Pakowanie

Thursday, March 14, 2013

Cześć Coraz bardziej nie mogę doczekać się wymiany! Wiem, że to dosłownie chwilka! Jeszcze jutro przetrwam dzień w szkole i w sobotę wyjazd. Ohhh .. kilkanaście godzin jazdy. Dam radę! W sumie to lubię jeździć tak długo, oczywiście o ile jest dobre towarzystwo, bo w autokarze też wiele się dzieje, choć po tak długiej podróży, mam wrażenie, że nadal jadę, haha. Wiecie o co chodzi? ;) Cały czas mną tak buja, haha. Śmieszne uczucie ;)

Dzisiaj zaczęłam się pakować. Pomagała Mi Werr. ;* W sumie mogę powiedzieć, że to ona mnie całą spakowała. Teraz jeszcze zrobię ostateczną listę i sprawdzę czego nie mam i co mam zapakować tuż przed wyjazdem.
Z początku myślałam, że walizka będzie za duża, haha. Nie wiem czemu tak pomyślałam.. Teraz prawie co się mieszczę O,o już wszystko upchane, a jeszcze kilka rzeczy muszę wcisnąć.


Jeśli się nie pomieszczę, to coś wypakuję, bo w sumie zabrałam dużo ciuchów. To dlatego, że nie chciało mi się układać teraz outfitów. Będąc na miejscu dopiero będę się martwiła co ubrać danego dnia ;D

Po pakowaniu, dostałam lekkiego stresa. Był on chwilowy, teraz już jest wszystko okej, ale myślę, że emocje powrócą w sobotę, tuż przed wyjazdem. Dam radę! To będzie świetna przygoda! ;) No i spotkam się wreszcie z wszystkimi! Naprawdę tęsknię. ;*

A dzisiaj w piórniku znalazłam karteczkę, gdzie napisałam 113 Days Exchange Kurcze a tu nagle 2 dni do wyjazdu! ; o Jak ten czas szybko leci, naprawdę! ;)

~ Miłego wieczoru.
Dobranoc. ;*
PS - jutro 2 rocznica bloga!

You Might Also Like

62 KOMENTARZE

  1. Jutro rocznica bloga, w sobotę wyjazd. :d Całkiem fajnie. ^ ^ Powiedz jeszcze co kupiłaś tej Kerstin. Masz już coś, czy nadal wybierasz? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam naszyjnik i słodkości ;)
      Mam już zapakowany więc niestety nie pokażę ;C

      Delete
    2. No trudno, zdając się na twój gust na bank jest śliczny! ;))

      Delete
  2. zazdroszczę ci tej wymiany, u mnie w szkole czegoś takiego nie ma. :C

    ReplyDelete
  3. Ja w przyszlym tygodniu zaczynam pakowac sie do Polski ^ ^ Tez tak zawsze mam z walizka , za duza za duza a na koniec sie nie mieszcze hah.

    ReplyDelete
  4. ach, zazdroszczę, zazdroszczę. miłej podróży! :D

    ReplyDelete
  5. wymiana hmm.. bardzo fajna rzecz :)
    troszkę ci jej zazdroszczę ;)
    I jak .. co kupiłaś dziewczynie z wymiany ? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupiłam naszyjnik ;)
      Ładnie zapakowałam już, więc niestety nie pokażę.
      Do tego czekoladki. Pocztówek tym razem nie dam bo po co jej kolejnych kilka ;)

      Delete
    2. świetny wybór :) Naszyjnik zawsze się przyda i potrafi mieć wielkie znaczenie ;) Pozdrawiam :)

      Delete
  6. jak ci fajnie ! <3

    www.lena-magdaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Szkoda, że u nas czegoś takiego nie organizują. :<

    lilianka-blog.blogspot.com



    ReplyDelete
  8. na ile jedziesz na wymianę ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tzn. wyjeżdżamy w piątek do Polski, a w sobotę będziemy ;)

      Delete
    2. to sporo tych ciuszków XD

      Delete
  9. wow, zazdroszcze wyjazdu !
    czekam na fotorelacje stamtąd :)

    is-charlie.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Też mam tak, że przez parę dni czuję się jakbym jeszcze jechała :D
    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. no to miłego wyjazdu ;)nie jeździć na wymiany :/

    http://zakrencona-dusza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Kurczę, zazdroszczę ci tego wyjazdu. : ) Na pewno będzie fajnie. : )
    Rzeczywiście, czas szybko mija.

