Kościół

Sunday, March 24, 2013

Cześć. ;* Wczoraj przyjechałam do Polski, ok. godz. 10 rano. Potem poszłam spać, bo byłam naprawdę zmęczona całą podróżą... i jakoś się tak stało, że obudziłam się dzisiaj o 8. Haha, poważnie. Przespałam całą sobotę! ;D Notek jeszcze trochę będzie o wymianie, bo będąc tam nie zawsze miałam czas na zamieszczanie notek... ;)

W Xanten zwiedziliśmy piękny kościół, o którym dowiedzieliśmy się Wielu ciekawych rzeczy. Z resztą już sam wygląd nas zainteresował. ;)


Jeśli chodzi o pożegnanie to strasznie je przeżywałam. Ryczałam chyba z dobre 4 godziny w autokarze jeszcze. Haha. Serio, ponieważ myślałam o najgorszym... że już nigdy się nie spotkamy. ;(
Na szczęście jesteśmy jeszcze w kontakcie na facebooku. Mam nadzieję, że się nie urwie. :) ;*

Miłego dnia. ;*

You Might Also Like

40 KOMENTARZE

  1. nie ma to jak przespać całą sobotę. ;)

    ReplyDelete
  2. Facebook to jednak bardzo dobry kontakt ze znajomymi ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. nienawidzę tego uczucia kiedy się tęskni, masz nadzieję mimo tego że wiesz że już nigdy się nie spotkasz z tymi osobami.. :(

    ReplyDelete
  4. ahh też bardzo szybko się przywiązuje do ludzi, ale nie martw się, jak to mówią "góra z górą się nie zejdzie, ale człowiek z człowiekiem jak najbardziej" (;
    Buuuziaki ♥

    ReplyDelete
  5. hahahha to jest niemożliwe żeby przespac całą sobotę ! haha jak fajnie ;D

    ReplyDelete
  6. Rzeczywiście fascynujący. Pożegnania bywają trudne. Widać byłaś bardzo zmęczona, że aż tak długo spałaś !

    ReplyDelete
  7. Przepiękny ten Kościółek :)

    ReplyDelete
  8. jak ty to zrobiłaś, że całą sobotę przespałaś ?! chyba na prawadę byłaś baaardzo zmęczona ;D
    bardzo ładny ten kościół, taki hmm.. nie wiem jak to nazwać, ale wiem, że do takiego chodziłabym chętniej niż do normalnego w moim mieście ;D
    na fb dacie radę ;D jakoś popiszecie czy coś ;D

    ReplyDelete
  9. U mnie było gorzej z podziękowaniami, bo nienawidzę ludziom dziękować ;) My na szczęscie do Warszawy wróciliśmy o normalnej porze czyli coś ok. 16-17

    ReplyDelete
  10. Jaki ładny kościół. Zazdroszczę takiego wyjazdu;)

    ReplyDelete
  11. Może ci się uda jeszcze kiedyś z nimi spotkać... ;) piękny kościół ;)

    ReplyDelete
  12. ładny. :)

    czekam z niecierpliwością na kolejne notki. :)

    ReplyDelete
  13. Łał, pokaźny kościółek. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. tak krótko trwała ta wymiana? :(
    podobało Ci się?
    piękne zdjęcia:)
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  15. Niestety, ale znajomości opierające się na samym internecie zwykle nie wytrzymują.. :c

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;C
      Nawet tak nie mów :(
      Mam nadzieję, że nasz kontakt się utrzyma i że kiedyś się spotkamy :)

      Delete
    2. No nic, trzymam kciuki, ale musicie się mocno starać.

      Delete
  16. Ojej ! Jakie ten kościół ma detale ;)

    ReplyDelete
  17. Czemu masz takie dziwne imie i nazwisko?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czemu zadajesz głupie pytania?
      Imię swoje "dziwne" (?) bardzo lubię. A na nazwiska nikt z nas nie ma wpływu. Jestem Polką jakby coś..

      Delete
    2. nie chodzi mi o to że brzydkie, bo Jessika naprawde ladne <3 Myślałam że nie jesteś polką. przepraszam jezeli Cie uraziłam, to nie było moim celem, :)

      Delete
  18. Podoba mi się pierwsze zdjęcie, kościół faktycznie ciekawie wygląda. Pożegnania są smutne, ale na pewno jeszcze się zobaczycie :)

    ReplyDelete
  19. Piękny jest:)
    Ja też ryczała.

    ReplyDelete
  20. Kościół piękny. Szkoda, że nic nie napisałaś, co się o nim dowiedziałaś.

    ReplyDelete
  21. przespać całej soboty jeszcze nigdy mi się nie udało:D a tobie tego grauluję:D!

    ReplyDelete
  22. Kościoły nie wywierają na mnie jakiegoś zachwycenia , ale to rzecz gustu oczywiście :) łooo ale przespałaś niezły kawał weekendu :D no i przede wszystkim wytrzymałości w utrzymywaniu kontaktu :)

    ReplyDelete
  23. cudowny kościół !
    powalił mnie wygląd..
    zazdroszczę takiej wymiany :) świetna przygoda i można poznać naprawdę fajnych ludzi oraz zwiedzić wiele ciekawych miejsc.
    Nie martw się może jeszcze kiedyś się spotkacie ! :)

    ReplyDelete
  24. śliczne zdjęcia. ;)
    wyjazdy są zawsze bardzo smutne. ;c

    ReplyDelete
  25. Reczywiście piękny... Zapraszam na nowy, krótki post w którym masz możliwość zobaczenia mnie sprzed 15 lat! <3 Zapraszam ;**

    ReplyDelete
  26. Ja nigdy nie przespałam całego dnia. :D
    Piękny kościół. : )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*