Fotorelacja z ZOO

Thursday, March 28, 2013

Hej wszystkim. ;* Dzisiaj wpadam do Was z obiecaną fotorelacją z ZOO. ;) Za dużo zdjęć nie mam, bo było naprawę zimno, a ja nie miałam rękawiczek ze sobą. ;/ Trochę zmarzłam, ale generalnie mi się podobało. Co prawda wszystkie zwierzęta już widziałam nie raz, bo wycieczek do ZOO już trochę było, ale i tak fajnie popatrzeć na nie po raz kolejny, bo przecież na co dzień takich zwierząt nie widujemy zwyczajnie na ulicy. ;)

 
Wszystkie poniższe zdjęcia są robione przeze mnie.

Trafiłam też akurat na pokaz fok, który bardzo mi się podobał. 
Dodatkowo efekty specjalne w postaci ochlapanego aparatu ;D 
Dziękuję foczki ;D


To ZOO znajduje się w Duisburgu i jest ono naprawdę duże. Na samym początku musieliśmy dobrać się w grupy 4 osobowe. Ja byłam z chłopakami. Nie zgubiliśmy się, bo Mateusz dobrze współpracował z mapą, haha. ;3 Dziękuję. ;D

A Wam życzę miłego dnia, ja chyba sobie włączę jakiś film. ;) ;*

You Might Also Like

98 KOMENTARZE

  1. Śliczne zdjęcia jak i zwierzaczki ; )

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładne zdjęcia ; *

    ReplyDelete
  3. sliczne zdjęcia. ;)

    ReplyDelete
  4. śliczne zdjęcia.
    zazdrościmy, bo my dawno nie byłyśmy w tak fajnym ZOO *.*

    ReplyDelete
  5. ŚLICZNE zdjęcie żyrafy :) ja ostatnio co byłam w ZOO to we Wrocławiu, polecam tam też pojechać:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byłam we Wrocławskim ZOO ;)
      Również fajne. ;]

      Delete
  6. Wow.. w tym ZOO akurat nie byłam. Właściwie to rzadko jestem w ZOO (poza moją klasą). Raz byłam w takim małym ZOO ( w porównaniu do tego) i też było fajnie. Az z takiego bliska to żyrafy nie widziałam.^^
    Pozdrawiam serdecznie^^

    Miśka

    ReplyDelete
  7. ale śliczne zwierzaki. Dawno nie byłam w zoo. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. fajna Żyrafa XD zapraszam: http://wero-vera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Super, a kiedy do Polski wracasz? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widzę, że odezwała się 'stała czytelniczka' bloga ;D
      Już jestem w Polsce, tylko dodaję zaległe notki. ; o

      Delete
  10. śliczne zdjęcia zrobiłaś *.*
    ja w zoo byłam tylko 5 razy w życiu ;o z czego dwa to takie mini zoo ;D .

    ReplyDelete
  11. świetne zdjęcia :)
    kochane te zwierzaczki !

    p.s Mogę wiedzieć jakim aparatem robisz zdjęcia ?

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia Ci wyszły ! :) a ta żyrafa taka słodka :3
    zykarifa.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. super zdjęcia :)
    ja jakoś dawno w ZOO byłam, muszę się wybrać do Wrocławskiego, jak zrobi się ciepło ;3

    w czym przerabiasz zdjęcia?

    ReplyDelete
  14. żyrafa boska :D:D
    no i foczki... aww <3

    ReplyDelete
  15. Wow ale zdjęcia ładne wyszły ;D

    ReplyDelete
  16. Świetne zdjęcia! :D

    ReplyDelete
  17. Leeemury ♥hahaha ^^
    Co jak co, ale zoo chyba nigdy się nie nudzi :D

    ReplyDelete
  18. Zawsze gdy byłam młodsza uwielbiałam chodzić do Zoo. ; )

    ReplyDelete
  19. Jakie słodkie zwierzątka ;3

    ReplyDelete
  20. jakie świetne zdjęcia:) uwielbiam zwierzęta:)

    ReplyDelete
  21. matko, nie bylam w zoo chyba z 5 lat

    ReplyDelete
  22. ja ZOO byłam raz. Należałby się jeszcze wybrać ;)

    ReplyDelete
  23. Fotorelacja świetna :) Fajnie, że udało Ci się zwiedzić tyle miejsc :)

    ReplyDelete
  24. Piękne zdjęcia, podoba mi się zwłaszcza to z żyrafą. Mam pytanie - robisz zdjęcia na automacie, czy sama zmieniasz nastawy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama ustawiam. Z automatem pożegnałam się już dawno! ;D

      Delete
  25. dawno nie byłam w zoo ;< bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  26. słodkie te zwierzaki. :)
    zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  27. Świetna fotorelacja ;) Foki <33

    ReplyDelete
  28. uwielbiam zwierzęta :)

    ReplyDelete
  29. Ładne zdjęcia, najbardziej podoba mi się to z żyrafą. :)

    ReplyDelete
  30. A co to za ptak przed zebrami (7 zdjęcie)? Piękny jest! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie zapomniałam :C
      Bo potem widziałam, jeszcze wiele innych gatunków..

