Prezent

Tuesday, March 12, 2013

Cześć! ;* Pamiętacie? 16 marca, czyli już w tę sobotę wyjeżdżam na wymianę do Niemiec. Już praktycznie wszystko mam kupione. W piątek zrobię zakupy do autokaru, czyli nic innego niż żarcie, haha. Oczywiście razem z Adą idziemy na te zakupy, ohh coś czuje, że nasze brzuchy tego wszystkiego nie wytrzymają. Dobra! Nie zapeszam! ;D

Mam też jedną ważną rzecz, a mianowicie... muszę kupić prezent mojej partnerce z wymiany. ;)

Tylko kompletnie nie mam pojęcia co by kupić. Dla jej rodziców kupiłam ładnie zapakowane czekoladki i bombonierkę. Może dla Kerstin jakiś naszyjnik, bransoletkę? 
Macie jeszcze jakieś inne pomysły?
Bo mi tylko na myśl przychodzi biżuteria... Ja dostałam wtedy od Kerstin zdjęcie tych dziewczyn z wymiany, pocztówki i czekolady, a za to ja na pożegnanie dałam zdjęcie wspólne, zrobione w pierwszy dzień wymiany, do tego serduszko pluszowe, pocztówki i słodkości. No więc... teraz zdjęcia znowu nie dam, a nawet nie mam żadnego ładnego ;c

Mam też do Was pytanie odbiegające od głównego tematu notki. Czy oglądaliście wczoraj online rozmowę ze mną? ;) Jestem ciekawa czy ktoś trafił na online. ;) Jako tako wyszło, choć pomyliłam się kilka razy, haha ale nie patrzmy na to. To mój pierwszy taki wywiad ;) Ale.. było miło! ;)

Serdeczne Pozdrowienia dla Joasi i Bartka z pozorów kontrolowanych! ;*

Jeśli nie widzieliście wywiadu, a chcielibyście, to zapraszam.

You Might Also Like

54 KOMENTARZE

  1. A masz z nią zdjęcie? Może warto wywołać i oprawić w ramkę (;
    Ahh zazdroszczę Ci tej wymiany ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam, że na pożegnanie dałam Kerstin już wspólne zdjęcie w ramce ;)
      A innego ładnego zdjęcia nie mam. ;C
      Z resztą po co kolejne zdjęcie.. ;)

      Delete
  2. biżuteria to chyba najbardziej uniwersalny pomysł :) ja bym się ucieszyła - ponieważ biżuterii nigdy za wiele :)

    ReplyDelete
  3. aa i tak, tak oglądałam tą rozmowę, było świetnie haha :D
    "Nie no Ty nigdy nie bekasz po coli ;O?" hahaha xD

    ReplyDelete
  4. Ja bym kupiła jakiś kosmetyk i kolczyki. A co do rozmowy na pozorach kontrolowanych to niestety nie byłam na rozmowie online, ponieważ miałam lekcje aż do 17:40.

    PS. Będziesz pisała bloga na wymianie?

    + Wiedz, że ci zazdroszczę ;D

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Z Kerstin romawiasz po niemiecku czy po polsku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po angielsku lub językiem migowym haha ;D

      Delete
  6. Oglądałam Cię w pozorach i byłaś genialna!
    Mogę Cię o coś prosić? Masz prześlicznego bloga i wiem że zrobiłaś go za pomocą kodów, mogłabyś mi powiedzieć jak i czy robisz tez komuś? Proszę! Jakbys mogla, napisz u mnie pod postem! Buziaki!

    ReplyDelete
  7. ale ci fajnie, wymiana <33
    Wywiad oglądałam, było super <3

    ReplyDelete
  8. A moze jakis dodatek do pokoju ? Moze jakis obrazek ? ^ ^

    ReplyDelete
  9. och ,strasznie Ci zazdroszczę takiej wymiany ,też chciałabym jechać :)

    biżuteria to fajny pomysł ,ja bym się ucieszyła z biżuterii

    masz fajne tło na blogu,słodkie są te kwiatuszki :)

    ReplyDelete
  10. takie wymiany są ciekawe. szkoda, że u mnie czegoś takiego nie ma.

