Porządek w biżuterii

Friday, February 22, 2013

Cześć Dzisiaj wzięłam się za porządkowanie biżuterii. Nawet nie pamiętam kiedy ostatnio ogarniałam to wszystko. Biżuterie trzymam dosłownie wszędzie, jeśli nie chce mi się nic z tym robić.
 A więc.. rozłożyłam sobie wszystko na kanapie i zaczęłam dokładnie wszystko układać. Wiele rzeczy pochowałam do zamykanych woreczków kategoriami ;)


Odnalazłam też swoje ulubione kolczyki z wholesale-dress.net ! ;) Generalnie to bardzo dawno nie miałam założonych koczyków, pewnie będę mieć przez to drobne komplikacje ... zaropiałe uszy, no ale trudno.
~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
 
Gdzieś w zakamarkach znalazłam przywieszkę, którą dostałam od którejś z czytelniczek. ;*
W sumie to nie pamiętam już od kogo dokładnie dostałam tę przywieszę, ale jeśli się nie mylę to od Julii. Tak czy siak dziękuję bardzo ;* Jednak, że ja nie przyczepiam sobie do telefonów żadnych przywieszek, bo jest to nie wygodne, więc przyczepiłam konika do kluczy. Na pewno się nie zgubi, a zawsze będzie ze mną, bo klucze mam zawsze przy sobie.

 A więc to mój konik na szczęście xd 
Przecież nie tylko słonik może być ;D

Porządek w biżuterii już mam ... teraz muszę nabrać chęci na porządki w szafie ;cc Ohh jak mi się nie chcę. Zrobię to może jutro... no właśnie - może. ;P

Chciałabym już wyzdrowieć, żeby wyjść na dwór, bo pogoda tak bardzo kusi ;3 W sumie to nie wiem czy jest ciepło, ale słoneczko zawitało!
W najlepszym wypadku myślę, że w niedzielę będę mogła wyjść ... bo generalnie już czuję się lepiej i nie mam gorączki na szczęście ;)

Miłego dnia

You Might Also Like

82 KOMENTARZE

  1. Śliczny ten ostatni wisiorek ; *

    ReplyDelete
  2. Jest zimno ,ale mimo to słońce świeci .Ja na szczęście porządek w biżuteri mam ,bo wczoraj układałam + obleciałam wszystkie szafki ;) Jestem z siebie naprawdę dumna ,bo dawno tego nie robiłam .Ale mieć porządek ,no przynajmniej mieć 'ogarnięte' musi mieć każda dziewczyna ;)
    Zapraszam cieplutko: pauuls.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. też robiłam ostatnio porządki;p
    śliczny wisiorek (:

    ReplyDelete
  4. Ja własnie też zbieram się na porządki w szafach :)

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam czasem Sobie usiąść i posegregować takie drobiazgi:)) ♥

    ReplyDelete
  6. woow, sporo masz tego. Pozdrawiam ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu są tylko kolczyki i bransoletki.
      No i jakieś pojedyncze "śmieci" ;D

      Delete
  7. Ja też ostatnio robiłam porządek w mojej biżuterii :D.

    ReplyDelete
  8. Mi się dzisiaj też NIC nie chce ;)

    ReplyDelete
  9. Ale ładny konik :) Ja też mam bałagan w biżuterii :)

    ReplyDelete
  10. U mnie też taki porządek by się przydał, ale chęci brak ;)

    www.lolowata-marika.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Mam tego konika, był dodany do gazety "W siodle" jako zawieszka do telefonu. Chyba ponad rok temu albo i dłużej był w tej gazecie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kupiłam takiego samego w sklepie, nie w gazecie xD

      Delete
  12. też musiałabym się wziąć za porządki.. haha zrobisz to za mnie.. błagam hahaha


    is-charlie.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. to życzę zdrówka ;* ja całe ferie leżę ;< no cóż, takie życie,nikt nie mówił, ze będzie kolorowo ;> śliczny ten konik, oby przyniósł szczęście

    ReplyDelete
  14. Buenas imágenes!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  15. ja zrobię sobie porządek w biżuterii po remoncie ;>

    ReplyDelete
  16. Ja tez musze zrobic cos z moia bizuteria . A nawet z calym pokojem :D

    ReplyDelete
  17. całkiem sporo ich :) fajna zawieszka!

