Walentynki ;*

Thursday, February 14, 2013

Hej kochani
Na początku życzę Wam szczęśliwych walentynek, pełnych miłości ;*

Z okazji walentynek ubrałam czerwone spodnie, w sumie to dlatego, żeby nie być pytanym ;D

 Zdjęcie zrobione od razu po przyjściu do domu ;3
* Nowy naszyjnik, bardzo mi się podoba ;*
 Sweterek - cheapstars.pl | naszyjnik - ringsandtings.com | bransoletka - alq-art.pl

I kilka szkolnych walentynek ;)

I walentynkowe czekoladki! ;3

Teraz sobie siedzę z Adą ale zaraz idzie i przyjdzie do mnie Weronika ;*

~ Jeszcze raz szczęśliwych walentynek

You Might Also Like

57 KOMENTARZE

  1. Dziekuje i wzajemnie :* pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Śliczny naszyjnik! <3

    ReplyDelete
  3. Świetny naszyjnik ;)) Szczęśliwych i mile spędzonych walentynek ;)))

    ReplyDelete
  4. oo jak ładnie,ile walentynek wow
    szczęsliwego walentego <3

    ReplyDelete
  5. Przepiękne walentynkowe czekoladki! Gdzie można takie dostać?
    Miałam taki naszyjnik parę lat temu ;)

    ReplyDelete
  6. świetny zestaw ;) Dużo miłoości! ;P ;)

    ReplyDelete
  7. ładnie wyglądasz , fajne walentynki robione :)
    zaprasza na nowy wpis :)

    ReplyDelete
  8. Te czekoladki wyglądają cudnie i zapewne tak smakują :)

    ReplyDelete
  9. Ładny sweterek. Również miłych walentynek. Ile ich dostałaś? :)

    ReplyDelete
  10. podoba mi się nasyszjnik i to bardzo ! ;d

    ReplyDelete
  11. ooo biedronkowe czekoladki <3 :D
    sliczny sweterek :D

    ReplyDelete
  12. fajna stylizacja ;d ja tam wolę Dzień Singli xD

    ReplyDelete
  13. U mnie konkurs fotograficzny ! http://poprostuzyje.blogspot.com/2013/02/fotograficzne-wyzwanie-wygraj-ksiazke.html

    ReplyDelete
  14. Widzę, że prawie na samym internecie wszystko kupujesz;D

    ReplyDelete
  15. Świetnie się ubrałaś ;*

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com -
    Zapraszam na konkurs w którym
    wygrywają 2 osoby ;)

    ReplyDelete
  16. dziś te czekoladki jakaś babeczka jadła w metrze :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tam ich nawet nie jadłam tylko rozdawałam znajomych ;)

      Delete
  17. ładnie wyglądasz Jessiko :)

    ReplyDelete
  18. Śliczny zestaw :)
    Zapraszam do mnie :*
    raspberry-and-strawberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Śliczny strój! *-*
    Wzajemnie! ;*

    ReplyDelete
  20. Ten swetrek jest cudowny i te perełki na ramionach! Świetny outfit ;*

    ReplyDelete
  21. Widzę że twoje walentynki udane.:D

    ReplyDelete
  22. Podoba mi się twój sweterek, aż zajrzę na stronkę gdzie go kupiłaś :3

    ReplyDelete
  23. śliczny naszyjnik, zreszą Ty cała śliczna. :)

    zapraszam do siebie:
    brakwenybiczys.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetnie jesteś ubrana ; 3
    Tak , Walentynki dzień zakochanych spędziłam .. cudownie ; )

    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ale walentynkowo :DD



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Mmmmh.♥
    Ładnie wyglądałaś.:*
    Żyyczę Ci duuużo miiłości.;*
    Zapraszam do mnie;http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Czekoladki <3 idealne w taki dzień

    ReplyDelete
  28. Wszyscy dodają coś o walentynkach dzisiaj na swoje blogi, w sumie nic dziwnego.
    Chociaż ja w sumie walentynek nie lubię. Nie wiem dlaczego, po prostu dla mnie to komercja.
    Poza tym nie mam z kim ich świętować. No cóż.
    W każdym razie strasznie podoba mi się Twój naszyjnik! jest śliczny! *-*
    Niby tylko takie piórka, ale mają w sobie trochę uroku.

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    youre-different.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Bardzo fajna stylizacja,super czekoladki:)

    ReplyDelete
  30. Fajny zestaw ;) A te czekoladki wymiatają , pomysłowe ;)

    ReplyDelete
  31. śliczne zdjęcia <3

    zapraszam do mnie;
    http://fashionandfashionblogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Śliczny strój, bardzo walentynkowy ;3

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Świetnie wyszłaś. JA Walentynek nie uznaje, bo miłość powinno okazywać się przez cały rok, ale Tobie życzę dużo, dużo miłości. :)

    ReplyDelete
  34. widziałam te czekoladki w biedronce ;)

    ReplyDelete
  35. Podoba mi się ten zestaw! :3
    Zapraszam. :)

    ReplyDelete
  36. Hi, I check your blog regularly. Your writing style is witty, keep doing what you're doing!

    Take a look at my web-site www.Wotsupp.Com

    ReplyDelete
  37. śliczny blog
    zapraszam do mnie
    obserwujemy? ♥

    ReplyDelete
  38. super wyglądasz ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  39. Ładnie wyglądałaś. : )

    ReplyDelete
  40. Świetny blog!
    Obserwuje ;) Będę tu zaglądać częściej ;)
    A u mnie już nn.
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*