    ReplyDelete
  11. biżuteria byłaby dobrym prezentem:>

    ReplyDelete
  12. Oglądałam ale nie na "żywo" :D
    Dobrze wypadłaś :)
    A co do prezentu... może właśnie jakąś biżuterię i jakiś tradycyjny polski słodycz?
    Zazdroszczę wyjazdu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno dokupię ptasie mleczko, jak poprzednio ;)
      Bo u nich tego nie ma, a ptasie mleczko każdemu smakuje ;D

      Delete
  13. niestety nie mogłam wczoraj tego zobaczyć, jest to gdzieś do oglądnięcia? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak. Właśnie dodałam link do notki :)
      http://www.youtube.com/watch?v=O0uyK04qdno&feature=youtu.be

      Delete
  14. Też sie zastanawiałam nad jakimś prezentem dla tej dziewczyny co do niej jade i nie mam pomysłu, a żadne biżuterie czy inne takie duperele w gre nie wchodzą

    ReplyDelete
  15. Kolczyki, bransoletka - to dobry pomysł.
    A jeśli nie to bombonierka z pocztówką chyba tez nie jest zła...
    albo kubek może? jakiś upominek..

    ReplyDelete
  16. Niestety ja nigdy nie wiem, co na prezent :C Jednak uważam że biżuteria byłaby dobrym prezentem, może jakiś komplet - kolczyki i naszyjnik? :)

    my-tiny-diary.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja nie mogłam oglądać, ale zaraz obejrzę chociaż trochę ten wywiad. A co do prezentu może jakaś poduszka z ładnym napisem lub jakiś pluszak? Albo pamiątka ze Świecia ? ;P

    ReplyDelete
  18. Nie oglądałam ale obejżę sobie zaraz :)
    Może jakieś pocztówki z twojego miast ? :)
    No ale najbardziej uniwersalna jest ta biżuteria :D

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pocztówki dałam już Kerstin, a Świecie ma mało pocztówek, więc jakbym znów kupiła to pewnie miała by takie same ;D

      Delete
  19. Biżuteria - uwielbiam takie prezenty )

    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Obejrzę zaraz. A co do prezentu to może kup jej jakiś fajny kubek z twojego miasta (ja mam taki śliczny, ale z Berlina), świeczki, albo coś co sama zrobisz. Ramkę na zdjęcia? ;)

    ReplyDelete
  21. Zdecydowanie biżuteria to najlepszy prezent :)
    Niestety nie oglądałam i bardzo żałuję ;c

    ReplyDelete
  22. A może sama zrobiłabyś bransoletkę ,a na koralikach umieściłabyś pierwsze litery imion dziewczyn ,z którymi głównie zadawałyście się podczas wymiany :)

    ReplyDelete
  23. pamiętam jak pisałaś że jeszcze jakieś 100 dni do wymiany, a tu już ! ;oo

    ReplyDelete
  24. myślę że bransoletka będzie okej :)

    ReplyDelete
  25. ale ci zazdroszczę tej wymiany ;p *.* Mysle że biżuteria to całkiem dobry pomysł :) + do tego jakieś słodkości typowo polskie :d oglądałm filmik ale nie online :p

    ReplyDelete
  26. chyba biżuteria będzie najlepsza ;) zawsze kupuję na prezent biżuterię.
    ale w sumie też fajny byłby album ze zdjęciami z wymiany, przynajmniej tak do połowy albumu, a dalej będzie mogła sobie wywołać nowe zdjęcia. Ale w sumie chyba dość drogo by to wyszło ;D
    byłam, oglądałam rozmowę z tobą.. było dość śmiesznie ;D xd

