Duisburg ;)

Monday, March 18, 2013

Cześć! ;* Przepraszam, że wczoraj po przyjeździe nie napisałam nic, ale dużo się działo. Poza tym byłam strasznie zmęczona. Jeszcze dzisiaj, jutro i pojutrze, planuję zrobić czat dla Was. ;)
Mam nadzieję, że wypali! ;)

Droga do Niemiec, a dokładniej do Duisburga, była długa i męcząca. Po dotarciu tam, czekaliśmy chyba godzinę na rodziców, którzy mieli nas odebrać i zawieźć do domu. W tym czasie zrobiłam kilka zdjęć i kupiłam pocztówkę. ;) Spotkaliśmy jeszcze ćpunów, którzy nie wiadomo co do nas mówili i wszystkich po kolei zaczepiali, a potem nawet się szarpali między sobą ;D Ale to taki mniejszy szczegół.


Wpadnę jeszcze do Was potem. Teraz zmykam na spacer z Kerstin mamą ;))
Miłego po południa! ;)

You Might Also Like

41 KOMENTARZE

  1. Te rysunki są śliczne! :) Udanej wymiany

    ReplyDelete
  2. Bym chciała taką pocztówkę ♥.

    ReplyDelete
  3. wiadomo po tak długiej drodze musiałaś odpocząć. A mam pytanko, jak się porozumiewasz z Kerstin? Umiesz mówić płynnie po niemiecku ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po angielski. Czasem używam niektórych zwrotów po niemiecku. ;)

      Delete
  4. Fajne fotki! Czekamy na kolejne posty prosto z Niemiec ♥

    ReplyDelete
  5. Super . Świetny blog :)
    W wolnej chcwili zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  6. ale fajnie,jak jest wgl tam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystko będę pisać ;)
      Póki co jestem tu dopiero drugi dzień, ale naprawdę opiszę najwięcej jak będę mogła ;)

      Delete
  7. ahh jak Ci super! :D
    Jestem ciekawa jak poszło w niemieckiej szkole! (;

    ReplyDelete
  8. życzę miłej wymiany :*!

    ReplyDelete
  9. Cudowne zdjęcia ♥

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. zazdroszczę wyjazdu :) Jak pierwszy dzień w niemieckiej szkole? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lekcje mają naprawdę ciekawe ;)
      O wiele ciekawsze niż w Polsce, a szkoła zachwyca ; O
      Jak z filmów, haha ;D

      Delete
  11. Duisburg i od razu przypomina mi się ulubiona osoba z wakacji <3
    Wypoczywaj tam ^^

    ReplyDelete
  12. ale dużo zdjec ;D bardzo ładne :) ja tez chcę jechać na wymianę ^^ :P Ale w naszej szkole nie ma takiego czegoś -,-
    miłego spaceru! ;)

    ReplyDelete
  13. ekstra! jeju, ale fajna przygoda. :D

    ReplyDelete
  14. ja z Niemiec pamiętam głównie ćpuna z dworca (y)

    ReplyDelete
  15. teeż bym chciała tak pojechać, marzenie :D

    ReplyDelete
  16. jej niezła przygoda ♥ + Cudowne zdjęcia :*

    ReplyDelete
  17. Heej :* Kiedy tynichat? xd

    ReplyDelete
  18. Zazdroszczę wyjazdu. Piękne zdjęcia. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Chcialabym taką pocztówkę;D

    ReplyDelete
  20. Zrób czat z Kerstin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerstin i Lena nie dużo by mówiły. W sumie to nie mają tematu z Wami.. z resztą ja i Ada musiałybyśmy tłumaczyć co mówią i co Wy mówicie...

      Delete
  21. Super przygoda!!!
    Ja miałam taką przygodę jak się do Danii na stałe przeprowadziłam ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  22. świetna pocztówka :)

    ReplyDelete
  23. będzie tinychat jutro???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Możliwe ;)
      Zobaczę o kt. wrócimy do domu, bo mamy plany z dziewczynami ;)

      Delete
  24. Gdzie mieszkasz podczas wymiany?

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Kerstin z Adą i jeszcze Leną ;)
      Lena to partnerka z wymiany Ady ;)

      Delete
  25. jest i starbucks <3
    zazdroszczę tej wymiany :)

    do mnie w czerwcu przyjeżdża najprawdopodobniej ktoś ze Słowacji *.*
    a za rok ,może i załapię się na wymianę np do Belgii

    ReplyDelete
  26. Wonderful post,I'm from germany.:-)
    I like your blog. Maybe follow each other???
    Lovely greets Nessa

    ReplyDelete
  27. Super taki wyjazd , tyle można się dowiedzieć o innej kulturze obcując z ludźmi , mega super , udanej wymiany :)

    ReplyDelete
  28. Ładne zdjęcia. : ) Podoba mi się ta pocztówka. ; )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*