2 lata!

Friday, March 15, 2013

Cześć Wszystkim. ;* Dzisiaj jest 15 marca, może ktoś z Was nie do końca wie, co ta data oznacza. Mi osobiście jest bliska. 15 marca 2011 roku po raz pierwszy dodałam notkę na bloga. Zaczęłam pisać bloga jako 12 latka, no niby rocznikowo 13, ale do tej 13 brakowało sporo czasu. Wiecie jak było ciężko? Niby teraz jestem tylko trochę starsza, ale powiem, że prowadzenie bloga w wieku 12 lat jest naprawdę ciężkie. Każdy ma nas za dzieci i nikt w nas nie wierzy. Początki wiadomo... były ciężkie, ale z czasem wszystko nabierało kolorów. Moje notki stawały się ciekawsze, zdobywałam wiernych czytelników i obserwowałam tempo 'popularności' mojego bloga. Przełom bloga był, kiedy dostałam nowy aparat i zdjęcia były lepsze.

Oczywiście to nie jest tak jak myślicie, że ja już coś osiągnęłam to teraz mi jest łatwo. Gdybym się do tego nie przykładała tak bardzo, to blog by nie istniał. Czasami bywa różnie. Statystyka raz upada raz się podnosi. To norma w prowadzeniu bloga. Tak będzie zawsze. Nawet jeśli jesteśmy popularni to nie znaczy, że nasza statystyka będzie codziennie tak wysoka. Od czego zależy statystyka? Od notek. Zależy jaką dodamy notkę danego dnia i jak bardzo się czytelnikom spodoba. Sam tytuł notki powinien być zachęcający, ale dosyć tajemniczy. W notce powinna pojawiać się choć jedna fotografia, ponieważ wtedy milej się czyta. ;) Co mogę jeszcze powiedzieć? - Tak naprawdę statystyka nie jest najważniejsza w blogowaniu. Liczy się to, że lubisz to co robisz i że inni doceniają Twoje starania. Nie ważne czy małe grono, liczące 10 osób czy kilka tysięcy. ;) Jednak wiadomo, że ta statystyka też podnosi nas na duchu i sprawia, że chce nam się pisać ;)

Teraz coś o moim blogu ;) Co udało mi się osiągnąć przez te dwa lata! ;)
Mój blog na chwilę obecną liczy 1763 obserwatorów!

Mój fanpage liczy 797 osób!
A statystyka bloga, z sekundy na sekundę rośnie! ;)


Zdziwiła mnie notka, która okazała się być najpopularniejszą na moim blogu w ciągu 2 lat.

Co do statystki ogólnej bloga, to wczoraj chyba po raz pierwszy miałam odwiedziny z Japonii! ;) 
Łał, jestem pod wrażeniem! Generalnie jestem pod wrażeniem też innych odwiedzin ; o A pokażę Wam statystykę z całych 2 lat. ;) Najczęściej odwiedzają mnie osoby z :

Tajwan!? Łoł ; o 
Thanks, Thanks, Thanks! - USA ♥ Russia ♥ UK ♥ Germany ♥ France ♥ Taiwan ♥ Spain ♥ Itally ♥ Belgium ♥
And ... Poland!!! ♥

 Dziękuję Wszystkim moim czytelnikom z całego serduszka! ;* Naprawdę dziękuję! Mam nadzieję, że jeszcze parę lat ze mną wytrzymacie, bo porzucić bloga nie planuję! ;**

KOCHAM WAS ♥

Pytanie do Was ;) 
Od kiedy czytacie mojego bloga i jak się o nim dowiedzieliście? ;)
Jak często tu wpadacie? ;*

You Might Also Like

116 KOMENTARZE

  1. 2 lata to bardzo długo. :o
    Ja czytam twojego bloga od jakiegoś roku i znalazłam go w komentarzu pod jakimś postem ankyls. :D

    ReplyDelete
  2. My od niedawna ♥!;) czytamy twojego bloga ;*

    ReplyDelete
  3. Ale fajne serce ;)
    GRATULUJE!

    ReplyDelete
  4. A więc twojego bloga czytam od jakaś też 2 lat. Pamiętam, że trafiłam na niego, ale nie zaczęłam go czytać, bo jakoś odurzały mnie te mini konkursu. Później po pół roku zajrzałam i się zakochałam w twoim blogu. Dzięki tobie zaczęłam sama pisać :*. A i ile wyświetleń miała ta notka najpopularniejsza?

