Tłusty czwartek

Thursday, February 07, 2013

No hej ♥ 
Haha, jaki słodki mamy dzisiaj dzień i to w dosłownym znaczeniu. ;3

Pochwalcie się ile Wy zjedliście dzisiaj pączków? Ja 8, bo naprawdę więcej wcisnąć nie mogłam. Jakoś zbrzydły mi już w szkole a potem jeszcze w domu niespodzianka... pączusie. ;3  A w sumie... co mi tam... zjem jeszcze tego jednego. Świętować trzeba ;d

A po szkole poszłam do Weroniki i jak zwykle dzień z nią zaliczam jak najbardziej do udanych, haha.


* Haha, misiu! ;* Tobie trochę zdawałam relacje z naszych wygłupów ;3
Haha, w rezultacie żyję, guza też nie mam, jest okej. haha

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. Zero pączków ♥.
    Tylko parę faworków . ;-pp

    ReplyDelete
  2. ja zjadłam 2 ale chyba skusze sie na jeszcze jednego,heheszki

    ReplyDelete
  3. Ja na razie zjadłam cztery, ale to na razie...! ;D

    ReplyDelete
  4. Ja zjadłam 1 pączka:)

    ReplyDelete
  5. hej Jessika! co z kanałem na YT Jess i Nika lub na odwrót? :) nie pamiętam już dokładnie ;] nagrajcie coś i wstawcie albo dajcie stary filmik na ten kanał :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heej ;)
      Myślę, że znowu na wakacje ruszy ;)
      Bo tak w roku szkolnym to nie bardzo mamy czas...

      Delete
  6. ja nie jadłam żadnych pączków dziś, tylko oponki xd

    ReplyDelete
  7. ja zjadłam dzisiaj 3 i mam dość :D

    ReplyDelete
  8. ja jednego i więcej nie zamierzam, jak dla mnie są za słodkie :)

    ReplyDelete
  9. nie zjadłam tylko symbolicznie jednego bo trzeba dbać o figurę hehe :)

    ReplyDelete
  10. Pączki zawsze spoko! Zapraszam na nową, krótką notkę z jeszcze krótszą relacją mojego wyjazdu do teatru ;* Pozdrawiam <3

    ReplyDelete
  11. Jess zjadłaś 8? ;o ja tylko 2 hahaha <3

    ReplyDelete
  12. Ja nie jadłam ani pączków, ani faforków, jedynie malutkie kruche ciasteczko :D

    ReplyDelete
  13. ja jadłam tylko jednego pączka:)

    ReplyDelete
  14. Ja dzisiaj zjadłam jedynie 2 pączki plus dużo gofrów ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com Polubisz mój fanpage? :)

    ReplyDelete
  15. ja zjadłam 5 pączków i mam ochotę na jeszcze. ale chyba już nie ma ;D

    ReplyDelete
  16. Twoja logika jest troche... hmm... głupia? Piszesz " a oto jedna z pocztówek z motywem Paryża którą dostałam podczas blablabl " a w tym poście http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/2012/08/same-pocztowki.html#comment-form napisałas , że sama ją sobie wysłałaś. :)))))))))))))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wtedy podczas tych akcji dostałam naprawdę dużo pocztówek i wysyłałam także dużo do znajomych, zapomniałam nawet że sama ją sobie wysłałam, bo pamiętam, że jedną z motywem wieży Eiffla dostałam na 100 % od czytelnika, nawet pamiętam jakiego ;)

      Przepraszam za zmyłkę ;)
      A Ty widać, że czytasz uważnie. Dziękuję bardzo ;*

      Delete
  17. Ja zjadłam jednego bo nie przepadam za pączkami :o

    ReplyDelete
  18. ja 4 ;> Uwielbiam tłusty czwartek, ale za dużo nie zjem xD

    Martynakl1 ( pisze z anonima, bo siedzę u siostry na laptopie)

    ReplyDelete
  19. Po trzecim przestałam liczyć :D

    ReplyDelete
  20. Gdzie zmieściłaś 8 pączków :D !?
    ja zjadłam 4 ;)

    ReplyDelete
  21. Ja 5 tylko.. :/
    Jak masz zamiar jeszcze jeść to Smacznego!

    Zapraszam do mnie
    unusual-my-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja w tym roku skromnie tylko 4, chociaż były lata, że i 8 się wcisnęło :p

    ReplyDelete
  23. haha, mi 3 wystarczą <3 pyycha ;)

    ReplyDelete
  24. ja tylko dwa zjdałam:D
    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. pączuuuuuusie!♥ mniam! :)

    ReplyDelete
  26. JA zjadłam tylko 2 pączki , bo wszyscy szybko spałaszowali , a ja się zbytnio nie śpieszyłam z jedzeniem i zostałam na lodzie :( wiadomo , domowe najlepsze :D

    ReplyDelete
  27. ja zjadłam 5, więcej nie mogłam ;)

    ReplyDelete
  28. pozmieniało się tu u Ciebie, ładny nagłówek :)

    ReplyDelete
  29. 5,teraz muszę je jakoś spalić,hahah
    little-fashionable.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. 4 zjadlam, zamiast obiadu i wg zamiast wszystkiego, tylko śniadanie zjadlam normalne :-D

    __________________________________________
    Zapraszam na mojego bloga:
    www.wikiandikiw.blogspot.com

    Dopiero zaczynam, więc miło mi będzie jeśli komuś będzie się
    chciało na niego wpaść i go skomentować i napisać co sądzi o zdjęciach,
    które robię. :)

    ReplyDelete
  31. Ooohm.:)
    Ja zjadłam tylko 2 pączki.:)
    Zapraszam do mnie;http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Ale ja się wczoraj nażarłam wszystkiego <33 :DD


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. ja przedłużyłam sobie to święto do dzisiaj ;d

    ReplyDelete
  34. Ja tylko 4 ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Uwielbiam pączki ; )
    Zjadłam ich kilka ;p

    ReplyDelete
  36. ooo, donaty *-*
    chociaż pączki są tradycyjnym łakociem na Tłusty Czwartek, tak i donaty uwielbiam wcinać.
    jeszcze po obejrzeniu tego zdjęcia tutaj mam na nie teraz ochotę. ; P

    ReplyDelete
  37. http://clau-deen.blogspot.com/ Jeśli ci się spodoba , zostaw po sobie jakiś ślad :)
    Na pewno się odwdzięczę :3

    ReplyDelete
  38. mniaam!:D ja zjadłam 3 pączki i trochę faworków:D

    ReplyDelete
  39. ja zjadłam jeden normalnej wielkości i 6 mini pączusiów :D

    ReplyDelete
  40. Ja nie zjadłam ani jednego. :3

    ReplyDelete
  41. Szaleństwo - lukrowane, z nadzieniem, posypką pudru...a co tam raz się żyje...zawsze można iść na siłownię:)

    ReplyDelete
  42. ja 4 ;]
    zapraszam do mnie klala-klaudu.blogspot.com
    zajrzysz? :)
    Kocham cięę, jesteś taka fajna, że mogę cię ciągle czytać :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*