Muzyka z podróży

Friday, March 29, 2013

Cześć. ;* Co tam u Was? ;) Ja wpadam do Was z notką nieco inną, niż zazwyczaj. ;) Jadąc na wymianę, stworzyłam listę utworów w sam raz, co niektóre na sen, haha. ;D
Przedstawię Wam tylko 10 piosenek. ;)


*( Zapraszam do obserwowania mnie na twitterze!



Beneath Your Beautiful 

 Thrift Shop
Say You're Yust a Friend
I Knew You Were Trouble
Everything's Okay 
Try
More Than This
One Way Or Another
DNA
Just Give Me a Reason ♥
 Oczywiście to nie jest moja cała lista, ale moja ulubione piosenki z z całej listy. ;)
Znacie je? Lubicie? ;)

Taka pogoda, że nie mam ochoty wstawać z łóżka. ;C
Ale chyba muszę wyjść..  Miłego dnia! ;*

You Might Also Like

67 KOMENTARZE

  1. Znam kilka i b. lubię :)

    ReplyDelete
  2. Jeszcze nie wstałaś? Szczęściara. ja to już od 8.00 na nogach i latam ze ściera i sprzątam^^
    Fajna ta lista. nawet więcej niż połowę znam, a połowę lubię^^
    Pozdrawiam serdecznie^^

    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam 4 z tych piosenek :) Ładne zdjęcie

    ReplyDelete
  4. Znam i lubię : More than this, Just give me a reason oraz Try ^^

    ReplyDelete
  5. fajne piosenki. Większość znam. Jeszcze nie wstałaś? jejku, moja mama rano mnie już od roboty zagoniła ;(

    ReplyDelete
  6. masz plusa za 1D, hahah <3

    ReplyDelete
  7. nienawidzę beneath your beautiful ! hahah a tak to z tej listy najbardziej lubię thrift shop, try, owoa i trouble :)

    ReplyDelete
  8. słucham kilku z tych piosenek, teraz niektóre z nich umilają mi sprzątanie w domu :D

    ReplyDelete
  9. Znam każdą i bardzo je lubię :)
    Szczególnie ostatnio wpadła mi do głowy Pink- Just Give Me A Reason ♥

    ReplyDelete
  10. większość słyszałam ;)

    ReplyDelete
  11. znam większość i uwielbiam je ^^

    ReplyDelete
  12. Większość z nich to moje ulubione :D

    ReplyDelete
  13. znam, znam. szczególnie lubię Pink i Emeli Sande. *.*

    ReplyDelete
  14. Znam tylko dwie piosenki z twojej listy :)
    Ciekawy wygląd blogaaa :33 ♥
    Wpadaj ! :33 www.everyday-smart.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. uwielbiam "I Know You Were Trouble" ♥

    ReplyDelete
  16. Znam większość tych piosenek, a 'one way or another' uwielbiam wręcz ♥

    ReplyDelete
  17. znam lubię :D

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. większości z tych piosenek sama słucham ;)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. i know you are trouble!! lovelovelove

    ReplyDelete
  20. Pierwsza, czwarta, szósta i ostatnia uwielbiam je <3

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam "I knew you were Trouble" i wersje One Direction "One Way or Another" oraz "DNA" Little Mix. Uwielbiam też ich numer "Wings" i inne ^^

    ReplyDelete
  22. Znam większość z tych piosenek i bardzo je lubię ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. One Direction ♥

    ReplyDelete
  24. Taylor Swift *_____* u mnie rozdanie ;3

    ReplyDelete
  25. Świetne piosenki! ;)

    ReplyDelete
  26. znam wszystkie i niektóre bardzo lubię :) ja też jutro wyjeżdżam, więc pewnie sobie kilka z nich zgram na swoją mp4 :) zapraszam do mnie i do obserwowania mojego bloga, pozdrowionka i buziaczki !

    ReplyDelete
  27. P!nk- Just Give Me A Reason mogłabym słuchać cały czas.

    ReplyDelete
  28. Znam prawie wszystkie :>

    ReplyDelete
  29. Uwielbiam wiekszosc z tych piosenek ! ;)

    ReplyDelete
  30. Fajne piosenki. Piękne zdjęcie. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. niektóre są na prawdę świetne! :)

    ReplyDelete
  32. Uwielbiam połowę z nich.:)

    ReplyDelete
  33. Wszystkie są mi znane jednak ja najbardziej lubię tą 2 :)

    ReplyDelete
  34. Znam i lubię większość z nich :)

    ReplyDelete
  35. Bardzo lubię tą piosenkę Taylor Swift. : )

    ReplyDelete
  36. Wszystkiego dobrego w święta, na moim blogu mam specjalne życzenia dla blogerek ;) zapraszam ;)

    ReplyDelete
  37. Uwielbiam One Way or Another One Direction<3

    ReplyDelete
  38. super blog !
    obserwuję <3

    http://nikusia1702.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Lubię większość z piosenek :)

    ReplyDelete
  40. Znam prawie wszytkie ;>

    ReplyDelete
  41. Ja też w najbliższym czasie jadę na wymianę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://shining-manhattan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Piękne zdjęcia :*
    http://assykate100.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Szkoda , że u mnie nie ma wymian z wielką chęcią bym sie wybrała :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  44. Wy to macie fajnie z tymi wymianami.;)
    U Nas niestety nie ma czegoś takiego i jest lipa;/
    No.. ale cóż.)
    Może odwiedziałbyś mnie, bo ja czytam twoejgo bloga od bardzo; bardzo dawna, ale ty to mojego chyba nie :(
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Połowę znam, ale reszty nie da się odsłuchać, przynajmniej u mnie :/

    Wesołych świąt!

    Obserwujemy? Odpowiedz u mnie na blogu :)

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. ciekawe nutki :)
    niektóre znam i bardzo lubię ^^
    pozdrawiam i życzę WESOŁYCH ŚWIĄT ! ;**

    ReplyDelete
  47. Czy jest szansa że moglabys i pomóc pewnej osobistej sprawie ? Gdzie mogłabym sie zgłosić ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak najbardziej. ;)
      Np. gg - 36614608 ;)
      Można także na fanpejdżu oraz meilu. ;)

      Delete
  48. znamy znamy :D
    wejdź :)

    ReplyDelete
  49. )Zapraszam do siebie , bardzo mi zależy byś skomentowała choć jeden post :) szczera-szczera.blogspot.com P piosenki wszystkie znam , są świetne !

    ReplyDelete
  50. Znam prawie że wszystkie i kocham. 1d i taylor no i pink ;p
    http://goodskategirl.blogspot.com


    ReplyDelete
  51. Ciekawa notka, ładne zdjęcie, fajny blog :D ^^
    Obserwujemy ? ♥

    ReplyDelete
  52. 1D, LM, Taylor Swift, Austin Mahone <3!!!

    ReplyDelete
  53. 1 moja ulubiona <3 Wesołych świąt i mokrego dyngusa :)

    obserwuj - luxury-diamond.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Kocham kilka z tych piosenek <3
    :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*