    ReplyDelete
  5. Ja nie pamietam od kiedy czytam twojego bloga ale jakos tak od maja ? :D Gratulacje tylu osiagnienc ! MAsz fajnego bloga , zycze powodzenia w dalszym pisaniu i jeszcze wiekszych sukcesow bo jestes w tym dobra ! :)

    ReplyDelete
  6. Gratulacje :) Życzę dalszego pozytywnego rozwoju bloga :)

    ReplyDelete
  7. Gratuluję! Obyś za rok miała kolejnych 1763 obserwatorów!

    ReplyDelete
  8. A będziesz dodawać posty z Niemczech? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biorę laptopa i mam nadzieję, że Kerstin pozwoli mi się połączyć z internetem ;D

      Delete
  9. ja czytam może jakoś od zeszłego roku i przyznam, że nie od razu go polubiłam :D ale teraz widzę, że jesteś miłą osóbką i chętnie czytam Twojego bloga, powodzenia :D

    ReplyDelete
  10. Ja czytam już rok twojego bloga i strasznie mi się podoba :*
    Gratuluję :3

    ReplyDelete
  11. Gratulację. Zasłużyłaś sobie na to, bo twój blog jest naprawdę bardzo ciekawy. Życzę ci jeszcze więcej wejść, obserwatorów, fanów.
    Świetne zdjęcie! :)

    ReplyDelete
  12. Ja twojego bloga czytam od niedawna. Postanowiłam zobaczyć twoje pierwsze posty i.. szok! Strasznie się zmieniłaś! ;D Wydoroślałaś, wypiękniałaś ♥ Zmiana wręcz cudowna ♥ No i gratuluję wytrwałości w blogowaniu ;)
    http://skella-skel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. od teraz i jest genialny <33

    ReplyDelete
  14. Gratulacje najserdeczniejsze :* Czytam bloga może od półroku? Roku? nie wiem...
    Wpadam tak często jak są notki ;3
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i niech takich okazji do składania życzeń i uśmiechu na twarzy było więcej! ♥

    Poooozdrawiam, Ola

    ReplyDelete
  15. Gratuluję oby tak dalej.. Strasznie ci zazdroszczę ;D Orginalny pomysł na zdjęcie ♥

    ReplyDelete
  16. Ja pamiętam jeszcze tą notkę: http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/2011/06/25062011-dzien-jessiki.html i jak pisałaś w tytule Dzień Jessiki :))
    Kochaam twojego bloga !!!

    ReplyDelete
  17. ja od niedawna tu zaczęłam zaglądać i wpadam teraz to coodziennie kilka razy:)

    ReplyDelete
  18. Od roku. Czytam zawsze jak jest post :D
    Gratuluję.. <3

    ReplyDelete
  19. wow, gratuluje statystyk!
    Hmm... trafiłam tu chyba przypadkiem, albo ty zostawiłaś u mnie pierwsza komentarz. Czytam każdą notkę od hmm... listopada? grudnia?
    Powodzenia w dalszym blogowaniu!

    ReplyDelete
  20. Życzę dalszych sukcesów! <3

    ReplyDelete
  21. Gratuluję!! Ja czytam od niecałego miesiąca ^^

    ReplyDelete
  22. Gratulujemy tylu latek :). My dopiero zaczynamy, ale mamy nadzieje, ze Ci dorównamy ;).

    ReplyDelete
  23. od września.:) zobaczyłam twój blog jak przeglądałam pytania na asku Łucji (lucy-luucy.blogspot.com) i ktoś zadał pytanie, czy ona czyta Twój blog. weszłam i zaczęłam regularnie go odwiedzać.:) mam nadzieję, że nie przestaniesz pisać ♥

    ReplyDelete
  24. Ja zaczęłam czytać 15.10.2012r. Dowiedziałam się o twoim fantastycznym blogu bo był jego link na blogu Szafa Oli.

