Tragedia [*]

Tuesday, February 05, 2013

Dzisiaj miał miejsce wypadek. 4 braci jechało do szkoły kiedy wpadli w poślizg i uderzyli w jadącą z przeciwnej strony piaskarkę. W wyniku uderzenia na miejscu zginęło 3 braci, jeden został przewieziony do szpitala, lekarze oceniają jego stan na krytyczny. Walczy o życie i potrzebuje pilnej pomocy!

Fot. Krzysztof Nowicki
Wiem, że mam także czytelników z Bydgoszczy i okolic, a więc zwracam się do Was ze specjalną prośbą!Udostępnij to zdjęcie na swoim facebooku. Jeśli wiele osób z Bydgoszczy i okolic udostępni tę wiadomość, jest większa szansa, że uratujemy chłopakowi życie!
 Jeden chłopak miał 13 lat, drugi 18 trzeci 19, a to właśnie 17 latek walczy o życie. 
Osobiście ich nie znałam, ale mam wiele znajomych z tamtej szkoły i od razu otrzymałam informację o wypadku, podobno koledzy ofiar naprawdę byli zdołowani. W ZSP, jak i w G1 (szkoły do których uczęszczali chłopcy) ogłoszono żałobę. Nic dziwnego bo to naprawdę tragedia.

Pomyślcie co czuje matka, która jednego dnia traci każde dziecko... szok.. -,-
[*]

http://swiecie24.pl/Tragedia_pod_Swieciem_-_nie_zyje_trzech_braci,9566.html

You Might Also Like

44 KOMENTARZE

  1. Nie potrafię sobie wyobrazić co czuj ta matka, ja zabiłabym się od razu. Udostępnię wiadomości i mam nadzieje, ze Damian otrzyma pomoc!

    ReplyDelete
  2. na miejscu takiej matki chyba wpadła bym w depresję albo sama miała myśli samobójcze, straszne mi szkoda tych chłopców :((

    ReplyDelete
  3. to musi być straszne,matka pewnie przeżyła szok

    ReplyDelete
  4. brak słow, po prostu...[*]

    ReplyDelete
  5. U mnie miesiąc temu zginęła koleżanka z klasy - też w wypadku samochodowym! [*]
    To straszne ile młodych ludzi ginie w takich wypadkach! :(

    ReplyDelete
  6. przykre [*] szkoda, że chłopak ma tak rzadką grupę krwi :(

    ReplyDelete
  7. kurcze... Współczuje, miejmy nadzieje że chłopak przeżyje.

    ReplyDelete
  8. to naprawdę straszne ! Tak młode osoby nie powinny umierać :( Niestety moja koleżanka też niedawno umarła w bardzo podobnym wypadku . Bardzo współczuje rodzicom którzy stracili dzieci bo to oni teraz cierpią najbardziej :(
    Chętnie oddałabym krew bo mamy taką samą grupę jednak mam za daleko do Bydgoszczy .. Mam nadzieje, że znajdą się ludzie którzy pomogą ! [*]

    ReplyDelete
  9. To okropne. Nie mogę sobie wyobrazić co czują ich rodzice i rodzina... Bardzo mi przykro... :( [*]

    ReplyDelete
  10. o boże, straszna szoda :cc współczuję [*] gdybym tylko mogła od razu poleciała do bydgoszczy!

    ReplyDelete
  11. Matko boksa życze mu jak najlepiej ♥
    Kurcze ja mam taką krew . !
    Ale nie mieszkam w Bydgoszczy ;( [*]

    ReplyDelete
  12. O mój Boże straszne niestety nie mieszkam w okolicy Bydgoszczy;(( [*]

    ReplyDelete
  13. [*] Zgłosił bym się pewnie jak bym bliżej mieszkał. Słyszałem dziś o tym w radiu nawet

    ReplyDelete
  14. To musi być koszmar dla matki ;< [*]

    ReplyDelete
  15. Nie da się chyba dobrać odpowiednich słów do takiej tragedii ;(

    ReplyDelete
  16. Nie potrafię sobie wyobrazić co teraz czuje ich matka[*]
    Ja i moja mama mamy taką samą grupę krwi chętnie oddałybyśmy ją, jednak mam bardzo daleko do Bydgoszczy. Mam nadzieje, że jednak znajdą się ludzie którzy pomogą !

    ReplyDelete
  17. Jak przeczytałam twój post aż ciarki po mnie przeszły , niesamowita tragedia , jeszcze tacy młodzi.

    ReplyDelete
  18. Niestety, takie rzeczy mają miejsce. :C

    ReplyDelete
  19. Bóg nas opuścił -,- [*]

    ReplyDelete
  20. Bydgoszcz.. takie małe miasto.. Grunt to przetrwać walkę o życie!


    [*]

    ReplyDelete
  21. To straszne [*]
    Mam inną grupę krwi :(
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Mam nadzieję że ten chłopak wyzdrowieje..
    [*]

    ReplyDelete
  23. Aż się popłakałam... Współczuję z całego serca rodzinie i ich znajomym...To straszne [*]

    ReplyDelete
  24. :cccc
    [*]
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    + LINKOWANIE NA MOM BLOGU

    ReplyDelete
  25. to cud, że chociaż jeden przeżył i jest w szpitalu, a matce naprawdę bardzo współczuję...

    ReplyDelete
  26. To takie niesprawiedliwe... Tacy młodzi, jeszcze prawie nic nie przeżyli :( Ja jestem starsza od nich, a tak wiele jeszcze chcę poczuć, zobaczyć, wysłuchać... :(
    [*]

    ReplyDelete
  27. To byli bracia mojej koleżanki ze szkoły muzycznej.. Naprawdę, smutno mi jest do tej pory.. Ja mieszkam koło Świecia, w Chełmnie. ;cc

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*