Powrót do szkoły

Monday, February 25, 2013

Cześć Dzisiaj w końcu poszłam do szkoły. Dziwnie to zabrzmi, ale cieszę się! Cały dzień generalnie miałam świetny humor. Z Adą nie ukrywam ale trochę.. nam odwalało prawdę mówiąc. Uff stęskniłam się za tym! Niestety był też sprawdzian z matematyki, z którego wiem, że dostanę na 100% jedynkę. Kompletnie o nim zapomniałam i w ciągu choroby, w ogóle o nim nie pomyślałam. Generalnie mam jeszcze jedną poprawę do zaliczenia. Muszę się w końcu nauczyć, bo minie mi termin i będzie klapa. Generalnie z ocenami jakoś idzie. (tak myślę) ale jedynek też kilka już chyba jest. Po szkole przyszedł po mnie Paweł i poszliśmy do niego Generalnie czas spędziłam naprawdę dobrze, może niebawem będzie jakaś wspólna fotka? Haha ♥ 


Mówiłam, że będę robiła sobie codziennie loki! ;3 ♥

Dobra ja zmykam! Sorki, że tak długo zabierałam się za notki, ale naprawdę nie wiedziałam co napisać, bo moje dnia były nijakie. Takie tam chorowanko w łóżeczku. A więc wybaczcie
Postaram się wrócić do systematyczności!
3'majcie się. Dobranoc miśki!

You Might Also Like

46 KOMENTARZE

  1. Fajna kamerkowa fotka ;)
    Może coś wyjdzie z Pawłem? ;3

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ja jutro poprawiam kapę z maty ;/

    ReplyDelete
  3. Dobrze, że już wyzdrowiałaś ^^
    nie przejmuj się ;) Nauczysz się i poprawisz na bank tę jedynkę :)
    + świetne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  4. świetny blog, cudownie wyszłaś♥

    ReplyDelete
  5. Ślicznie ci w lokach ^^
    Ja właśnie siedzę chora w domu i zaczynam już tęsknić za znajomymi ze szkoły.

    ReplyDelete
  6. Powodzenia na sprawdzianach ^ ^ Slicznie ci w loczkach ;)

    ReplyDelete
  7. świetne zdjęcia ♥
    No to teraz czekamy na wakacje HAHAHA ! :D

    ReplyDelete
  8. Cieszę się, że chociaż Ty już zdrowa ;> Może byś raz zrobiła taki wielki kamerkowy mix ?

    ReplyDelete
  9. jesteś podobna do lewandowskiego

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do jakiego Lewandowskiego? ;D
      + Jak można porównywać dziewczynę do chłopaka? haha ;D

      Delete
    2. do tego piłkarza :>
      można można, to nic dziwnego :d

      Delete
  10. Matematyka... niby tylko niewinne cyferki, a tyle problemów. :P

    Śliczne wyglądasz. :)

    ReplyDelete
  11. Fajnie, że miło spędziłaś czas:) Jeśli można spytać kim jest dla ciebie Paweł ? . ; >

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spotykamy się, ale nie jesteśmy ze sobą póki co ;)

      Delete
  12. Śliczne zdjęcia <3<3


    zapraszam:
    cukierkove.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Rób codziennie loki, bosko Ci tak;d

    ReplyDelete
  14. świetny blog i zdjęcia. xd
    W wolnych chwilach zapraszam do siebie.
    http://gleamxofxhope.blogspot.com/
    Obserwuję. :D

    ReplyDelete
  15. ups, tym postem przypomniałaś mi, że wypadałoby pouczyć się na matmę..
    dzięki w każdym razie ^^

    ReplyDelete
  16. Ja po tygodniu nudzenia się też wracam do szkoły z miłą chęcią xd

    ReplyDelete
  17. Fajne zdjęcia :D

    zapraszam : zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Nienawidzę matmy ;l
    A na fotkę czekam z niecierpliwością ;p

    ReplyDelete
  19. W loczkach ci na serio jest ładnie.: )
    Ja jak jestem chora to miałabym o czym pisać, zawsze bym coś wynalazła, ale z opisem dnia to by było gorzej, bo nudy. :D Od poniedziałku mamy rekolekcje, to tylko tydzień bd chodzić i znowu wolne.:D 2 dni już za mną. :P

    Zajrzyj czasem: http://strawberrylife8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. 1. Pisz częściej ;*
    2. Śliczna jesteś! ^^
    3. 3maj się również :D
    4. Powodzenia w szkole :)

    setny-blog-o-zyciu.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  21. Ślicznie.Super.Pozdrawiam i zapraszam do mnie xd

    ReplyDelete
  22. Ja lubię przychodzić do szkoły po długiej nieobecności, bo naprawdę nudzi mi się już ciągłe siedzenie w domu. ;) Mi tez zawsze odwala na lekcjach, ale już tak mam. ^^ Śliczne zdjęci3 <3

    ReplyDelete
  23. Śliczna jesteś :)
    I masz cudowny blog:)
    fashioours.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Zakochałam się w Twoich długich włosach. :3 Choroby są okropne, ugh. I to nadrabianie!

    ReplyDelete
  25. Fajne zdjęcie, nie martw się tą jedynką, wyjdziesz jeszcze na prostą :)

    ReplyDelete
  26. śliczne zdjęcia :)i te włosy <3
    jesteś jedną z niewielu osób, które się cieszą na powrót do szkoły :D

    http://noemisoul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Ja niestety już długo chodzę do szkoły po feriach -.-
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    ReplyDelete
  28. Cześć, tu Magdalena z enoughspaces, zaczynam od nowa, jeżeli jesteś zainteresowana, kliknij 'obserwuj' :) http://unscarred.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. jakie to szczęscie że ja z matmy jestem w miare dobra, i jedynki są nie straszne ;)

    ReplyDelete
  30. najgorszy właśnie jest ten nawał wszystkiego gdy się wraca po chorobie ;)

    ReplyDelete
  31. nie ma to jak zdjęcia z kamerki :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*