Galeria

Sunday, March 24, 2013

Hej, hej. ; * W czwartek pojechaliśmy do gazowni, w której było naprawdę zimno. Zatem nie mam miłych wspomnień. Na szczęście potem odwiedziliśmy galerię. ;) Po galerii najpierw chodziłam z dziewczynami i Paulina zrobiła kilka zdjęć. ;) Potem okazało się, że nasz autobus się zepsuł, więc mieliśmy ponownie czas na chodzenie po galerii. Wtedy chodziłam sobie z chłopakami głównie po męskich sklepach, ale nie przeszkadzało mi to, bo ja nie chciałam nic kupować tamtego dnia. ;)


Tamtego dnia już trochę się rozkleiłam, bo wiedziałam, że tego dnia czeka mnie pakowanie. ;C
Ale ogólnie mile wspominam ten dzień. ;)
Ehh.. jutro niestety szkoła. ;( Powrót do tej szarej rzeczywistości. Prawdę mówiąc wiele bym dała by móc mieszkać w Xanten. To są dwa różne światy. Chciałabym się nauczyć niemieckiego! Coraz bardziej zaczyna mi się podobać ten język.

Miłego wieczoru. ;*
I co niektórym - Dobranoc ;*

You Might Also Like

46 KOMENTARZE

  1. ja nie cierpie niemieckiego. ;c

    ReplyDelete
  2. Chciałabym też tam pojechać ;)

    ReplyDelete
  3. Bozeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, butyyyyyyyyy *.*

    ReplyDelete
  4. a ja nienawidzę niemieckiego. -.-

    ReplyDelete
  5. Świetna galeria!
    Ja na szczęście jutro idę tylko na jedną lekcje, od 12:20 do 13:05 , haha ;D

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Oj, taki wyjazd byłby cudowny, zazdroszczę! W mojej szkole niestety nie teraz takich wymian, a w poprzedniej szkole zaczęły się kiedy ją skończyłam :(
    Zazdroszczę ;)
    Miłego powrotu do szarej rzeczywistości!

    ReplyDelete
  7. widzę Starbucks <3
    czyli jest spoko :)

    ReplyDelete
  8. Jak czytam twoje posty o tym mieście to sama chciałabym tam zamieszkać :D

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ja nienawidzę niemieckiego :O to okropny język! wdłg mnie.

    a gdzie wyjeżdżasz, że się pakujesz? :)

    i-am-butterfly.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już nigdzie się nie pakuję. Już jestem w Polsce ;C

      Delete
  10. to fajnie że spędziłaś miły czas na wymianie :)

    ReplyDelete
  11. Wow, to znaczy,że wracasz? Ojej, chciałabym być na twoim miejscu i także się tam znaleźć. Ja muszę zadowolić się Hamburgiem i Hammem :)

    ReplyDelete
  12. No niestety jutro do szkoły:c

    ReplyDelete
  13. Właśnie, Jessika, trudno było Ci się dogadac w Xanten? :)

    ReplyDelete
  14. ile ja bym dala za starbucksa w lodzi:<


    clotheaholic.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. super post :)

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    ReplyDelete
  16. To fajnie spędziliście dzień! Szkoda, że w Łodzi nie ma starbucksa :(

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam chodzenie po galeriach ;) Szkoda, że u nas nie ma Starbucks ;<

    ReplyDelete
  18. Nie lubię języka niemieckiego, ale same Niemcy mnie zauroczyły <3 jest tam bardzo ładnie, czysto, dużo lasów itd. ;> Też nie lubię tych powrotów do rzeczywistości po wakacjach czy coś :c

    ReplyDelete
  19. nie lubię niemieckiego, ale jestem pewna, że gdybym tam trochę pobyła to moje nastawienie by się zmieniło (;
    ale wspaniała galeria *.*

    ReplyDelete
  20. uujjjuuu poszłabym na shoping *-* zapraszam:" http://wero-vera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Oooo tam air maxy widzę na półce *.* Niestety u mnie też nie ma starbucksa ;c

    ReplyDelete
  22. Też bym wolała zamieszkać tam niż tu. Byłam kilka razy w Niemczech u rodziny -w Hammie (może kojarzysz)i muszę przyznać, że jest tam czyściutko i miło, zresztą Niemcy są bardzo ekologiczny, jak zdołałam zauważyć i dowiedzieć się, ale jest też dużo Turków, którzy, co cóż, trochę śmiecą...
    Fajne fotki i post, czekamy na więcej :)

    ReplyDelete
  23. Cześć. Widzę, że masz fajny wygląd bloga, no i po notce, którą przeczytałam widzę, że ciekawie piszesz. Dodaje Cię do obserwowanych, i od razu zapraszam do mnie - http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/ Pozdrawiam. : )

    ReplyDelete
  24. Zazdroszczę wyjazdu. Nominowałam Cię u mnie na blogu do fajnego, wiosennego tagu :) Mam nadzieję, że go zrobisz ;) http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Oo :3 Aż zazdroszczę :3

    ReplyDelete
  26. Ja się uczę niemieckiego i powiem ci, że można polubić ten język :)
    Ja nie lubię zimna:P

    ReplyDelete
  27. ech... zazdrość mnie zżera!:)

    ReplyDelete
  28. Ale tam malutko ludzi. :D W Krakowie żeby przejść spokojnie Galerią potrzeba cudu... :|

    ReplyDelete
  29. Ładne zdjęcia. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. zdjęcie z butami i czapkami najlepsze, przygarnęłabym wszystkie ;3

    ReplyDelete
  31. wszystko co dobre niestety się kończy :)

    ReplyDelete
  32. Świetny blog. Widać, że wiesz co chcesz na nim publikować, o czym chcesz pisać. Z pasją- czego ja nie posiadam... :-( <3
    Ja dopiero zaczynam, jeśli chciałabyś obserwować, to mi będzie miło, bo głupio pisać jeśli się nie ma obserwatorów. Ja oczywiście to odwzajemnie, bo fajnego masz tego blożka, haha. I na 100% będę jeszcze zaglądać, bo podoba mi się to w jaki sposób piszesz- jak dla mnie ciekawie.
    Ps. fajne zdjęcia! :o

    ReplyDelete
  33. świetne zdjęcia. :))

    Zapraszam do mnie. :*

    ReplyDelete
  34. loool, jestem na jednym ze zdjęć. ;o koło starbucksa. xd

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*