    ReplyDelete
  18. Mam pytanie: zrobisz kiedyś room tour? Albo chociaż pokażesz go na zdjęciach? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mój pokój nie jest jakiś nadzwyczajny. Z resztą chciałabym już remont xd
      Od września już mi się znudził xd

      Delete
  19. Ja też mam bałagan w biżuterii, chociaż nie mam jej jakoś dużo.

    ReplyDelete
  20. ja to zawsze mam bałagan w biżuterii,
    niedawno robiłam a teraz znów to samo

    ReplyDelete
  21. przydałyby mi się takie porządki :)

    ReplyDelete
  22. haha, u mnie też biżuteria jest zupełnie wszędzie. ostatnio kolczyk wbijał mi się w plecy, gdy spałam. :D

    brakwenybiczys.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. W końcu tez bym musiała zrobić porządek w biżuterii :)
    Jestem oczarowana twoim blogiem :) + Jesteś moją imienniczką :)
    Pozdrawiam :) Jeśli masz ochotę wpadnij w me skromne progi :)

    ReplyDelete
  24. ja też powinnam zrobic porządny porządek z biżuterią :D jest cała poplątana.

    ReplyDelete
  25. Też ostatnio porządkowałam biżuterię :D

    ReplyDelete
  26. ile biżuterii :o ja ostatnio robiłam takie porządki i trochę powyrzucałam :D

    ReplyDelete
  27. Ja prawie w ogóle nie mam bizuterii;D

    ReplyDelete
  28. też trzymam biżuterię gdzie tylko się da :D

    ReplyDelete
  29. JA OSTATNIO SPRZĄTAŁAM :)

    ReplyDelete
  30. Ładna ta zawieszka :D
    Też ostatnio robiłam porządek w biżuterii i było tam dużo ciekawych rzeczy ;)
    Zapraszam na mojego bloga już pojawił się piątkowy wpis :D
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  31. Ja porządki w szafie robiłam dziś^^

    ReplyDelete
  32. Ja mam niedużo biżuterii przez to, że ją gubię!

    ReplyDelete
  33. Również mam tego dosyć dużo :)

    ReplyDelete
  34. W zeszłym tygodniu byłam chora - 2 dni męczyłam się z szafą, z kosmetykami i biżuterią nie mam problemu, bo nie ma ich dużo. :D Biżuterii mam mało, bo na sztuczną mam uczulenie, dlatego kilka dokładnie dobranych drobiazgów. :D

    http://strawberrylife8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. U mnie wszystko na swoim miejscu :D Dużo tego u Ciebie . !

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ja ostatnio robiłam konkretne porządki w szafkach, kosmetykach, notatkach i pozbyłam się masy rzeczy

    ReplyDelete
  37. Ojej, na mnie generalne porządki jeszcze czekają. :P

    ReplyDelete
  38. Dużo tej biżuterii masz Jess <3 :))) całusy! wracaj do zdrowia!

    ReplyDelete
  39. kapsle od tymabarka <3!

    www.lena-magdaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. dużo tego ;p ładna zawieszka ;)

    ReplyDelete
  41. ja też muszę się zabrać za porządki, trochę tego będzie.. no ale cóż YOLO hhahah XD

    ReplyDelete
  42. Ja ostatnio robiłam porządki i w szafie, i w biżuterii. ; ) Ale mam zamiar kupić sobie jakiś wieszaczek, abym ulubione rzeczy mogła mieć zawsze na wierzchu. ; )

    ReplyDelete
  43. Ja jakoś nie przepadam za biżuterią nie wiem czemu :P
    Czasami ewentualnie na jakieś wyjście. Może dlatego że kasę którą mogłabym przeznaczyć na biżuterię wolę przeznaczyć na ciuchy :D

    ReplyDelete
  44. Ja mam mało biżuteri :p

    ReplyDelete
  45. ja mam pełno biżuterii :D

    ReplyDelete
  46. Fajny pomysł z przyczepieniem kapsli od tymbarka do kluczy :)

