O obozie

Tuesday, March 12, 2013

W końcu wpadam do Was z notką, przez niektórych bardzo wyczekiwaną. ;) A więc, dzisiaj chcę Wam powiedzieć wszystko na temat obozu, na który się wybieram. ;)


Mój wybór padł na stronę obozymlodziezowe.pl, ponieważ ceny jak i atrakcje, czy hotele same zachęcają do natychmiastowego wykupienia obozu ;) Nie powiem, że było łatwo wybrać kraj docelowy, a potem hotel. Często zmieniałam zdanie, aż w końcu wybrałam wszystko już na 100% i wykupiłam obóz. Pytać, nie pytajcie mnie gdzie, co, jak, ponieważ załatwiali to moi rodzice. Obozami zajmuje się Joanna Wrzesińska, która w razie jakichkolwiek pytań nam pomoże formą telefoniczną.

A więc... mój wybór padł na Hiszpanię - Lloret de Mar! ;) Hotel Goya, ponieważ z tego co słyszałam w tym hotelu przeważa głównie młodzież! Generalnie jest zachwalany. Nie dziwię się : niska cena, obok dyskoteki, w centrum miasta. A w hotelu też jest ładnie. Z resztą ja mówię tak : w hotelu będę tylko spać, a nie spędzać tam całe dni.
Więc prawdę mówiąc mogłabym spać nawet w namiocie a kąpać się w morzu, oczywiście to tylko taki żart, żeby nie było ;D




Jadę w terminie drugim  09.07.2013 - 20.07.2013 
Myślę, że to najlepszy czas na obóz. Jest dosyć szybko po zakończeniu roku, ale też nie za szybko ;)
Można na spokojnie się potem spakować czy pokupować potrzebne rzeczy ;)

*Mam dla Was jeszcze jedną wiadomość ;)
Jeśli jesteście zainteresowani wykupieniem obozu, to mam dla Was niespodziankę w postaci kodu rabatowego. ;) Właśnie jestem w trakcie załatwiania go, więc jak coś to od razu Wam podam. Mam nadzieję, że to dobry pomysł.

Podczas obozu będę pisała bloga i będę zamieszczała naprawdę wiele zdjęć! Aparat aż się przegrzeje od tego robienia zdjęć no i w sumie od gorącego Hiszpańskiego słońca też, haha ;)

Skąd możemy mieć gwarancję, że firma FunClub jest uczciwa? 
W sumie na stronie znajdziemy o niej. Posiada także nagrody, po których już widać, że firma jest jak najbardziej uczciwa i bezpieczna. 


Na obóz jedzie się autokarem, ale na oglądałam na youtube filmik, w którym prezentowany jest autokar i szczerze mówiąc widać wygodę, a na dodatek ja z tej długiej podróży wyciągnęłam jeszcze jeden wielki plus! Dwa dni obozu dłużej, haha, z resztą już w drodze zdążymy się poznać, a potem przy żegnaniu Hiszpanii, nie będziemy musieli się ze sobą żegnać tak szybko. Świadomość, że został nam jeszcze jeden dzień, haha. To nic, że w autokarze, ale ważne z kim ;)



Dlaczego Wam piszę o tym obozie?
Ponieważ gdy tylko raz wspomniałam o obozie, od razu dostałam pytania czy poinformuję Was o całym obozie. Co, gdzie i jak? ;) 
Ja jestem bardzo chętna na to, abyście ze mną pojechali! ;) To byłyby na pewno niezapomniane, szalone wakacje! ;) Więc jeśli chcecie jechać ze mną, naprawdę nie mam nic przeciwko. By przekonać rodziców, pokażcie im całą stronę obozymlodziezowe.pl na której naprawdę znajdują się wszystkie informacje. Pamiętam te dni, kiedy ja ich namawiałam a teraz pozostaje mi czekanie do 9 lipca! ;*

Słyszeliście o tych obozach? Podobają Wam się oferty? Chcielibyście pojechać na taki obóz? ;)
~ Miłego wieczoru ;*

You Might Also Like

45 KOMENTARZE

  1. o fajnie, fajnie :))
    ja już nie mogę się doczekać swojego obozu <3

    ReplyDelete
  2. no i znowu mnie na obóz napaliłaś ;D a już o tym zapomniałam. ;p
    chyba aż pojadę ;D

    ReplyDelete
  3. Strasznie chciałabym pojechać, może namówię rodziców i pojadę ;)

    ReplyDelete
  4. z chęcia pojechałabym tam z Toba *.* Kto wie, może się uda :D
    Llorett de Mar <3

    ReplyDelete
  5. zawsze chciałam pojechać na taki obóz ,ale nie wiem czy moi rodzice puściliby mnie na coś takiego i czy poradziłabym sobie z zapoznawaniem nowych osób ,ponieważ jestem dość nieśmiała...

