Sobotnie nudy

Saturday, February 09, 2013

Cześć, cześć 
Dzisiaj po przyjściu od Weroniki, nie robiłam nic ciekawego. Włączyłam laptopa, zrobiłam sobie kilka kamerkowych słitek. Myślę trochę ostatecznie o obozie. Zastanawiam się jaki wziąć hotel, bo chyba decyzja miejsca podróży zapadła. Jestem pewna, że będę bawiła się świetnie! Jeszcze przejrzę wszystko dokładnie, a jak wykupię obóz to od razu do Was napiszę z ofertą, którą wybrałam, bo kilka osób pisało mi, że chętnie wybrałoby się ze mną na obóz. Nie mam nic przeciwko. ;)
Póki co mogę Wam tylko pozostawić linka do strony, z której na pewno jadę ;) Wiele kuszących ofert.


Miś ;3

Miłego wieczoru

Szybkie odpowiedzi, tylko co weekend. 

* Udanej zabawy ;**

You Might Also Like

63 KOMENTARZE

  1. Ta bluza jest świetna ^^.
    Kiedy na ten obóz jedziesz ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. We wakacje, ale nie wybrałam jeszcze daty. ;)

      Delete
  2. słodko wyglądasz ;>

    ReplyDelete
  3. ja własnie też na dniach będę szła do biura rezerwować obóz dla siebie :)

    ReplyDelete
  4. Świetna bluzka i słit focie!
    Ja bym się chętnie wybrała na taki obóz ;3

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ja tez bym chętnie wybrała sie na obóz

    ReplyDelete
  6. świetna bluza :D
    kamidreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. jaka ładna bluza.
    też myślałam nad obozem z tej strony, ale nie jestem pewna czy chcę :)

    ReplyDelete
  8. super miś;D Przedostatnia fot naj;D

    ReplyDelete
  9. bluzy z uszami wymiatają :D

    ReplyDelete
  10. A do jakiego kraju chcesz pojechać?

    ReplyDelete
  11. super zdjęcia, pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  12. Super blog ,podoba mi sie post i ogólnie cały blog :)

    Zapraszam do mnie
    maddixoxo1.blogspot.com

    Obserwujemy ?

    ReplyDelete
  13. Takiego miśka chciałam sobie kupić , słodko ;3

    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. hihi <3
    słodziutka bluza <3

    zapraszam do mnie;
    fashionandfashionblogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Świetna bluza.. i te uszy. :P

    Zapraszam do mnie
    unusual-my-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. super :)
    u mnie też nudy :)

    ReplyDelete
  17. Słodkie zdjęcia! :D

    ReplyDelete
  18. jakie słodkie fotki :)

    ReplyDelete
  19. Jakie słodkie zdjęcia :) Ładna jesteś XD

    ReplyDelete
  20. świetny blog+ obserwuje, liczę na rewanż:)

    ReplyDelete
  21. śliczna bluza, o obozy młodzieżowe zaraz tam zaglądnę :)

    ReplyDelete
  22. O! urocza bluza ;) Fajne zdjęcia.
    Ja niestety nigdzie nie jadę, chyba że nagle będzie cud, albo coś się zmieni. A chciałabym!
    Polska czy coś za granicą ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też miałam jechać na ten obóz, ale zrezygnowałam.

      Delete
  23. Sama chętnie pojechałabym na taki obóz ; D

    Ale fajna bluza <3

    ReplyDelete
  24. Uroczą masz bluzę :)
    Fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  25. Hmm ciekawa oferta tych obozów. Muszę się zastanowić i sobie poczytać. Może bym pojechał.
    Zdjęcia fajne i bluzaaa <3

    ReplyDelete
  26. jeeeeeeeej, ale extra bluza !

    ReplyDelete
  27. Ooo! Jaka prześliczna bluza.

    ReplyDelete
  28. fajnie masz, tez bym chciała pojechac na jakis obóz ;dd
    fajne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  29. urocza bluza :]]
    zastanawiałam się nad jej kupnem, ale zrezygnowałam. Jakoś już do mnie nie przemawia, chociaż jest naprawdę przeurocza.

    ReplyDelete
  30. jaka jetseś ładna *.*
    zapraszam do mnie -pierwszy cover ;)
    obserwuje i licze na to samo ;)
    http://start-alloveragain.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. uroczy misio :D Aaa jakie ty masz cudne włosy *.*

    ReplyDelete
  32. Świetna bluza <33 Ale jesteś ładna! :/ :P

    ReplyDelete
  33. jaka ty slodka jestes:*
    zapraszam na bloga
    http://honey-bunny88.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Też chętnie wybrałabym się na taki obóz. ; )
    Słodka bluza. :D

    ReplyDelete
  35. Śliczna bluza ;* Ja jadę na obóz ze szkoły tańca, do której chodzę ;)

    ReplyDelete
  36. Dopiero zaczynamy, jakbys mogla to pozostaw po sobie jakis slad. Odwdzieczymy sie :) http://sweet-girlsss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Świetne uszka na bluzie :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*