Zakątki Świecia

Thursday, February 28, 2013

Cześć Muszę Wam powiedzieć, że ostatnie dni były dla mnie strasznie leniwe, przez co notki nie pojawiały się normalne. Mam nadzieję, że to już mi mija! Oby! Bo mi samej, aż mi się nie chce powracać na bloga kiedy widzę, że i tak niczego nie dodam, bo nawet nie mam żadnych zdjęć! -,-

W końcu witało słoneczko. Oo tak. *,* Może wiosna się zbliża A dzisiaj od razu z Adą po szkole poszłyśmy do mnie bo musiałyśmy narysować 'Zakątki Świecia' na jakąś wystawę szkolną.



Ja całą swoją pracę pokolorowałam pastelami olejnymi. Jako tako wyszło to, ale lepiej byście tego nie widzieli i tak, haha. Z resztą nie mam zdjęcia żadnego efektu końcowego ;C
Rysować zaczęłam po 15 a skończyłam po kilku godzinach -,- Nie wiedziałam, że zejdzie mi na to, tyle czasu.. 
Jakoś jestem zmęczona ; o Pouczę się chwilkę (TAK!) i wyłączę laptopa, bo padam..
A jutrzejszy dzień na pewno spędzę miło

Dobranoc!

You Might Also Like

43 KOMENTARZE

  1. dawno niczego nie rysowałam, jutro mam plastykę i już się boję :D

    ReplyDelete
  2. Ja uwielbiam rysować swoje miasto ;) A pokażesz co rysowałaś chociaż?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trudnie wygląda ;O ja tam lubię rysować most lub wiatrak to łatwiej :O

      Delete
  3. Współczuję, że musisz się jeszcze teraz uczyć ;(
    Jutro się pewnie z Pawłem spotkasz. Tak? ;>

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. W życiu takiego obrazka nie namalowałabym. HAHA. Nie mam za grosz talentu. ;)

    ReplyDelete
  5. szkoda że nie masz zdjęć pracy :(
    www.zakrencona-dusza.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Na pewno pięknie wyszedł Ci ten rysunek! ;)

    ReplyDelete
  7. Na pewno ładnie ci to wyszło! ; )

    ReplyDelete
  8. Szkoda, że nie dodasz efektu końcowego :(
    Na pewno jest to ładne :)

    ReplyDelete
  9. U mnie też dzisiaj było słoneczko;)

    ReplyDelete
  10. chyba ciężko by mi było to narysować na twoim miejscu, nie lubię rysować budynków :D

    ReplyDelete
  11. Koniecznie pokaż jak ci wyszedł rysunek :)
    jestem bardzo ciekawa :D

    ReplyDelete
  12. Pokaz trochę Twojego miasta w zdjęciach. ;)

    ReplyDelete
  13. Nie pamiętam kiedy ostatnio rysowałam, chyba nawet zapomniałam jak to się robi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też właśnie bardzo dawno nie rysowałam ;D

      Delete
  14. O jaki zbieg okoliczności! Też zamieściłam post o rysowaniu! Ej no ale co ja widzę...a raczej nie widzę. Gdzie efekt końcowy ;( Nie ma tak!
    Ja rysowałam swoją dłoń ;) Zapraszam Cię serdecznie do zobaczenia posta na blogu: http://bead-pattern.blogspot.com/ Z góry dzięki!

    ReplyDelete
  15. Zawsze wolałam pastele suche, jakoś bardziej do mnie przemawiały :)

    ReplyDelete
  16. Ojjjj kiedy ja miałam ołówek i kredki w ręce :o A tak bardzo kiedyś lubiłam malować :P

    ReplyDelete
  17. ja nawet patyczaka nie umiem rysować ;D

    ReplyDelete
  18. szkoda że nie ma efektu końcowego :P fajna notka :>

    ReplyDelete
  19. Mieszkasz w pięknym mieście!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie ma w nim nic niezwykłego.. jest takie nijakie. Mi się nie bardzo podoba. Może kiedyś się do niego przekonam ;)

      Delete
  20. Mieszkasz w pięknym mieście!

    ReplyDelete
  21. chciałabym zobaczyc efekt końcowy i mamy takie same ołówki ;D

    http://wegetwicked.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. http://rybcia1661-inspiracje.blogspot.com/2013/03/tag.html

    Heja;D Zostałaś u mn otagowana;D

    ReplyDelete
  23. "Kiedy wiedzę"...? Wiem, czepiam się, no ale Jessiko, proszę Cię ^^
    Też nie przepadam za swoim miastem. Chyba to ogólnie jest tak, że wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że się czepiasz, haha ;*
      Wtedy od razu widzę kto czyta chociaż moje notki, a nie tylko ogląda zdjęcia ;D ;*

      Delete
  24. Nienawidzę pasteli olejnych,marzą się i robią się grudki ;_;
    little-fashionable.blogspot.com/ ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  25. Fajny post , wejdziesz na aska ?

    ReplyDelete
  26. Szkoda, że nie pokażesz nam swojego dzieła. Chętni bym zobaczyła co tam 'nabazgrałaś' :)

    ReplyDelete
  27. ja już dawno nie rysowałam pastelami nie mam w tym roku plastyki

    ReplyDelete
  28. świetny miks!
    marzę o takiej tablicy kredowej :)

    ReplyDelete
  29. Podoba mi się Twój blog, i myślę, że zajrzę tu codziennie, jeśli miałabyś ochotę zajrzyj także do mnie : fairy-faairy.blogspot.com c:

    ReplyDelete
  30. Świetny jest twój bloog .. trzymaj tak dalej

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*