    ReplyDelete
  25. Jestem pierwszy raz, ale bardzo się cieszę i z mniejsca zaobserwowałam. C: Wydaje mi się iż znajdę tu wszystko czego potrzebuję i z miłą chęcią będę czytac kolejne posty.
    zielonookaszatynka.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. czytam od 2 lat, dowiedziałam się od kuzynki Juli i razem czytałyśmy go od początku ;) A mam nadzieję, że jeszcze będzie w tysiące takich rocznic ( może lekko przesadziłam xD )

    ReplyDelete
  27. Twojego bloga czytam od dość niedawna, ale powiem szczerze, że jest świetny! Życzę ci, żeby twoje statystki wciąż rosły, a notki były coraz ciekawsze. ;)

    ReplyDelete
  28. Wow aż pozazdrościć, też myślę nad założeniem bloga ale jakos nmw... :p

    Ja za zelam czytac od niedawna, dowiedzialam sie o nim przeglądając aska Bartka ,jak ktoś pytał kto nastepny w PK, i od tamtej pory nadrobilam wiekszosc tw notek, :p
    Powodzenia i wytrwalosci :D

    ReplyDelete
  29. Uwielbiam Twojego bloga! Jest świetny, dodajesz bardzo ciekawe notki i ładne zdjęcia ;3 Gratulacje i Wytrawałosci! ;)
    + zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award ;> szczegóły tutaj: http://eneverwherever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. gratulacje ,że tyle z nami wytrwałaś :)

    ReplyDelete
  31. W sumie stosunkowo szybko zdobyłaś to, co zdobyłaś. Gratuluję ;)

    ReplyDelete
  32. Bloga czytam od października, znalazłam go gdzieś sama nie pamiętam gdzie i to właśnie dzięki TWOJEMU blogowi zaczęłam pisać !

    Bardzo, ale to bardzo Ci gratuluję statystyk, oraz wszystkich sukcesów. Życzę kolejnych i jeszcze raz gratulację !!! <33

    ReplyDelete
  33. Gratuluję !
    Ja zaczełam czytać twojego bloga od jakiegoś konkursu :D
    I strasznieeeeeeee mi się spodobał ;)

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. czytam od ponad roku, dopiero co pamiętam jak pisałaś o 1 roku ;) ale ten czas szybko leci xd

    mój jeszcze roku nie ma - brakuje mu jeszcze kilkunastu godzin <3

    ReplyDelete
  35. Gratuluję. Czytam twojego bloga od sierpnia tamtego roku ;)
    Piękny kolaż *_* Ładnie wyglądasz bez grzywki ;)

    ReplyDelete
  36. chciałabym mieć kiedyś taką statystyke jak ty :)

    is-charlie.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. heheh - to ja już z tym Franciszkiem nie wiem ;D ksiądz nam na religii mówił, ze poprawnie tylko Franciszek a tu się okazuje, ze obie wersje są poprawne ;D

    a tam, tak czy tak nieważne :) ważne że jest :)

    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  38. Gratulacje i oby tak dalej! :)

    ReplyDelete
  39. Czytam bloga już baardzo długo :*
    Mam nadzieję że jak dopstane aparat to też będe mieć taki " przełom " : *

    ReplyDelete
  40. ja czytam od roku, może 1,5 (;
    gratuluję Ci statystyk, które naprawdę mnie wręcz przeraziły, ale pozytywnie ^^ Dziękujemy za każdą notkę i życzymy, żebyś była tu jak najdłużej!♥

    ReplyDelete
  41. świetne zdjęcie<3 i gratuluję, życzę kolejnych 7959871957 wyświetleń, komentarzy, obserwujących i minut uśmiechu dzięki blogowi!:*

    ReplyDelete
  42. gratuluję i życzę ci jeszcze większych sukcesów w blogowaniu oraz oczywiście kolejnych parę latek <3

    ReplyDelete
  43. Ja czytam Twojego bloga od pierwszej notki <3 Wchodzę na niego kilka razy dziennie, wyczekując kolejnej notki . :) Szczerze mówiąc to naprawde uzależniłam się od niego . Dowiedziałam się o blogu, chyba na Stardoll, gdy to jeszcze wszyscy na niego wchodzili xD Naprawdę, to jest niewiarygodne, że prowadzisz go już 2 lata! Tak szybko zleciało... Widać wielką przemiane w wyglądzie i stylu pisania, ale chyba najbardziej widać wielką zmianę w Tobie, oczywiście na lepsze :D
    Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czytelniczka od samego początku ♥
      Przez cały czas! ;* Nawet mnie odwiedziłaś w Świeciu ;*
      Kochana jesteś, dziękuję za wszystko ;*