    ReplyDelete
  6. Jak się jadzie autokarem skoro to wyspa? :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaka wyspa? ; o
      haha, tosz to nie jest wyspa ;)

      Delete
  7. Zazdroszczę obozu, być może też się skuszę ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.om

    ReplyDelete
  8. ja jadę na obóz do Francji :)
    w Lloret de Mar byłam 2 razy i było świetnie :D

    ReplyDelete
  9. Ja jadę niestety (stety ?) do Niemiec :D

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. eh, zazdroszczę wyjazdu.. :c ja chyba nie miałabym środków na takie wakacje :c

    ReplyDelete
  11. słyszałam już o tych obozach i się cały czas zastanawiam czy jechać :)

    ReplyDelete
  12. Ja sie zastanawiam czy też pojechać ♥

    ReplyDelete
  13. Wyjazd do Hiszpanii to moje marzenie ♥ A to miasto często pojawiało się w "pamiętnikach z wakacji" :D

    ReplyDelete
  14. Świetny post Jessica:)
    Byłam w Lloret de mar i powiem ci,że chciała bym tam jechać jeszcze raz .

    ReplyDelete
  15. byłam na kilku takich obozach, świetna sprawa:)

    ReplyDelete
  16. Ja na pewno jadę już na obozy z harcerstwa, więc nie miałabym czasu na któryś z tej strony. Ale oferty bardzo interesujące! ♥

    lilianka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Loret De mar :) Pamiętniki z wakacji :) < 3

    ReplyDelete
  18. Ja jadę w podobnym terminie na obóz z mojej szkoły tańca - zwiedzanie połączane z treningami ;) A o tej stronki nigdy wcześniej nie słyszałam xD

    ReplyDelete
  19. haha może spotkasz ekipe filmową kręcącą Pamiętniki z Wakacji !:D xd

    ReplyDelete
  20. Też chce do Hiszpani ale własnie niestety wiekszośc obozów jest do Llored de mar, a mnie interesują raczej miasta w Galicji ;/ ale ogarne tą stronke, oby sie coś ciekawego znalazło

    ReplyDelete
  21. no i pech, same llolery de mare ;/ ale ceny widze spoko, czasem jak ogarniałam obozy to było po jakieś 3 tysiaki

    ReplyDelete
  22. Fajny, chiciałabym pojechać. Zastanawiam się ♥

    ReplyDelete
  23. Z checia bym pojechala na takie wakacje , a szczegolnie z tb *-*.Ale nawet nie ma opcji zeby moi rodzice sie na to zgodzili :c

    ReplyDelete
  24. Llorett de Mar -Pamiętniki z wakacji :D

    ReplyDelete
  25. jej zazdroszcze tez bym pojechała marzę o tym aby pojechac to hiszpani,a wiesz moze ile płacili twoi rodzice za ten obóz?

    ReplyDelete
  26. ja tez gdzieś jade, ale jeszcze nie wiem gdzie ;)

    ReplyDelete
  27. Ja właśnie też się zastanawiam nad jakimś obozem. Chciałabym się gdzieś wybrać. Moja mama wstępnie się zgodziła, ale do wakacji jeszcze trochę czasu jest :)

    ReplyDelete
  28. miałam się wybrać na te obozy, ale chyba jednak nie :3

    ReplyDelete
  29. No to udanych wakacji : ) Oferta zapowiada się bardzo ciekawie ;p

    ReplyDelete
  30. Ach, zazdroszczę ♥
    Ja pojadę na obóz językowy do Londynu ;)

    my-tiny-diary.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Zapowiadają się świetne wakacje! ;) Ja wybieram się do Bułgarii.. :3

    ReplyDelete
  32. Moje koleżanki były rok temu na obozie w Lloret de Mar ale ze strony wakacjezprzydoda.pl

    ReplyDelete
  33. A będziesz pisać z Niemczech? :)

    ReplyDelete
  34. zazdroszczę <3
    my wszystkie trz, które prowadzimy bloga chcialybysmy wyjechac gdzies razem na wakacje ;)
    pozdrawiam i zapraszam do nas ;)

    ReplyDelete
  35. Świetne są takie wyjazdy ! :) Byłem na kilku kiedyś POLECAM ! + OBSERWUJE

    ReplyDelete
  36. Chciałabym tam pojechać :)

    ReplyDelete
  37. A ty jedziesz tam z jakąś koleżanką czy sama?? Bo ja się zastanawiam... I nie wiem czy nie spróbować kogoś namówić xD Ale na szczęście jeszcze trochęczasu do wakacji zostało ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z koleżanką, ale poznaną przez internet ;)

      Delete
  38. Bardzo lubię jeździć na obozy, ponieważ można spotkać tam mnóstwo fajnych ludzi ;) Ja w tym roku zdecydowałam się jechać z kumpelą do Włoch :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*