Szybki mix - styczeń

Friday, February 01, 2013

Kiedyś jak byłam na dworze z Adą postanowiłam, że co miesiąc w tym nowym roku będę dodawała mix zdjęć z danego miesiąca. Telefonowe love. Może jakość nie najlepsza ale zdjęcia takie bez żadnych przeróbek, bez żadnego wybierania najlepszych zdjęć myślę że są fajne. Po prostu pierwsze lepsze z życia wzięte. ;)

1,2. dzień fajnie spędzony z Adą na mieście >> źle ułożony komin -,- << | 3. Pałac ślubów | 4. tinychat z czytelnikami bloga | 5. Pierwsze loki w tym roku, zdjęcie zrobione z rana | 6. Moje motto | 7. Naszyjnik od cheapstars.pl | 8. Nieogarnięty Merfuś | 9,10. Ankieta szkolna. Myślisz optymistycznie czy pesymistycznie?

Jak już wspomniałam takie notki będą pojawiać się co miesiąc.  ;)

You Might Also Like

78 KOMENTARZE

  1. Świetny pomysł na podsumowanie miesiąca. :3

    ReplyDelete
  2. Świetny pomysł na taki mix miesiąca!

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. http://ankyls.blogspot.com/2013/02/january-with-instagram.html

    JAKA KOPIA ANKLYLS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem czy wiesz skarbie, ale takie podsumowania miesiąca robi naprawdę ogrom blogerem. To nie Ankyl to wymyśliła. ;)

      Delete
    2. no pewnie i to w tym samym dniu :)
      Nie cwaniakuj, widać,że od niej to zezrżnełaś

      Delete
    3. Był taki miesiąc kiedy dosłownie każda blogerka dodała takie podsumowanie jeśli dobrze pamiętam to październik lub listopad i postanowiłam, że od nowego roku wezmę się za to. Moja wina, że ankyl takie coś też dodała? Może też jej się spodobał ten pomysł. A dodałam dzisiaj bo skończył się miesiąc? Daj sobie spokój to naprawdę to trochę tępe mówić na kogoś kopiara skoro nie istnieje tylko jedna blogerka na tym świecie.

      Delete
    4. "w tym samym dniu" HAHAHAHAHAHA Jessika ściągnęła po Ankyls i u niej też był 1 lutego? HAHAHAHHAH brawo, bo to przecież takie dziwne, że PODSUMOWANIE MIESIĄCA robi się pierwszego, lub ostatniego dnia...

      Delete
    5. Faktycznie pomysł wydaje się podpatrzony, ale.. Może jednak tego nie zgapiła, kochany anonimku? -.- Sama natknęłam się z podobnymi sytuacjami kiedyś, że wpadłam na podobny pomysł do innej bloggerki, a później zostałam oskarżona o kopię. Ja trzymam stronę Jessiki i sądzę, że tego nie zgapiła:)

      Delete
    6. o jejku, ale się Jess czepiacie, Ankyls nie jest tu jakimś guru żeby wszyscy mieli OD NIEJ kopiować ;o

      Delete
    7. Czy to że ankyls dodałą taki Mix oznacza że już nikt nie może ? Ja mogę oskarżyć Ankyls o skopiowanie bo dodałam taki mix o wiele,wiele wcześniej ( Tak wiem ze ona nie wchodzi na mojego bloga, to tylko takie drobne spostrzeżenie)! Nie zrobię tego ! Wiec wiesz anonimku każdy może to dodać nie tylko Ankyl !

      Delete
    8. Nie wiem czemu, ale ostatnio zauważyłam, że dużo osób myśli, że kopiujesz notki od ankyls. Nie tylko teraz, ale i już dawniej się to pojawiało. Ludzie, czy jak tylko jedna osoba coś zrobi to druga już nic nie może? Może ogólnie nie wolno Jessice prowadzić bloga, bo kogoś kopiuje? Weźcie się z tym ogarnijcie -,-

      Delete
    9. Zgadzam się z Jessiką. Przecież milion blogerek ma takie coś na blogu i akurat Jessiki musiałeś się uczepić ?? -.-
      Tak samo można powiedzieć, że to Ankyl od niej ściągnęła..

      Delete
    10. Martynakl1 - Kiedyś częściej, teraz to ostatnio we wakacje, że mam taką samą bluzkę jak ona a teraz to ;D
      A więc na szczęście nie tak często ale nie ukrywam, że jest to irytujące, że każda blogerka jest widziana jako kopia akurat Ankyl.