      Delete
  44. loł cieawe jak to bd wyglądac u mnie za 2 lata ;o xd
    gratulacje <3

    ReplyDelete
  45. Gratuluję! Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    ReplyDelete
  46. Gratuluję :)
    Życzę kolejnych lat, więcej czytelników i chęci oraz pomysłów do następnych postów :D

    ReplyDelete
  47. naprawdę nieźle i gratuluję :) Ja gdybym do tej pory prowadziła swojego pierwszego bloga to niedlugo by obchodził swoje piate urodziny :)

    ReplyDelete
  48. twojego bloga znalazłam zupełnie przypadkowo przy przeglądaniu czyiś komentarzy. ;)
    gratuluję i życzę następnych lat pracy nad twoim blogiem! :D

    ReplyDelete
  49. Pomysłowe to z tym sercem.
    Gratulacje. :)

    ReplyDelete
  50. gratulujację!! twojego bloga poznałam rok temu.

    ReplyDelete
  51. od około roku :D znam z bestów :) kilka razy w tygodniuu

    ReplyDelete
  52. Jestem tu krótko, bo jakiś miesiąc ;) Ale na pewno Cie tak szybko nie opuszczę! ;*

    ReplyDelete
  53. Cześć! Mogę wykorzystać jedno twoich zdjęć do posty pt. "moje ulubione bloggerki" ? Odpisz u mnie :))

    ReplyDelete
  54. GRATULACJE !!
    Zapraszam do siebie ♥

    ReplyDelete
  55. Czemu Twój blog zrobił się po angielsku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, tak jakoś mi się podoba ;D
      Czy to przeszkadza? ;)
      Na moje fajnie wygląda tak data angielska przy notkach :)

      Delete
  56. Gratulację ;))
    czytam bloga jakoś od roku .

    www.lena-magdaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Gratuluję! ;*
    Wpadłam przypadkowo i zaglądam codziennie. ;3

    ReplyDelete
  58. może z 2, 3 miesiące ? ale bardzo, bardzo go lubię :D

    ReplyDelete
  59. Jak zrobiłąś to serduszko ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na zdjęciu w prawym dolnym rogu jest link do stronki ;)
      Tam po prostu zezwalasz na kamerkę i układasz ręce jak jest pokazane ;)

      Delete
  60. Życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu. ;) Twój blog jest jednym z moich ulubionych. Gratuluję osiągnięciu wielu obserwatorów, itp. Ja już dosyć sporo czasu czytam Twojego bloga, zaglądam tu prawie codziennie.

    ReplyDelete
  61. Łał Gratuluję takiej statystki,wiernych cztelników i tego co osiągnęłaś. Ja odwiedzam twój blog od kiedy sam zaczęłęm prowadzić czyli od blisko roku. Zobaczyłem kiedyś adres w komentarzach u GumiJgody i postanowiłem wejść. Przczytałem kilka wpisów, które mi się spodobały i od tej pory tutaj zaglądam ;)

    ReplyDelete
  62. no tooo wytrwałości :))
    ja nie pamiętam dokładnie jak tu trafiłam :p

    ReplyDelete
  63. Gratulacje! :D
    Ja dzięki twojemu blogowi zaczęłam swoją przygodę. Zainspirowałaś mnie! ;*
    Może to jakiś miesiąc? :D W każdym bądź razie jestem u ciebie codziennie, nawet jak nie mam zbyt duzo czasu na przeglądanie blogów, czy pisanie notek, to zerkam na twojego. Jakoś tak strasznie go sobie upodobałam i koniec. <3

    ReplyDelete
  64. kochana jak zrobiłaś ten wygląd ? chciałabym zrobić taki białe osobne kolumny... gdzie to zrobiłaś? gotowy motyw czy jak? jak bys mogła odpisz mi na moim blogu okej?:))))
    tak na ogół to gratulacje!