      Delete
  31. jak ja bym się chciała wybrać od zoo *.*


    Obserwujemy może?
    Całusy, Aria ♥

    ReplyDelete
  32. śliczne zwierzaczki! bardzo fajna taka wycieczka do zoo, dawno nie byłam. :D

    ReplyDelete
  33. jakie cudowne zdjęcia :o
    +zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  34. świetne zdjęcia ! :)

    ReplyDelete
  35. Świetne zdjęcie, mi też w zimę ręce zamarzają przy robieniu zdjęć xd

    ReplyDelete
  36. Słodka żyrafa ♥

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. ostatni raz w zoo byłam jak miałam 11 lat ;D kiedy to było ^^

    ReplyDelete
  38. Naprawdę super fotorelacja ;D Uwielbiam zoo, a najbardziej chyba surykatki ^^

    ReplyDelete
  39. uwielbiam ZOO! Moglaby tam spacerowac godzinami ;)

    ReplyDelete
  40. super blog lubię na niego wchodzić myślę że, ty też możesz zobaczyć na mój blog i mile widziane komentarze obserwuje i liczę na to samo .

    ReplyDelete
  41. super blog lubię na niego wchodzić myślę że, ty też możesz zobaczyć na mój blog i mile widziane komentarze obserwuje i liczę na to samo .

    ReplyDelete
  42. żyrafa i foczki <3

    Ja po świętach jak zrobić się cieplej (mam nadzieję) to wybieram się ponownie do Warszawskiego zoo.

    ReplyDelete
  43. tez bym pojechala do niemiec : )

    ReplyDelete
  44. fooooooki♥ uwielbiam te zwierzątka :D

    ReplyDelete
  45. najlepsze zdjecie żyrafy, je.lam. :DD

    ReplyDelete
  46. jakie śliczne zdjęcia!

    ReplyDelete
  47. Jeju jak ja kocham zwierzęta <3
    piękne zdjęcia Ci wyszły
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Jestem obrończynią praw zwierząt i nie lubię ZOO ...:) ale zdjęcia świetne^^

    ReplyDelete
  49. Lubię odwiedzać ZOO. ; )

    ReplyDelete
  50. Zdjęcia wyszły Ci super :)

    ReplyDelete
  51. lemury <3
    jak ja dawno nie byłam w zoo :D

    ReplyDelete
  52. w ZOO nigdz nic nowego, ale jednak coś sprawia że chętnie tam wracam ;)

    ReplyDelete
  53. kocham wycieczki do ZOO!:)
    piękne zdjęcia

    ReplyDelete
  54. Zdjęcie z żyrafą jest perfekcyjne!

    http://bead-pattern.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Super blog. Będę wpadać częściej . Obserwuje i liczę na rewanż .
    Sallmone-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. oo.. nigdy nie byłam w ZOO :) zdjęcie żyrafy najlepsze *_*

    ReplyDelete
  57. szkoda trochę tych zwierzątek... są takie cudowne!

    a przy okazji zapraszam na mój konkurs!
    http://visnafashion.blogspot.com/2013/03/1st-anniversary-of-my-blog.html

    ReplyDelete
  58. Ale ja dawno nie byłam w zoo ;>

    ReplyDelete
  59. Ja już dawno nie byłam w ZOO.

    ReplyDelete
  60. BŁAGAM CIĘ WYJAW MI JAK ZROBIĆ TAKIE PRZEZROCZYSTE KÓŁKO JAK NA PIERWSZYM ZDJĘCIU!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. W photoscape - Edytor, dodaj zdjęcie, następnie na dole zaznacz 'obiekt' a tam są takie figury jakby zacieniowane i zwyczajnie się, nakłada je na zdjęcie i zmniejsza - zwiększa 'zaczernienie' ;)

      Delete
    2. DZIĘKI, DZIĘKI, DZIĘKI! :************

      Delete
  61. Swietne; )

    mm-adi.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  62. Super zdjęcia. Gdybyś nie napisała, że to ty je robiłaś pomyślałabym, że robił je jakiś profesjonalny forotograf :)
    Zapraszam do siebie http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. super zdjęcia, uwielbiam zoo :D
    pozdrawiam ;)
    xoxo

    ReplyDelete
  64. Świetne , uwielbiam foki itp. *__* A ten ptak jaki śliczny .
    Obserwuję .
    tyynka.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. jeju, jakie urocze zwierzaczki *.*

    ReplyDelete
  66. Świetna jakość zdjęc ;) Ciekawy blog.
    Zapraszam do siebie.
    http://different-so.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Świetna jakość zdjęć i ciekawy blog! Zapraszam do siebie!
    http://different-so.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. cudowne zdjęcia, a foczki mnie zauroczyły :)) obserwujemy? :*

    ReplyDelete
  69. mam pytanie, ską masz okularki? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupiłam je kilka lat temu na koloniach w górach. To był jakiś zwykły sklepik. ; )

      Delete
  70. Cudna fotorelacja i ty wyglądasz przepięknie!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*