W parku

Friday, February 08, 2013

Hej.
Dzisiaj generalnie dzień jak najbardziej udany. Cały dzień z kimś z kim naprawdę się nie nudzi. Haha, poza tym oni sprawili, że nawet podczas powrotu do domu, cały czas się śmiałam. W sumie cały dzień przesiedziałam w parku, haha. Nawet policja nas odwiedziła. Niee, nie zrobiliśmy nic złego ; D

Kompletnie nie mam żadnych zdjęć z dzisiaj, tylko jedno z przed chwil. ;C
Fot. by Werr. bo u niej na noc. 

A teraz siedzę z Werr i spamujemy sobie na facebooku ;33
Uwielbiam mieć zaśmieconą tablicę! ♥

 * Za rok nowa ławka, powiadasz? ;*
Brzuch mnie bolał od śmiechu misiaku

You Might Also Like

40 KOMENTARZE

  1. no to dzień miałaś fajny ;D
    a dlaczego mnie nigdy policja nie odwiedziła ;c mam się z tego powodu cieszyć czy płakać ? xd
    fajne zdjęcie ;*
    aha i powodzenia w spamowaniu ;D

    ReplyDelete
  2. jestę misię,hehe :3

    http://perspective-view.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. od czego jak od czego, ale od śmiechu to brzuch nas może boleć cały czas :D

    pozdrawiamy ;)

    ReplyDelete
  4. podasz bloga Wery?

    ReplyDelete
  5. Fajny dzień, nie ma to jak spam <3

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. fajnie spędziłaś dzień

    ReplyDelete
  7. widać ze dobrze sie bawisz

    ReplyDelete
  8. Słodki misaczkę :D

    Fajnie tak się śmiać i mieć dobry humor. A park to w sumie klimatyczne miejsce.

    ReplyDelete
  9. Też jestę misię hahahahahaha..
    Fajnie tu , obserwuję .. Będzie rew ?
    zuzixoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. No to fajny miałaś dzień! ;D
    Super zdjęcie ;D

    ReplyDelete
  11. super zdjęcie misiaku ^^
    To ja Martyna K. (Martynakl1) obserwuje bloga z nowego konta, bo na tamto nie mg wejść :< Pozdrawiam ;3

    ReplyDelete
  12. a co się stalo z tą akcją zpolicją? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nie była żadna akcja ;D

      Po prostu przyczepili się, że źle siedzimy i brudzimy ławki xd
      nic takiego. ;p

      Delete
    2. haha nie mają już się do czego przyczepiać ^^

      Delete
    3. Hahahah, czego to policja nie wymyśli ;)

      Delete
    4. A jak koledzy zaczęli dyskusję to powiedzieli : jeśli chcecie to możemy inaczej porozmawiać. ;D
      Takie to straszne, że nie chcieliśmy siedzieć normalnie na brudnej ławce, więc usiedliśmy na oparcie... ;D

      Delete
  13. Też mam tę bluzę ;)
    obserwuje i zapraszam do siebie aagszaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Masz super bloga, bardzo mi się podoba i piszesz super notki :) Ja też prowadzę bloga, ale to dopiero początki. Jak chcesz to wpadnij i gdybyś mogła to doradź mi co mogłabym zmienić lub ulepszyć:) http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/?zx=d25b0b6742827c49

    ReplyDelete
  15. fajne włosy ;D
    zajrzyj do mnie :*

    ReplyDelete
  16. Świetny blog !



    __________________________
    antolka95.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. słodka jest ta bluza/sweterek:3

    ReplyDelete
  18. To fajny dzień miałaś. :D
    Urocze zdjęcie. :D

    ReplyDelete
  19. jesteś super ♥
    zapraszam do mnie
    klala-klaudu.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*