Rings&Tings

Sunday, February 10, 2013

Cześć
Pamiętacie jak jakiś czas temu pokazywałam Wam biżuterię z Rings&Tings.
Postanowiłam znowu zamówić biżuterię z tej strony, bo jest naprawdę świetna jakościowo. ;)


 Zamówiłam też pierścionek krzyż na dwa palce, niestety był on mi trochę za duży a nie można było go zmniejszyć, więc dałam go Adzie ;)

Macie biżuterię z tej strony? ;)

A teraz lecę oglądać serial, który dopiero co znalazłam. Zobaczymy... może mi się spodoba. Jak coś to napiszę co nieco ;)
Miłego dnia

You Might Also Like

74 KOMENTARZE

  1. JA CZEKAM NA PRZESYŁKĘ OD NICH. JEŻ SIĘ DOCZEKAĆ NIE MOGĘ *.*
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM . BUZIAKI <3

    ReplyDelete
  2. Fajnt ten naszyjnik. Nie mam biżuterii z ej strony ;)

    ReplyDelete
  3. Świetnie się prezentują ;) ♥

    ReplyDelete
  4. śliczna biżuteria <3 zawsze chciałam takie naszyjnik *.*
    Zapraszam do mnie ;>

    ReplyDelete
  5. mam taki naszyjnik z rowerem tylko, że srebrny ;D
    a bransoletka jest cudna *.* już od długiego czasu mi się takie podobały ;)

    ReplyDelete
  6. Świetna biżuteria! ;)

    ReplyDelete
  7. spodobał mi się naszyjnik.może kiedyś się skuszę na jakąś biżuterię z tej strony

    ReplyDelete
  8. Rower bardzo mi się podoba. Biżuterii z tej strony nie mam bo po prostu nie noszę prawie w ogóle biżuterii.

    Jaki serial teraz oglądasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Pamiętniki Carrie" ;)
      Napiszę o nim, bo po obejrzeniu pierwszego odcinka, chcę jeszcze! ;D

      Delete
  9. fajne rzeczy sobie kupiłaś, ale szkoda że pierścionek za duży. bardzo podobają mi się takie z krzyżem. :D

    ReplyDelete
  10. Mnie się bardzo podoba rowerek :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładny naszyjnik :)

    ReplyDelete
  12. super! szczególnie naszyjnik z rowerem <3



    whereareyouparadise.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetne sa te rzeczy :) Ja w tym tygodniu będe się uczyc robić jakąs fajna bizuterię :D . Pod koniec tygosnia dodam zdjęcia :) :D .

    ReplyDelete
  14. Śliczna bransoletka :)

    ReplyDelete
  15. Naszyjnik jest świetny♥

    ReplyDelete
  16. Ładne *.*
    nie mam bo nie noszę takich rzeczy ;D

    ReplyDelete
  17. Świetny ten naszyjnik ;)

    ReplyDelete
  18. Świetne <3
    ja niestety nie mam nic z tej firmy ;)

    ReplyDelete
  19. rowerek jest śliczny *__*

    ReplyDelete
  20. ten wisior z rowerem jest przepiękny! *.*

    ReplyDelete
  21. Takie rowerek pewnie można dostać na allegro xD a bransoletke podobną w pepco widziałam

    ReplyDelete
  22. Śliczny naszyjnik..

    Zapraszam do mnie
    unusual-my-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. świetna biżuteria;)

    ReplyDelete
  24. Właśnie nie zamawiałam jeszcze nic z tej strony i widzę że to był błąd bo mają naprawdę niesamowity wybór i śliczne rzeczy *.*
    Bransoletka z drugiego zdjęcia bardzo mnie urzekła jest fenomenalna ! ♥♥♥

    http://never--lookback.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ta bransoletka jest śliczna ;)
    A ten pierścionek z krzyżem planuję sobie kupić ;p

    ReplyDelete
  26. Świetne rzeczy!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. taki głupi nawyk z tymi butami xd
    rower jest boski! muszę zajrzeć na tę stronę

    ReplyDelete
  28. Chcesz wygrać świeczki YANKEE CANDLE ?
    Teraz jest to proste : )

    http://ashplumplum.blogspot.com/2013/02/rozdanie.html

    Daj sobie szanse ! zapraszam Asia

    ReplyDelete
  29. Śliczna biżuteria <3

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Bransoletka jest prześliczna! ^^

    ReplyDelete
  31. Świetne rzeczy, szczególnie naszyjnik :)

    ReplyDelete
  32. Śliczny rowerek! :)

    ReplyDelete
  33. świetny jest ten naszyjnik :> może zajrzę tam i coś sobie znajdę ^^

    ReplyDelete
  34. Piękna biżuteria :)
    Zapraszam do siebie :) http://www.greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Śliczna biżuteria, muszę przejrzeć ich stronę ;>

    ReplyDelete
  36. Nie zamawiam przez internet^^

    ReplyDelete
  37. ten 'rower' bardzo fajny^^

    ReplyDelete
  38. biżuteria jest fantastyczna, taka oryginalna. < 3

    komentarz za komentarz ?
    obserwowanie za obserwowanie ?
    mojapoziomka.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. urocza <3 . Nie posiadam nic z tego sklepu,jak zaoszczędzę to coś zakupie ;))
    Zapraszam do siebie :
    szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Śliczny, nigdy nie miałam biżuterii z tej strony! :)

    Ale jest piękna!

    Zapraszam do mnie www.lifewithfashion14.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. bransoleta jest piękna ;)

    ReplyDelete
  42. nie mam nic stamtad :) ale bardzo łądna bizuteria:)

    ReplyDelete
  43. muszę przejrzeć w takim razie tą stronkę;*
    Pozdrawiam;*

    ReplyDelete
  44. Świetny rowerek, ja mam motorek w tym stylu. ;D

    ReplyDelete
  45. bransoletka jest śliczna :)

    ReplyDelete
  46. Masz świetnego bloga ! ; d

    Zapraszam do mnie http://caloric-lollipop.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Śliczne : ))
    Weźmiesz udział w konkursie na moim blogu ? http://zatrzymactechwile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Masz super bloga, bardzo mi się podoba i piszesz super notki :) Ja też prowadzę bloga, ale to dopiero początki. Jak chcesz to wpadnij i doradź mi co mogłabym zmienić lub ulepszyć:) Napisz też swój pomysł na notki pod ostatnim postem:) http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/?zx=d25b0b6742827c49

    ReplyDelete
  49. ile ta bransoletka kosztuje w złotówkach?

    ReplyDelete
  50. Bardzo ładny naszyjnik :)
    Zapraszam do mnie :D
    http://anicix.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*