    ReplyDelete
  65. wpadłam do Ciebie przypadkiem i bardzo mi sie spodobalo..:)
    gratulacje i powodzenia, zycze ci aby wena nigdy cie nie opuscila do pisania bloga..:D

    ReplyDelete
  66. Twój blog jest bardzo fajny. Ja założyłam mojego bloga całkiem niedawno ( ok. 2 miesięcy wcześniej..) Bardzo się staram, żeby notki były ciekawe itd., ale sama nie wiem czy takie są. Powinnam się cieszyć z 10 osób, które mnie obserwują i z 2 - 4 komentarzy do każdego posta, ale tak bardzo bym chciała, żeby statystyka choć troszkę wzrosła. Nie chcę reklamować wszędzie mojego bloga, ale jak inni mają się o nim dowiedzieć? Sama nie wiem co robić. Na pewno nie porzucę bloga, bo jego pisanie sprawia mi samej przyjemność. Może jego obrazki, treść i ogólnie grafika nie są tak piękne jak Twojego, ale próbuję ją wciąż poprawiać. Nie chcę się poddać. Będę pisała, póki nie odniosę sukcesu, a wtedy nadal będę pisała, bo będę zbyt szczęśliwa by to wszystko porzucić. Przepraszam, że piszę tak ciągle o moim blogu. Gratuluję Ci tylu czytelników i pamiętaj, że ja chyba już zawsze będą wierną fanką Twojego bloga ;-).

    ReplyDelete
  67. bardzo lubię Twojego bloga, obyś dalej tak świetnie pisała :)

    ReplyDelete
  68. Sama nie pamiętam od kiedy ale chyba weszłam tuż po twoich urodzinach w 2011 roku :D I od tamtej pory wchodzę codziennie <3

    ReplyDelete
  69. modowa-agrafka.blogspot.com
    świetnie życzę jeszcze wielu lat prowadzenia bloga!

    ReplyDelete
  70. Woow statystyka robi ogromne wrażenie . Gratuluję z całego serca i życzę Ci dalszych sukcesów ♥ :*

    ReplyDelete
  71. Gratulacje ! :D
    Wpadłam na twojego bloga przypadkowo. Zobaczyłam na innym blogu, że dodał go do listy najfajniejszych blogów i tak się tu znalazłam. Zaglądam tu już od sierpnia tamtego roku :P

    ReplyDelete
  72. Gratuluję tak wysokich statystyk. : ) Oby tak dalej, oby Twój blog się nadal rozwijał tak jak do tej pory. : ) Życzę kolejnych dwóch, a nawet więcej lat! ;*

    ReplyDelete
  73. Ojjj ja twojego bloga też czytam od dłuuuuuższego czasu. Wchodzę na niego aż parę razy dziennie i czekam na następną notkę :D Nawet mam ikonkę w pasku żeby szybciej było mi go znaleźć :) A ta smutna notka była o kim ? Chyba , że nie chcesz mówić . z góry przepraszam za to pytanie ale ciekawość mnie zżera :) Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów na blogu . PS: Pamiętam jak przeprowadzałaś wywiad z Paulą Golonką i wtedy mówiłaś że jest bardzo popularną blogerką , a terez o ile się nie myle masz wiecej obserwatorów od niej :*

    ReplyDelete
  74. Ciekawy blog :) Obserwuje, rewanż?
    http://thats-why-we-are.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Też dość długo czytam twojego bloga . Konkretniej od kiedy pojawił się post pt.blogi moich koleżanek. Dla niektórych to mało czasu,ale dla mnie to wystarczająco długo by zakochać się w twoim bloga. Naprawdę uważam ,że jest genialny:). Dzielisz się nami swoimi emocjami i swoim. życiem.Jesteś. ..otwarta na ludzi.

    ReplyDelete
  76. Gratuluję, że już tyle wytrwałaś! :P
    Obserwuję

    ReplyDelete
  77. Gratuluje Ci juz 2 lat !
    Zapraszam do siebie, artykuły o odchudzaniu, ćwiczeniach i nie tylko. Obserwujemy?

