Mix luty

Friday, March 01, 2013

Cześć! No i mamy już marzec, a więc... czas dodać mix zdjęć z telefonu! ;) Trochę tego jest ale oczywiście i tak mam ich znacznie więcej! ;)

1. Jakiś spacer na wolnej lekcji | 2. Tablica kredowa stickytape.pl |  3. w łazience szkolnej xd 
4. outfit ze zdjęcia trzeciego sweterek, naszyjnik - cheapstars.pl | 5,6. wyniki losowania
7,8,9. akcja o powstańcach
10,11. biżuteria z ringsandtings.com | 12. nudy, nudy. Słit z misiem 
13.  Mniam, spiralki | 14. kawałek kartki pamiętnika | 15. bransoletka z efoxcity.com
16. bransoletka, którą ostatnio miałam ubraną na wycieczce kl. w czerwcu alq-art.pl | 17. 'bokeh' nudy na lekcji. | 18. czekoladki walentynkowe
19. wolna lekcja, oglądanie TV | 20. torcik walentynkowy | 21. Słitki z Werr |
22,23. siedząc u Werr. z gorączką 40 stopni | 24. 'loczki' pod koniec dnia, tak oto wyglądają. xd

Miałam napisać tę notkę szybciej ale wpadłam na pozorykontrolowane.pl i się zasiedziałam oglądając czat live. Chciałam z nimi być bo zaproszenie dostałam, ale co chwila sąsiedzi wiercili coś i był hałas nie do zniesienia -,- Następnym razem, może dołączę! ;)

Lubicie takie notki? ;) 
Podobają Wam się takie zdjęcia prosto z telefonu? ;)

Możecie pytać.

You Might Also Like

46 KOMENTARZE

  1. bardzo lubię takie posty. ;)

    ReplyDelete
  2. torcik wygląda pysznie :)

    ReplyDelete
  3. Fajne są takie notki ;D Uwielbiam zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  4. Fajny mix! Lubię takie pościaki ; )

    ReplyDelete
  5. Hehehe, fajne zdjecia :)
    Komórka dobra sprawa :)

    ReplyDelete
  6. Lubimy :) Tylko większe!!! :)

    ReplyDelete
  7. Świetny mix :D loczki cudne *.* :P

    ReplyDelete
  8. mi się podobaja takie miksy

    ReplyDelete
  9. bardzo lubię mixy :D ładne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam takie mixy. :3
    A kiedy będzie rozstrzygnięcie '10 blogów'? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jutro lub po jutrze. Jakoś w weekend rozstrzygnę to ostatecznie ;)

      Delete
  11. Osobiście bardzo lubię takie posty? ;)

    ReplyDelete
  12. Takie posty są bardzo fajne :D Lubie je :)

    ReplyDelete
  13. Podobają mi się takie comiesięczne mixy, można się więcej dowiedzieć o autorze bloga :)

    ReplyDelete
  14. lubię takie mixy, ale przez ten twój zgłodniałam, te boskie czekoladki... :D

    ReplyDelete
  15. Świetne te zdjęcia i TORT!!!♥♥

    ReplyDelete
  16. Najlepsze są takie notki ,bo jest dużo zdjęć mimo tego ,że są trochę mniejsze I tak są super :) Zapraszam: pauuls.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ślicznie ci w lokach, choć na ostatnim zdjęciu po prawej trochę się już popsuły :)

    ReplyDelete
  18. muszę sobie sprawić taki pierścionek krzyż :) gdzie kupiłaś swój?

    ReplyDelete
  19. a dobra nie widziałam linku, już wszystko wiem ;D!

    ReplyDelete
  20. Świetne zdjęcia :P Ciekawy pomysł na post :D

    ReplyDelete
  21. Nie ważne czy z lustrzanki, czy ze zwykłego telefonu, ważne, by mieć zdjęcia, bo są najlepszą pamiątką! ;)

    ReplyDelete
  22. Świetny mix, uwielbiam takie telefonowe chwile ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Super jak zawsze ;D
    Pozdrawiam;*
    ~Agata~
    zycietoniebajka123.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. uwielbiam takie mixy!;)

    ReplyDelete
  25. Lubię takie podsumowania. ; )

    ReplyDelete
  26. Hej :) Fajny blog, widzę, że Nickelodeon na czasie haha :D Obserwuje, i proszę o to samo, dopiero zaczynam :)
    http://thats-why-we-are.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. ładna biżuteria na tej sklejce :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*