Kolaże

Friday, March 08, 2013

Cześć! Na początku wszystkim Paniom, chciałabym życzyć Wszystkiego Najlepszego, zdrowia, szczęścia i żebyście znalazły swojego księcia z bajki! ;)

A dzisiaj post o modzie akurat dla nas ;) Tak z okazji Dnia Kobiet! ;)
Zaprezentuję rzeczy, które są naprawdę świetne, a wszystko to ze strony sheinside.com . Jednak chcę Was uświadomić w 100%, że tę notkę piszę jak najbardziej z własnej woli i nie otrzymam nic w zamian. ;) Robię to po to by pokazać Wam ich rzeczy, ponieważ to naprawdę najlepsza firma jaką znam a ciuchy gatunkowo - pierwsza klasa.

Czasem fajnie jest mieć w szafie kilka prostych T-shirt'ów np. z jakimś fajnym nadrukiem ;)


A podobają Wam się koszule? Firma sheinside, również ma ich pod dostatkiem! ; ) Muszę w jakąś zainwestować koniecznie ;)

A teraz coś luźnego. ; )

Czas na ciuchy galaxy. Z pewnością sklep sheinside oferuje najlepsze ciuchy galaxy. ;) 


Ahhh.. a na sam koniec zostawiłam chyba moją ulubioną część szafy, czyli sweterki
Co prawda już robi się powoli ciepło i za jakiś czas grubsze sweterki będziemy musiały schować, ale póki co jeszcze korzystam! ;) 

Mogę przygarnąć wszystkie, haha ; *
By nie utrudniać Wam szukania tych rzeczy, postawiłam pod każdym kolażem linki do danych rzeczy. 

Zachęcam Was do przejrzenia całego asortymentu.

Jeszcze raz wszystkiego najlepszego kochane! ;*

You Might Also Like

68 KOMENTARZE

  1. torche nie tematyczny komentarz do notki, ale muszę powiedzieć że WYGLĄD BLOGA JEST ŚWIETNY <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. TO JA DOŁĄCZAM SIĘ DO OPINII KOLEŻANKI BLOGEKI ;) ŚLICZNIE TU U CIEBIE

      Delete
  2. muszę coś sobie znaleźć bo ciuchy są naprawdę świetne ^^

    ReplyDelete
  3. Ile czasu musisz czekać na zamówioną rzecz ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Różnie ;)
      Rzeczy idą z Hong Kongu a więc jestem cierpliwa. ;)
      Z 2-3 tyg. ;)

      Delete
    2. Jessica warto czekać, łatwo Ci dobrać rozmiar? Mam podobne "gabaryty" do Ciebie więc się pytam :)

      Delete
    3. Wszystkie one size zawsze mi są dobrze ;)
      Tylko raz doszedł sweterek w sumie jak dla Wielkiego goryla ... a niby one size. ;D
      A tak jak są rozmiary s,m,l to nie patrzę na dokładne wymiary, tylko biorę s ;)
      I ciuszki jak ze mnie zdjęte ;)

      Delete
  4. Maja super rzeczy namawiam mame na zamowienie kilku z nicvh ^ ^

    ReplyDelete
  5. ^ zgodzę się :)
    Śliczna jesteś!!

    Faktycznie sweterki mają piękne! No ale za późno się dowiedziałam o tej stronie, bo teraz robi się już ciepło, więc nie opłaca się kupować :)

    Tobie też wszystkiego najlepszego i sukcesów w blogowaniu :*

    ReplyDelete
  6. Świetne ubranka. Ta sukienka galaxy jest świetna<3 2 i 3 koszulka są świetne! No i 3 bluza przypadła mi do gustu.Ale ten sklep nie ma chyba ubrań za Polską walutę?

    ReplyDelete
  7. Świetne ubranka. Ta sukienka galaxy jest świetna<3 2 i 3 koszulka są świetne! No i 3 bluza przypadła mi do gustu.Ale ten sklep nie ma chyba ubrań za Polską walutę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.theillest.pl/jak-kupowac-z-zagranicznych-sklepow-internetowych/

      Delete
    2. Dziękuję.Bardzo mi pomogłaś :)

      Delete
  8. Widzę, że mamy bardzo podobne gusta. W szczególności podobają mi się te t-shirty i bluzy.

