Po długim czasie

Tuesday, February 05, 2013

Cześć! Na samym początku tylko chcę przeprosić za wczorajszą nieobecność na blogu. Kompletnie odcięłam się od internetu i bardzo fajnie spędziłam dzień z Weroniką ;)

Wczoraj, po długim czasie znalazłam w skrzynce dwie zachęcające od razu do otworzenia koperty. ;)
Dawno nie dostałam listów, ewentualnie kartki z życzeniami na urodziny i na święta ;)

List od Ankyls i Martynki - mojej stałej czytelniczki ;*

Od Ankyls dostałam bardzo fajną kopertę. ;3
A w niej znalazłam pocztówki
Uwielbiam mieć pocztówki z różnych miast, czy krajów. ;)
 Bardziej ucieszyła mnie kartka z Londynu ;33 Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się go odwiedzić! ;)

Na oba listy postaram się odpisać jak najszybciej ;*
Miłego wieczoru.

You Might Also Like

60 KOMENTARZE

  1. Miło dostać tak listy! :)
    Bardzo fajne! :)

    ReplyDelete
  2. Ale fajnie! Też bym chciała dostać list :)

    ReplyDelete
  3. chciałabym dostać taki list, zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  4. Fajnie tak pisać listy ♥. też bym chciała ;p

    ReplyDelete
  5. Ale boska koperta od Ankyl ;3

    ReplyDelete
  6. Jej:o Ja mam duuużo mnie popularnego bloga, a właśnie ostatnio mnie listy zasypały♥ Uwielbiam korespondować z czytelnikami!

    ReplyDelete
  7. świetnie jest dostać list :)
    ładne pocztówki
    kamidreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Kurcze tez bym chciała.list od czytelników!;(

    ReplyDelete
  9. śliczne pocztówki ;) i bardzo ładna koperta od Ankyls ;)

    ReplyDelete
  10. Fajne listy ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com -ZAPRASZAM DO KONKURS, WYGRYWAJĄ 3 OSOBY!

    ReplyDelete
  11. Fajna niespodzianka, a koperty świetne, aż zachęcają do natychmiastowego otworzenia i przejrzenia zawartości :D
    Też mam nadzieje kiedyś odwiedzić Londyn i jeszcze Paryż i NY *.*

    ReplyDelete
  12. godne pozazdroszczenia <3

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam pocztówki i listy. Szkoda,że ja ich nie dostaję.
    Jakbyś chciała kartkę z Londynu, chętnie się podzielę. Mam kilka,gdyż byłam ostatnio w Londynie :)

    ReplyDelete
  14. Chciałabym pisać z kimś listy, może mi się uda.. kto wie..
    Też bym chciała pojechać do Londynu, oby nam się kiedyś udało.. :)

    Zapraszam do mnie
    unusual-my-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Zazdroszcze ;P ^^ Też bym chciała dostać listy od czytelników lub od Ankyls ;P ;> Świetna ta koperta ;)

    ReplyDelete
  16. piękne kartki ^^
    Mnie także cieszy takie małe coś, gdy znajdę w skrzynce pocztowej, zaadresowanej do mnie ;D

    ReplyDelete
  17. Świetna koperta! <3
    Często wchodzę na blog Ankyls ;)

    ReplyDelete
  18. Koperty przecudne ♥
    Dokładnie(^Zuzaa), też bym chciała pisać z kimś listy, może... kiedyś się uda ♥
    ♥ ♥ ♥
    kom=kom
    obs=obs
    Obserwujemy? Odpisz u mnie :*
    http://zuuza-my-memorable-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ale ładne. Kiedy wyniki konkursu?

    ReplyDelete
  20. O , skoro widzę , że również jesteś zainteresowana pisaniem listów to zapraszam pisz na mój e-mail a może wyjdzie coś , że będziemy je pisac ?
    violet1@onet.pl

    ReplyDelete
  21. Każdy list cieszy szczególnie w takiej ładnej kopercie :)
    space-twoo-friends.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ojjj, jaka słodka koperta! <3 Fajnie dostawać takie listy .... ja prawnie nigdy nie dostaję '-' Zapraszam na nowy post poświęcony pewnemu kontrowersyjnemu artyście :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  23. Koperta świetna :3
    Też bardzo chciałabym zwiedzić Londyn mimo, że byłam w UK 2 razy jeszcze tam nie byłam :(

    ReplyDelete
  24. za ile wyniki konkursu?

    ReplyDelete
  25. zostałaś nominowana do "The Versatile Blogger",zapraszam no moją stronę!:3

    ReplyDelete
  26. Ale super :D ja już nie pamiętam kiedy ostatnio dostałam jakiś list :(

    ReplyDelete
  27. MOI DRODZY : Wyniki loterii poznacie jutro. Filmik mam nagrany, ale 2 razy miałam komplikacje. Miejmy nadzieję, że za 3 razem się uda. Dlatego też nie lubię nagrywać filmików, że też wpadłam na taki głupi pomysł ;D

    ReplyDelete
  28. też bym chciała dostać list, to takie... niespotykane w tych czasach, a szkoda! :c

    ReplyDelete
  29. super listy :):) Zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  30. Lubię dostawać listy. : )

    ReplyDelete
  31. Śliczny list :) Cieszę się, że mój juz doszedł :>

    ReplyDelete
  32. Śliczna jest ta koperta. :)

    ReplyDelete
  33. Ja też dostałam dziś list ; )

    ReplyDelete
  34. Jaka fajna jest ta jedna koperta! Zazdroszczę! ;3
    Też bym tak chciała. ;3

    ReplyDelete
  35. dostawanie listów i kartek jest takie super:)

    ReplyDelete
  36. Świetne te koperty i pocztówki ♥ Uwielbiam kartki i listy ! Szkoda że to zanika...

    charmingcharworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Jak ja lubię dostawać listy i inne rzeczy ;D

    ReplyDelete
  38. Świetny blog :)

    Obserwujemy ? ;>

    ReplyDelete
  39. Koperty są przekochane! Zapałałam zazdrością ;)

    Byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś zechciała dołączyć do powstającego http://girlyfightclub.blogspot.com/ Będę czekać ze zniecierpliwieniem! XOXO.

    ReplyDelete
  40. ale masz fajnego bloga :)
    jak fajnie dostać takie listy.
    zajrzysz na mojego? To nic w porównaniu z twoim.
    klala-klaudu.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. moja koperta jest sławna^^ hehe :)

    ReplyDelete
  42. btw, mój nieszczęsny rysunek.. *.*

    ReplyDelete
  43. Chyba raczej Ty jesteś sławna, haha ;3
    A rysunek bardzo mi się podoba, dlatego go pokazałam ;*

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*