      Te dwa pierwsze zdjęcia zostały zrobione akurat w dien kiedy już byłam pewna, że zrobię takie podsumowanie i dlatego poprosiłam Adę o zdjęcia, bo wyjaśniłam jej, że zacznę robić podsumowania miesiąca. Nawet nie wiecie ile razy było tak, ze coś dodaję a za sekunde patrzę kurcze Ankyl dodała to samo i musiałam usunąć, żeby nie było że kopiuję, a tak naprawdę nawet wtedy nie patrzałam na jej bloga.

      Pozdrawiam anonimy ;* Mam swoje życie i nie muszę nikogo kopiować.

      Delete
  4. to nie jest glupi pomysl :)

    ReplyDelete
  5. tez chce to wprowadzic :) ! buuuzka

    ReplyDelete
  6. Fajnie że Ty też zastosowałaś "podsumowanie miesiąca". Na 5 zdjęciu ślicznie wyszłaś *.*

    ReplyDelete
  7. bardzo fajny mix zdjęć ;))
    zapraszam do mnie :**

    ReplyDelete
  8. OOo fajne są takie notki ;)

    ReplyDelete
  9. fajnie to obmyśliłaś :)

    ReplyDelete
  10. też to wprowadziłam niedawno na swoim blogu :-)
    ładne loki. : >

    ReplyDelete
  11. bardzo fajny pomysł z tymi mixami ;)

    ReplyDelete
  12. Nom fajnie. Może u mnie też coś takiego się pojawi. Na poprzednim blogu dodawałam podsumowania, ale jakoś tak wyszło, że photo shop nie chciał odpalić i się skończyło.
    Zapraszam: nastoletni-bunt.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Lubię takie mixy, pozwalają lepiej poznać blogera ;)

    ReplyDelete
  14. Fajny pomysł . Ja dodałam takie coś na początku stycznia :)

    ReplyDelete
  15. masz pięknego blogusia ♥♥. ;) piszesz bardzo ciekawe wpisy. obs. za obs.? jeśli już to zrobisz to napisz mi w komentarzu , a ja wtedy uczynię to samo.
    blogagniesii.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Fajne loczki <3

    Fajny pomysł z tym mixem zdjęć z miesiąca :D

    ReplyDelete
  17. fajny pomysł :)

    whereareyouparadise.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Bardzo fajne i oryginalne :)

    ReplyDelete
  19. od dawna zamierzałam dodawać takie mixy, ale na razie nie mam sprawnego telefonu :c

    ReplyDelete
  20. 5 zdj jest śliczne ;**

    www.lena-magdaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. jezu jakie śliczne ;) zapraszamy do nas ;)

    ReplyDelete
  22. ledwo weszłam na Twojego bloga, a oczy mi się zaświeciły z wrażenia *.*
    ślicznie tutaj ;*

    pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://mojemalepokreconezycie.blogspot.com/ (jestem nowa, więc trochę kuleje z prowadzeniem :))

    ReplyDelete
  23. Ale ładne zdjęcia!!! Jesteś taka ładna <3

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA!:)

    fighting-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetny mix. ;) Fajne loki.

    ReplyDelete
  25. Anonimy zawsze wiedzą wszystko lepiej...
    Też chciałam dodawać takie coś, bo widziałam na kilku blogach, ale właśnie z powodu anonimów, zrezygnowałam z tego pomysłu ;)
    A co do zdjęć, to fajne są ^^

    ReplyDelete
  26. Bardzo fajny pomysł ;)
    Ładne fotki ;p

    ReplyDelete
  27. Super blog
    + obserwuje
    zapraszam do mnie :)

    http://blogerka-a.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Fajny jest taki mix zdjęć. ; )

    ReplyDelete
  29. piękna! <3 :* cudowne loczki na piątym zdjęciu :)

    ReplyDelete
  30. Ależ jesteś ładna! Świetna nieogarnięta fryzurka ;)

    ReplyDelete
  31. Bardzo tu fajnie ! Obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego bloga ;) http://ownfashioon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. fajny mix ale szkoda że mało zdjęć :)

    ReplyDelete
  33. Fajne zdjęcia ;)
    zapraszam do mnie ^^

    ReplyDelete
  34. Fajnie, fajnie <3



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Ciekawy pomysł na podsumowanie. Do tego mogłabyś dodać trochę tekstu, i wypowiedzieć się na temat co udało Ci się osiągnąć.

    ReplyDelete
  36. świetne fotki

    zapraszam do siebie na GIVEAWAYa,
    xoxo

    ReplyDelete
  37. bardzo, bardzo ciekawy blo0g ! podoba mi sie! ;*** jestem nowa i zapraszam do mnie :): :*

    ReplyDelete
  38. Fajny blog, zapraszam do sb http://my-ordinary-lifee.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*