo się na nich dzieje ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Fajne doświadczenie, taka praca w grupach, w dodatku z obcokrajowcami. :))

    ReplyDelete
  7. Boże jacy ładni chłopacy <3 u nasz w szkole nie ma takich przystojniakow... :D ja chce kazdegooo... !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh taaak ;3
      Spodobało mi się kilku o z każdym mam zdjęcie haha ;D ( nie wszystkie zostały dodane ) ;)
      I generalnie udało mi się z nimi porozmawiać ;)
      A nawet zaprzyjaźnić ;)
      U mnie w szkole też nie ma takich przystojniaków ;C ;)

      Delete
  8. Hej twój blog jest cudowny:) Bardzo mi się spodobał:)
    Masz prześliczne zdjecia:) Bardzo ale to bardzo mi sie podobaja:)
    Nie moge doczekać sie kolejnej notki:)

    Pozdrawiam!

    PS: zacczęłam właśnie prowadzić swojego, jeśli chcesz to zapraszam http://codziennosc-zycia-mojego.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Zazdroszczę takiej wymiany, to musi być niezłe przeżycie. Czekam na dalsze fotki z pobytu.
    PS: Ślicznie jak zawsze wyszłaś. :)

    ReplyDelete
  10. widzę że Ci służy ta wymiana ;)
    na pierwszym zdjęciu (tym z Mateuszem) wyglądasz uroczo ;)

    pozdrawiam, i.

    ReplyDelete
  11. w sumie też bym chciała mieszkać w Niemczech :D i też chcę na wymianę ^.^ my mamy ze Szwedami :P

    ReplyDelete
  12. o ja ... fajne zdjęcia ;3

    ReplyDelete
  13. na pewno fajnie mieć takie zagraniczne znajomości, oby się nie rozpadły! ;)

    ReplyDelete
  14. Jak wyjeżdżam do Niemiec też mam chęć zostać na stałe ♥

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjęcia, widzie że miałaś udany dzień : *

    ReplyDelete
  16. Widać że ta wymiana to świetna sprawa :D

    ReplyDelete
  17. fajne zdjęcia. widać, że chłopcy cię polubili ^^

    ReplyDelete
  18. śliczne zdjęcia . słodko wyszłaś . <3

    http://gabi-basiaa.blogspot.com/
    Basia. ;-*

    ReplyDelete
  19. jak ja ci zazdroszczę tej wymiany ;D piszę ten komentarz pod każdym postem z wymiany, ale taka prawda ;D
    ładne zdjęcia ;*

    ReplyDelete
  20. Świetnie ... Tak dobrze umiesz niemiecki ? Ja niezbyt ;p

    ReplyDelete
  21. Jessiko
    Mam pytanie. Czy wszystkie swoje zdjęcia robisz fujifilmem? bo masz takie ślicze... Jeśli tak to powiedz jak masz poustawiane w ustawieniach, albo jak ty to robisz ze te zdj są takie świetne?

    te zdj są z fijifilma?
    http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/601379_346142028825168_903695073_n.jpg

    http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/310037_330514320387939_1516984840_n.jpg

    http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/8788_305899719516066_577366854_n.jpg

    prosze o dop

    ReplyDelete
    Replies
    1. Każde z tych zdjęć robione jest innym aparatem. ;)

      1. nikon d3000
      2. fujifilm finepix s 2960 (mój)
      3. olympus e-450

      Delete
  22. Widać,że świetnie się tam bawisz,to dobrze :)
    Chciałabym aby u mnie w szkole były organizowane takie wymiany,to ciekawe doświadczenie z pewnością.

    ReplyDelete
  23. Zazdroszczę, my w szkole nie mamy takich bajerów :c Zapraszam na nowy post,w nim dużo nowych zdjęć. Byłoby mi bardzo miło <3 ;* Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  24. Swietny sweterek :) Fajnie że ci się tam podoba :P ja też jak gdzies jadę na kolonie czy coś to mam ochotę nigdy nie wracać do domu :P

    ReplyDelete
  25. Śliczne powychodziłaś na zdjęciach, zazdroszczę wyjazdu! :)

    ReplyDelete
  26. Podobaja mi się zdjęcia. Przerabiasz je w jakiś sposob. ?
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy jakie zdjęcia ;)
      Ale zawsze przerabiam w photoscape. :)

      Delete
  27. zazdroszczę tylu nowych znajomości :)

    ReplyDelete
  28. Śliczne zdjęcia ^^ Zazdroszczę wymiany ;)

    ReplyDelete
  29. Raany. Ładny ten Mateusz ^^ *_*. Zapraszam <3

    ReplyDelete
  30. Masz świetnego bloga.
    Podałaś linka znajomym np. na fejsie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki ;)
      Znajomym nie podawałam linka ;)

      Delete
  31. Widzę, że masz tam samych kolegów^^

    ReplyDelete
  32. No oczywiście, że zdjęcia tylko z facetami :D ty to się umiesz ustawić.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Po prostu bardzo miło zostałam przyjęta przez chłopaków ;)
      I chętnie spędzamy razem czas :)

      Delete
  33. sexi ten Nils <333

    ReplyDelete
  34. Cześć!
    Super zdjęcia.Sweterek też cudny.
    PS.Mała pomyłka , przy zdjęciu z Mino napisałaś.: "sweterek z C&M". Raczej powinno być C&A.;)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo dzięki! ;)
      Nie zwróciłam na to uwagi. :)

      Delete
  35. Widać, że świetnie się tam bawisz. : ) A zdjęcia z samymi chłopakami, nono. :D

    ReplyDelete
  36. widać, ze świetnie się bawiłaś :)

    ReplyDelete
  37. nie pisze się " chłopacy ", tylko chłopcy :D i o dziewczynach, tak jak piszesz o sobie o o koleżance, nie pisze się " byśmy byli " tylko " byśmy były " :) sorki, ale mnie uczennicę klasy dziennikarskiej takie błędy rażą po oczach, dlatego musiałam poprawić ;) w sumie to nic złego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, czasem piszę chłopacy z przyzwyczajenia ;D
      A jeśli chodzi o "byśmy byli" to pisałam dobrze ;)

      Jeśli napisałam byśmy byli, to chodziło mi o całą grupę, która składa się zarówno z dziewczyn jak i chłopców. ;)
      A jeśli pisałam byśmy były, to tylko o samych dziewczynach. :)

      Delete
    2. właśnie to napisałam. a podałam zły kawałek, chodziło o " Poprosili mnie i Adę, byśmy dołączyli do nich. " Ty i Ada to dziewczyny, czyli " byśmy dołączyły do nich " ;)

      Delete
    3. Omyłka ;)
      Dzięki, zaraz poprawię ;)

      Delete
  38. o kurde, tyle fotek, a moj tata zawsze narzeka że mnie na zdjęciach nie ma xD

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*