    ReplyDelete
  78. Ja twojego bloga zytam od założenia ojego a mój założyłam 14.12.2012 tzn. napisałm pierwszy post ; D
    A na twojego bloga wchodzę średnoo 5 razy dziennie i z nie cierpliwością czekam na notke :)
    http://zycietoniebajka123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. gratuluję! Też chciałabym tyle osiągnąć, ale widzę, że wkładasz w to o wiele więcej pracy ode mnie. :)
    supcarolyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. chciałabym się z Tobą spotkac! :< ale niestety nie zdarzy się to, bo mieszkam daleko :( czytam od tych wakacji i bd czytac dalej! :*

    ReplyDelete
  81. gratuluję z całego serca ;)

    ReplyDelete
  82. Wchodzę tutaj dość często, chociaż może nie zawsze zostawiam coś po sobie. Uwielbiam styl, w jaki postanowiłaś zacząć prowadzić swojego bloga. Można tutaj spotkać wiele ciekawych rzeczy. Ty jako autorka sama w sobie jesteś bardzo ładną dziewczyną i każde zdjęcie aż cieszy oko :)

    ReplyDelete
  83. fajny blog :3
    blizejcelu.blogspot.com
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  84. Twój blog jest genialny :D Jestem tu dopiero pierwszy raz, ale będę wpadała częściej :D Obserwuję i zapraszam:
    wiktoria17.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Twojego bloga czytam od jakiegoś miesiąca. Wchodzę tu codziennie lub co trzy dni. Jesteś moją inspiracją, też chciałabym, żeby kiedyś mój blog był tak sławny jak Twój. Jesteś silna, a ja trochę mniej i boję się, że nie wytrzymam tych cięższych chwil. Jesteś z rocznika 98? To tak jak ja, ale z porównaniem o Ciebie jestem dzieckiem, a ty dojrzałą nastolatką :)
    Mam jedno małe pytanie, jak Twoje otoczenie zareagowało na tego bloga? Bo w moich okolicach mam kilka osób, z którymi się nie lubię i boję się, że jak się dowiedzą o moim blogu zrobią mi spam.

    ale może nie, pozdrawiam :*
    http://rememberme98.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Gratuluję ! oby tak dalej :)

    ReplyDelete
  87. blog cudowny!:)
    gratuluję!!!:)

    ReplyDelete
  88. na twojego bloga wchodzę codziennie, ale nie zawsze mam czas lub ochotę by skomentować posta. ;)
    czytam go już chyba od grudnia 2011 roku. Na początku był mi obojętny, wchodziłam, patrzyłam na posta, wychodziłam, ale potem zaczął mi się strasznie podobać i teraz czytam regularnie ;D A dowiedziałam się chyba o nim przez bloga Pauli lub Natalii, nie wiem z którego, ale przez to, że komentowałaś ich posty i miałaś wtedy ładne zdjęcie, więc weszłam i tak jakoś wyszło ;D
    Gratuluję i oby tak dalej ;**

    ReplyDelete
  89. No matter how many visitors you have. The important thing is to believe
    xoxo
    www.welovefur.com

    ReplyDelete
  90. gratuluję! w pełni zasłużyłaś!:D

    ReplyDelete
  91. Gratulacje i życzę dalszych sukcesów :)
    zakreconyswiatagaty.blogspot.com

    ReplyDelete
  92. Gratuluję :) Oby tak dalej :) Jestem naprawdę zaskoczona jak daleko zaszłaś w ciągu 2 lat i jak w młodym wieku zaczęłaś go prowadzić . Wielki szacunek mam do cb dziewczyno :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  93. Hahaha - Mam taki sam aparat, laptopa, ładowarka od laptopa też mi się popsuła ;D

    ReplyDelete
  94. Czytam Twojego bloga od kilku miesięcy. A znalazłam go poprzez jedną z top list blogów. Był tam Twój blog i kilkadziesiąt o podobnych statystykach. Jednak niewiele z nich odwiedzam. Na Twojego bloga wpadam zawsze,kiedy widzę nową notkę na liście czytelniczej.

    Powodzenia w stawaniu dalszych kroków w tym blogowym świecie :D

    ReplyDelete
  95. Gratuluję!;>
    Co rok blog jest jeszcze bardziej ciekawszy^^

    ReplyDelete
  96. Gdzie ty wyjechałaś, bo czytam twój blog od niedawna więc nie wiem, a chciałabym wiedzieć ;)

    ReplyDelete
  97. bloga znalazłam przed przypadek :))
    a od kiedy to już nie pamiętam.
    Powodzenia!

    ReplyDelete
  98. Gratulacje
    Czytam od bardzo dawna :)
    A w zależności od czasu wchodzę albo codziennie albo co parę dni.

    ReplyDelete
  99. Fajne serduszko:)
    Właściwie to nie pamiętam, jak znalazłam Twojego bloga, ale było to jakiś rok temu...

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*