    ReplyDelete
  47. Świetny post!
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    http://calmonelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. O widziałam takiego samego konika w sklepie , co na ostatnim zdjęciu *.* Jest piękny , też chcę go sobie kupić :D

    ReplyDelete
  49. Zakochałam się w okularach <3
    i podoba mi się pomysł z kapslami od tymbarka, chyba sama sobie takie coś sprawie.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://wegetwicked.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. u mnie biżuteria wala się wszędzie i jakoś nie mogę się zabrać żeby ją uporządkować. ;)

    ReplyDelete
  51. Śliczny ten konik :] Ja mam pudełko na biżuterię lecz często zapominam ją tam wkładać więc mam pojedyncze kolczyki często , BO MI SIĘ GUBIĄ :) ZAPRASZAM DO MNIE , byłoby mi miło jakbyś wbijała do mnie :) Będę Cię często odwiedzać ;)

    ReplyDelete
  52. fajny blog ;3
    obserwuję ;)

    kamilowelove.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Bardzo podoba mi sie twój blog;)
    Zapraszam na mój fashioours.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Ja też niedawno robiłam porządki w biżuterii :)

    zapraszam do obserwowania, było by mi bardzo miło :)
    cukierkove.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Ja mam sporo biżuterii a nigdy niczego nie noszę :P Lubię ją ale jakoś codzienne zdejmowanie i zakładanie mnie denerwuje i zawsze o tym zapominam :P Porządek w pojemniku z biżu ostatni raz robiła mi przyjaciółka :D Haha :) A porządki w szafie? Niecierpię! Ostatnio poukładałam wszystkie ciuszki ładnie a teraz znów jest taki sam burdel jaki był :P
    Poza tym, fajne czerwone okularki :)

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  56. też by mi się przydał porządek w biżuteri

    ReplyDelete
  57. Ha! Pudełka po butach są niezastąpione :) Tym bardziej jeśli je ładnie okleić.

    ReplyDelete
  58. Czy jesteś aż tak naiwna że dodajesz zdjęcie kluczy do netu? Pomyślałaś że ktoś może je podrobić? Uhh.. świat jest pełen idiotów.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widoczny jest tylko jeden kluczyk w całości. Klucz do szafki szkolnej, który i tak co rok oddajemy. Straszne, ktoś podrobi mój kluczyk, przyleci odrzutowcem do mojej szkoły i ukradnie i ciuchy na wf! Help! Jestem w niebezpieczeństwie!

      Delete
  59. Mnóstwo tego masz!
    Też by mi pasowało się za to zabrać, ale zawsze się wykręcę tym że nie mam czasu ;P

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Cudowny blog. Będę zaglądała systematycznie. Nie wyglądasz na rocznik 98, dałabym Ci zdecydowanie wiecej. Fajny ten konik ;))
    mi też się nigdy nie chce robić porządków w szafie. ;)

    ReplyDelete
  61. Cudowny blog.
    cool-blue-berry.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Świetny blog i posty :) Dodajemy do obserwowanych?
    http://losttheirsenseof.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. hehe mi również przydałoby się poukładać ten chaos w biżu...:) hehe

    obserwuję i zapraszam :)
    "e-fashion" :) ♥

    ReplyDelete
  64. hehe masz moja poduszke :D pozdrawiam

    ReplyDelete
  65. Masz bardzo fajny blog ! Już obserwuję <3 :)
    Zajrzyj do mnie banned-beauty.blogspot.com
    (jestem nowa) ;p

    ReplyDelete
  66. wow, ale masz dużo biżuterii ! U mnie to jedna kasetka i kilka małych pudełek. :D

    ReplyDelete
  67. Sporo tej biżuterii :)

    Kto Ci robił szablon na bloga? ;>

    ReplyDelete
  68. ile tego jest! ;) też powinnam poukładać co nieco ;d

    ReplyDelete
  69. Miło mi Ciebie poznać, będę wpadać tu częściej ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga - nowy wpis - ilonastejbach.blogspot.com

    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  70. Nominowałam Cię do Liester Avard ; )
    > http://fuckingeveryday.blogspot.com/2013/02/lierster-avard.html

    ReplyDelete
  71. wow , ale dużo tego masz :)
    ja lubię robić takie porządki xD
    Obserwujemy? http://mikilove47582.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*