    ReplyDelete
  27. Pierwszy raz weszłam na twojego bloga i bardzo mi się tu podoba , czuje że będe zaglądała częściej dlatego też obserwuje :))

    ReplyDelete
  28. MAM PYTANIE CZY MOGŁABYS POWIEDZIEC MI GDZIE KUPIŁAŚ TE CZEKOLADKI CO NA ZDJĘCIU ? WIDZIAŁAM JE NIE RAZ I CHCIAŁABYM JE KUPIĆ ALE NIE MAM POJĘCIA W JAKIM SKLEPIE JE DOSTANE :p BARDZO PROSZE O ODPOWIEDŹ . TEŻ JESTEM ZE ŚWIECIA :)))))!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mama kupiła je chyba w Biedronce ;)
      Jakby co, spokojnie - nie ma żadnego znaczka Biedronki ;D :)
      Prezentują się ciekawie ;)

      Delete
  29. Mniam ,też chce taki prezent hihi :) Pozdrawiam,zapraszam na mojego bloga :)

    ReplyDelete
  30. świetny prezent dla jej rodziców. :)
    ja chyba bym jej kupiła jakąś płytę z ulubionym zespołem .:D
    Pozdrawiam i oczywiście zapraszam na mojego bloga :)

    ReplyDelete
  31. Kup jej może coś takiego typowo polskiego? Niekoniecznie słodycze. I niekoniecznie żubrówkę :D
    Ale na przykład, hm... płytę jakiegoś polskiego artysty? Czesława Mozila? :D *psychofanka atakuje*
    Ja bym się kierowała w tę stronę :)

    ReplyDelete
  32. ale masz fajnie z taką wymianą, zazdroszczę :p
    a co do prezentu to też postawiłam na kosmetyki jak inne dziewczyny czy biżuterię, albo może jakieś fajne świeczki ? :)

    ReplyDelete
  33. bardzo podoba mi sie twoj blog ; )
    zapraszam do mnie ; *

    ReplyDelete
  34. oglądałam wczoraj wywiad :)

    ReplyDelete
  35. ja oglaadalam czat :D

    ReplyDelete
  36. Może jakiś dodatek typu arafatka lub okulary przeciwsłoneczne ?
    Albo kosmetyki np. lakier do paznokci, jakieś masła itp
    Możesz też naszyjnik,pocztówki z miast niedaleko Ciebie, albo inne dodatki
    z sklepów typu wszystko za ileś złoty. Tam można sporo ciekawych rzeczy znaleźć :)

    ReplyDelete
  37. Oglądałam <3 Świetny był ten wywiad :D

    ReplyDelete
  38. jeżeli nie będziesz miała pomysłu na jakiś drobny dodatek do upominku typu słodycz, to podpowiadam ci np Michałki- smaczne i polskie :D

    ReplyDelete
  39. może jakiś łańcuszek ? :)

    ReplyDelete
  40. Może coś z mojej biżu?

    ReplyDelete
  41. Oglądałam ostatnie 10 minut :)

    ReplyDelete
  42. Lloret De Mar :) Pamiętniki z wakcja :)

    ReplyDelete
  43. Masz świetny blogspot :) Niedawno temu go znalazłam i go regularnie teraz czytam. Świetnie :*:)

    http://thefashionandmyself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Ja to zawsze mam problem z prezentami. Choć ostatnio wymyśliłyśmy z koleżanką bransoletkę na prezent, jutro zobaczymy czy się sprawdzi. :D
    ach, wymiana, super! u mnie nie ma czegoś takiego, bardzo żałuję. ;c

    ReplyDelete
  45. Myślę że śliczną świeczkę zapachową mogła byś jej dać ! Na pewno będzie to świetny pomysł no . do czekolady i czegoś jeszcze ;)

    ReplyDelete
  46. Może właśnie kup jej jakąś biżuterię albo kosmetyki. ; )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*