    ReplyDelete
  9. Dużo rzeczy mi się podoba;D

    ReplyDelete
  10. Masz podobny gust do mnie. Świetny post :D

    ReplyDelete
  11. Rany, zakochałam się w tych ubraniach! :D

    ReplyDelete
  12. bluza z tygrysem jest najlepsza ;)

    ReplyDelete
  13. Sweterki najładniejsze :))

    ReplyDelete
  14. woow ale świetne są te rzeczy od dawna poluje na t-shirty z ciekawymi nadrukami

    ReplyDelete
  15. galaxy i sweterki są świetne! <33


    www.lifewithfashion14.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Kto zrobił Ci wygląd bloga ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z boku jest napisane ;)
      Pod 'o mnie'
      design.

      Delete
  17. bluza z lwem ♥
    muszę sobie ją kupić :)

    ReplyDelete
  18. Dziękuję za życzenia :> Śliczne ciuszki :P

    ReplyDelete
  19. rzeczywiście świetne rzeczy. ;)

    ReplyDelete
  20. Extra! *,*

    Wszystkiego Dobrego! ;*

    ReplyDelete
  21. cudne rzeczy :3 też uwielbiam sweterki :D

    ReplyDelete
  22. Świetne rzeczy i dzięki za życzenia, wzajemnie!

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Świetne rzeczy i dzięki za życzenia, wzajemnie!

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetne rzeczy i dzięki za życzenia, wzajemnie!

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. fajne te rzeczy, podobają mi się wszystkie oprócz galaxy, chyba ten wzór mi się przejadł :p

    ReplyDelete
  26. świetne rzeczy! t-shirty rewelacja, jednak swetry najbardziej wpadły mi w oko. :D

    ReplyDelete
  27. Zakochałam się w tym pierwszym sweterku. ♥ Co do ciuchów galaxay to niezbyt mi się podobają :/

    ReplyDelete
  28. muszę sobie zobaczyć :))

    ReplyDelete
  29. Świetny blog, będę wpadać + wpadnij na kilka sekund .
    Jak Ci się spodoba zostań z Nami <3
    http://luuvmy.blogspot.com/ xx

    ReplyDelete
  30. łoooo *.* Zestaw pierwszy czwarty t-shirt jest świetny ♥♥

    ReplyDelete
  31. Ślicznee.<33
    Ta sukienka i sweterki są meeega.;D
    Kocham twojego blooga.;**
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. koszule <33
    www.ally-aally.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Uwielbiam oglądać rzeczy w tym sklepie ^^

    ReplyDelete
  34. Lubie takie tshirty ;D

    ReplyDelete
  35. piękna ta czwarta koszula ! *.*

    zapraszam : zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Wszystkiego Dobrego z okazji Dnia Kobiet. Ale z drugiej strony powinniście być kochane przez cały rok. :)

    ReplyDelete
  37. twój tata jest polakiem? bo masz takie dziwne nazwisko xdd

    ReplyDelete
    Replies
    1. *Twój - z Wielkiej litery szanowny anonimie ;)
      Tak jest Polakiem.

      Dziękuję ;* Bynajmniej nie mam nazwiska, które ma jeszcze 5943760457 innych osób ;)

      Delete
  38. Jaaaaakie śliczne *.*

    ReplyDelete
  39. Fajne rzeczy, sukienka galaxy jest boska i ta bluza z lwem <3

    pretty-and-colour.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Co jak co , ale bluzy mają przepiękne :)

    ReplyDelete
  41. masz na prawde swietny gust :)
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  42. swetry najlepsze,,. chyba sobie cos zamówiee!!! a jak cenowo wyglada dostawa ? ;-) pozdrawiam

    ReplyDelete
  43. fajny blog :*
    obserwujemy ?
    blizejcelu.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Świetne rzeczy(z wyjątkiem niebieskiej koszuli z koronką i swetra w paski)!
    Ale to T-shirty wymiatają!

    ReplyDelete
  45. Ten sweter z królikiem jest śliczny :)

    ReplyDelete
  46. bluzy są meega :)

    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  47. 1 i 2 T-shirt jest fajny, a bluzy też bardzo mi się podobają :]

    ReplyDelete
  48. Rzeczy są świetne,sama mam z tej strony parę ubrań . :)
    A co do bloga jest świeetny i zaprasza do mnie --> pamietniknastolatkiiii.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  49. Koszule, bluzy i swetry zajebiste <3

    ReplyDelete
  50. Ładne ubrania tam mają. : )

    Mam pewne pytanie - ile masz cm wzrostu? ; )

    ReplyDelete
  51. własnie zaczęłam liczyć oszczędności, haha *.* zapraszam do siebie :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*