Powstańcy 1863-2013

Wednesday, February 06, 2013

Dzisiaj nie byłam w szkole, bo z wolontariatu i harcerstwa była organizowana pewna akcja o Powstańcach.
Jaką pracę mieli wolontariusze? Rozdawanie ulotek ludziom na mieście. Nie bardzo przepadam za takimi akcjami rozdawania ulotek bo niektórzy ludzie zachowują się co najmniej dziwnie ;D


Jednak niejedni, najczęściej starsi ludzie byli tym bardzo zainteresowani. Trafiłam także na takich którzy opowiedzieli mi wszystko. Poczułam się trochę jak na lekcji historii, haha. Ale lepsze to niż słuchanie : nie dziękuję, od osób które nie chciały się dowiedzieć o niczym. Niektórzy nawet nie spojrzeli na ulotkę, ani na nasze plakietki, tylko od razu mówili coś typu : ja nie chcę kredytów...

 Jako pamiątkę mam właśnie kilka ulotek, bo były 4 rodzaje oraz plakietkę, którą miałam przyczepioną do szala podczas trwania akcji.

January Janiszewski urodzony w 1844 roku na Syberii. Jako 19 latek wziął udział w powstaniu. Jego powstańcze losy są nam nieznane. Umarł w wieku 84 lat w Wiągu. Został pochowany w Świeciu na cmentarzu przy ulicy Sienkiewicza.

Nie miałam pojęcia, że January jest pochowany na naszym cmentarzu. Chyba jeszcze wiele rzeczy nie wiem o dziejach mojego miasta, choć jest ono małe. ;D

A żeby notka nie była cała taka historyczna to opowiem jeden z dialogów na dzisiejszej akcji.
... Pochodzi kolega do takiego kolesia z ulotką.
On : do widzenia, spie*dalaj.
Koleżanka krzyczy : o może jednak?
On : Co będę z tego miał?
Koleżanka : wiedzę.
Kolega : satysfakcje.
On : satysfakcję to ja mam z seksu.

Także.. miło nieraz zostajemy traktowani! Dziękujemy, cały zespół wolontariuszy!

Generalnie dzień zaliczam jak najbardziej do udanych. Po wolontariacie wyszłam na dwór ;3
* Może to czytasz : ucz się, ucz ; *

A niestety jutro już do szkoły ;C
Ale za to tłusty czwartek ;3
Miłego wieczoru. ;)

You Might Also Like

39 KOMENTARZE

  1. hahahahahahahahah nie no gość jest dobry, hahahaha xD

    ReplyDelete
  2. Tak znam to jak się rozdaję ulotki a ludzie się na Ciebie dziwnie patrzą lub unikają Cię byle żeby ulotki nie dostać . Okok ? ; >

    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ja bardzo lubię uczestniczyć w jakiś takich akcjach:D

    ReplyDelete
  4. Gdybyście były uparte, to ten CHAM mógłby pójść nawet do więzienia:) Poruszył temat seksualny z nieletnimi, a w dzisiejszych czasach jest to bezwzględnie i bardzo surowo karane^^

    ReplyDelete
  5. ręka im uschnie jak wyciągną rękę po ulotkę? jeejku, co się z ludźmi dzieje :o

    ReplyDelete
  6. Ja bardzo lubię brać ulotki od ludzi którzy z nimi chodzą, chociaż w ostatnim czasie mam dość, bo cały czas reklamują banki i kredyty -.-

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Gdyby u mnie wolontariat tez prowadził takie ciekawe i sensowne akcje też z przyjemnością bym się zapisała :). U mnie w szkole wolontariat niestety robi tylko kartki na określone święta -,- Świetny blog ! Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ja kiedyś brałam ulotki jednak potem stwierdziłam że bezsensu brać setną ulotkę z napisem ,,kredyt'', ,,okazja!!!'' tylko po to, żebt
    y zmarnować papier i drzewo wyrzucając kilko metrów póżniej papier do śmietnika.

    ReplyDelete
  9. z reguły nie biorę ulotek z baku (z reguły, chyba że rozdaje jakiś fajny koleś >.<). Ale na takie ulotki to chyba można chociaż zerknąć, nie ogarniam czasami ludzi o.O

    ReplyDelete
  10. Ja też zwykle nie biorę ulotek, chyba, że dotyczą czegoś co mnie interesuje :3

    ReplyDelete
  11. O matko co za świnia z tego kolesia!

    ReplyDelete
  12. a ja biore każdą ulotke co popadnie xD ♥

    ReplyDelete
  13. ja jutro ide do kina z klasą, więc lekcji nie mam :)

    ReplyDelete
  14. ja zawsze biorę ulotki xd

    ReplyDelete
  15. Nie jest lekko być wolontariuszem. A ulotki biorę zawsze,czasem wręcz o nie proszę. Miło pomóc człowiekowi w jego pracy.

    ReplyDelete
  16. Szczery facet ;p
    Ja biorę każdą ulotkę, którą mi wcisną, bo nie lubię odmawiac.

    ReplyDelete
  17. zawsze bierzemy wszystkie ulotki ;)

    ReplyDelete
  18. czasami taka akcja daje więcej niz niejedna przesiedziana lekcja historii, zwłaszcza jak się spotka ciekawych ludzi, którzy ciekawie potrafia opowiadać, brawo!

    ReplyDelete
  19. Masz super bloga:) Dodałam się do obserwujących. Ja też prowadzę bloga, ale to dopiero początki. Jak chcesz to wpadnij i gdybyś mogła to doradź mi co mogłabym zmienić lub ulepszyć:) http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/?zx=d25b0b6742827c49

    ReplyDelete
  20. wolawolałabym rozdawać takie ulotki niz siedzieć w szkole,ale szczerze to z tego kolesiaświnia

    ReplyDelete
  21. Ja biorę każdą ulotkę, ale jak mnie nie interesuje - do kosza!
    ej, ten koleś to jakaś świnia!

    ReplyDelete
  22. Też bym chciała w takim czymś uczestniczyć :)

    ReplyDelete
  23. podobają mi się takie akcje ;)

    ReplyDelete
  24. Ja nigdy nie odmawiam ulotek ;D
    http://idealnie-nieidealnaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. My już praktycznie dziś zaczęliśmy ferie, bo jutro tylko bal ;> A akcja ciekawa ;) Szkoda, że u nas takich nie ma ;/

    ReplyDelete
  26. nominuje cie do 7 faktów o mnie,post bedzie jutro

    ReplyDelete
  27. Świetny i ciekawy blog , bardzo mi się podoba !
    Obserwujemy ?
    Zapraszam na mój "blogowy" pamiętnik
    http://loveforeverskarbie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Masz superowsiego bloga! też chciałabym żeby mój tak wyglądał. jaki to szablon? jest świetny! a nagłówek? cudowny! po prostu cu-dow-ny! Obserwowanie za obserwowanie? kiedy już to zrobisz napisz mi w komentarzu , a zrobię to samo :P
    blogagniesii.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. haha, u nas nie ma nawet wolontariatu -,- ;\
    tak poza tym co za cham z tego kolesia ;\

    ReplyDelete
  30. Fajny dzień miałaś. : ) Ja tam zawsze biorę ulotki, później najwyżej wyrzucam. ;D
    Co za koleś. :D

    ReplyDelete
  31. miło tutaj u ciebie :) mam nadzieję, że u mnie też ci się spodoba i również mnie zaobserwujesz :P
    a tymczasem zapraszam na mój pierwszy konkurs :D
    http://emfashionblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Fajny wpis xd a twój blog jest poprostu super. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga xd

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*