    ReplyDelete
  13. zazdroszczę tej wymiany :)

    ReplyDelete
  14. Zazdroszczę wymiany! ;P Sama z chęcią bym wzięła udział w czymś takim ^^ Gratuluje 2 rocznicy bloga :D

    ReplyDelete
  15. kiedy te wyniki blogow ?? mialy byc jakies dwa tyg temu. -,-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie napisałam nigdy kiedy dokładnie będą.
      Teraz mam naprawdę wiele na głowie i ciężko mi sprawdzić te wszystkie blogi.

      Delete
  16. Tylko pozazdrościć :>

    ReplyDelete
  17. Ehh, już mówiłam, bardzo zazdroszczę Ci tej wymiany :P Nie cierpię się pakować - mam takie uczucie że na pewno coś zapomnę :D

    ReplyDelete
  18. U mnie w szkole 2 lata temu była wymiana z Ukrainą. Ja się nawet nie pisałem na to bo ruskiego nie znam za dobrze.
    Życzę Ci udanego wyjazdu

    ReplyDelete
  19. a dokąd jedziesz? :) też bym chciała xd
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. też tak chcę! :) zazdroszczę. ;p

    ReplyDelete
  21. do mnie w czerwcu najprawdopodobniej przyjedzie ktoś ze Słowacji <3

    ReplyDelete
  22. U mnie w Gimnazjum będą z Ukrainą i Szwecją, nie mogę się doczekać <3

    ReplyDelete
  23. zazdroszczę ;* a Tobie już życzę miłego wyjazdu i pobytu !!!

    ReplyDelete
  24. do mnie w kwietniu przyjedzie Niemka :)

    ReplyDelete
  25. Zazdroszczę <3 Moim marzeniem jest wymiana w Londynie :D

    ReplyDelete

  26. Zazdroszczę wyjazdu ; ]
    Miłego wyjazdu ;**
    Ps. Wróć całą i zdrowa :)

    ReplyDelete
  27. ale ci zazdroszczę...:( udanego wyjazdu życzę:)

    ReplyDelete
  28. Udanego wyjazdu życzę :)!!

    ReplyDelete
  29. udanego wyjazdu :) pewnie, że dasz radę.

    ReplyDelete
  30. Ja zawsze denerwuję się przed dłuższymi wyjazdami bo zawsze przed samym wyjazdem okazuje się, że czegoś nie zabrałam, o czymś zapomniałam, coś się nie zmieści.

    ReplyDelete
  31. Szkoda że u mnie takich wymian nie ma.
    Ale już miałam dużo wrażeń. Cała przeprowadzka do Danii to była duża przygoda ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zuzi♥
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  32. Udanej wymiany i dalszych powodzeniów w blogowaniu ! Czytam ten blog już 2 lata, a czuję, jakby to była krócej xD Mam nadzieję, że jeszcze będzie wiele tych rocznic ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo ;)
      Mam nadzieję, że blog będzie istniał jeszcze kilka dobrych lat ;)
      Oby! ;D

      Delete
  33. jest dobrze ;D
    Pomieścisz się ;D

    ReplyDelete
  34. Miłej drogi :)

    Masz świetny styl i zazdroszczę Ci tych wszystkich słodkich ubrań <3
    A wygląd bloga świetny! Aż miło się czyta. :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji 2 rocznicy bloga :)
    Serdecznie zapraszam do mojego dopiero zaczynającego, skromnego bloga. Jestes moją inspiracją :) To tak nawiasem. Może kiedyś mój blog będzie tak sławny jak Twój *.*

    ReplyDelete
  35. udanego wyjazdu <3 zapraszam:http://wero-vera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. *ledwo co się mieszczę ;)

    No, tylko pozazdrościć takiej wymiany. Musisz zacząć pokazywać więcej outfitów! Ostatnio mnie tak nasżło i po wszystkich blogach latam i ich szukam. A twoje ubrania wydają się warte obejrzenia ;). Muszę też pochwalić zdjecia, bo jakoś wyjątkowo mnie urzekły. Pozdrawiam i życzę miłej wycieczki, Zaczarowana

    ReplyDelete
  37. udanego wyjazdu :)
    Ja nienawidze się pakowac ;pp

    ReplyDelete
  38. Miłego i udanego wyjazdu. Fajne zdjęcia. :)
    zielonookaszatynka.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. miłego wyjazdu,obyś spędziła fajnie czas:D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*