Pamiętniki Carrie

Friday, February 15, 2013

Cześć No i wpadam tu dzisiaj po raz drugi. Tym razem chcę Wam przedstawić krótko serial, który znalazłam naprawdę niedawno, a mianowicie "Pamiętniki Carrie" ;) Póki są jest 5 odcinków, bo serial jest nowy.

"Opowiada o losach 16-letniej Carrie Bradshaw (AnnaSophia Robb) i jej licealnych problemach. Życie na przedmieściach Connecticut umilają jej przyjaciele: Mouse (Ellen Wong), Maggie (Katie Findlay) oraz Walt (Brendan Dooling), jednak Carrie pragnie poznać wielki świat. Nawet pojawienie się nowego, seksownego ucznia Sebastiana (Austin Butler) tylko upewnia ją, że powinna zmienić swoje życie. Gdy tylko nadarza się taka okazja, wyrusza na Manhattan, który od razu ją urzeka."  

obrazek
źródło

Myślę, że będę oglądać ten serial cały czas. ;)
Jednak... czekam na nowe odcinki, bo te 5 już obejrzałam.

Skusicie się? ;)
* Oglądam na iitv.info

Zmęczona jakoś jestem dzisiaj ...
Dobranoc Wam

You Might Also Like

62 KOMENTARZE

  1. Uwielbiam tą różnicę między ich latami "współczesnymi" (1984) i naszymi :)

    ReplyDelete
  2. Czytałam o nim w TeenVogue i chyba go zacznę oglądać bo wydaje się fajny. I ta aktorka z Charliego i fabryki czekolady ♥.♥

    ReplyDelete
  3. uwielbiam wygląd Twojego bloga! *o*

    ReplyDelete
  4. mnie jakoś nie ciągnie do tego .. wole ANIME <3

    zakrencona-dusza.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ooo może byc fajny:) M.

    ReplyDelete
  6. :D Zaciekawiło mnie :3

    ReplyDelete
  7. myślę że zacznę go oglądać gdy już wrócę do domu :)

    ReplyDelete
  8. nigdy nie słyszałam o tym serialu ale chyba mnie zainteresowałaś:)

    ReplyDelete
  9. ja polecam serial el barco ♥

    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. nie spotkałam się jeszcze z tym serialem ; ))

    ReplyDelete
  11. ja również go oglądam! i czekam na odcinek 6..
    Szkoda że ten Sebastian tak ją zostawił..
    genialny jest ten serial.
    zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  12. Na jakim programie leci ten film?
    Jest możliwośc oglądania go na jakiejś stronie internetowej?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam w notce * oglądam na iitv.info ;D

      Delete
  13. słyszłam o tym serialu,
    może go zacznę oglądać w wolnych chwilach ;d

    ReplyDelete
  14. Chyba wieczorem oglądnę ;>

    ReplyDelete
  15. wygląda na ciekawy serial (;

    ReplyDelete
  16. Właśnie zaczęłam oglądać, zapowiada się świetnie :3

    ReplyDelete
  17. Nie przepadam za tego typu serialami także raczej nie obejrzę...a może ;)

    wwww.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetnie brzmi! Może się skuszę! ;)

    ReplyDelete
  19. Słyszałam już kiedyś o tym filmie, ale go nie oglądałam. Muszę obejrzeć ;)
    Świetny blog ;)
    Będę wpadać częściej
    Zapraszam do mnie http://mooda-wyglad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. oo może obejrzę :3 zapraszam:http://wero-vera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Tak też oglądam ten serial od jakiegoś czasu i uważam ,że jest świetny. Zaczęłam go oglądać z nudy i spodobał mi się :)

    ReplyDelete
  22. Myślę że teraz tak bo z opisu wydaje się być bardzo ciekawy :)

    ReplyDelete
  23. fajny klimat w nim zrobili i także oglądam :D

    ReplyDelete
  24. Ooo..! Z chęcią obejrzę : ) Już wyszukałam na tej stronie i za moment zaczynam.
    Buziaki Jessika ; **

    ReplyDelete
  25. Również oglądam ten serial i póki co mi jak najbardziej odpowiada. :)
    Polecam też Switched at Birth. ^^

    ReplyDelete
  26. Nie słyszałam o tym serialu ;o ale może się bardzo ciekawie rozwinąć także może obejrzę go w wolnym czasie ;)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Ja tam nie lubię takich seriali ;> A wiesz może, czy można go zobaczyć w tv ?

    ReplyDelete
  28. Tez wczoraj go znalazłam i czekam na wiecej odcinkow :)

    ReplyDelete
  29. Może się na niego skuszę ; )

    ReplyDelete
  30. hmm ciekawy serial ^^
    może obejrzę

    ReplyDelete
  31. chybas się skuszę ;D

    ReplyDelete
  32. Wlasnie ogladam czwarty odcinek.;D wiesz moze kiedy dodadza 6? ;D

    ReplyDelete
  33. brzmi nieźle ;)
    fajnie tu :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  34. Też może obejrzę ;))

    Zapraszam do siebie ♥

    ReplyDelete
  35. Zapowiada sie ciekawe, chyba zaczne ogladac ;)

    ReplyDelete
  36. Chyba zaraz obejrzę jeden odcinek na próbę ;)

    ReplyDelete
  37. Też oglądam ten serial <3

    ReplyDelete
  38. jak nie zajme sie niczym to go zobacze;D

    ReplyDelete
  39. Jak będę miała czas to obejrzę :>

    ReplyDelete
  40. Ja nie oglądam seriali. :3

    ReplyDelete
  41. Hmm obejrzę!
    Btw. Jess wejdź na asa ! :)

    ReplyDelete
  42. jeśli czasu nie zabraknie, obejrzę z chęcią :)

    ReplyDelete
  43. Czytałam o nim wiele dobrych opinii. Koniecznie muszę zacząć go oglądać! :)

    ReplyDelete
  44. Jest na mojej liscie po Skinsach i 90210 :)

    ReplyDelete
  45. Zapowiada się ciekawie... Ale póki co skupiam się tylko na Pretty Little Liars ;)

    ReplyDelete
  46. skuszę się bo coś o nim gdzieś słyszałam :)
    czapiewsky.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Dzięki tobie teraz zaczęłam to oglądać świetny serial! Polecam !

    ReplyDelete
  48. Mam pytanie , ty tez mozesz ogladac tylko po 3 odcinki dziennie czy masz wykupione konto premium ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niee. Ja oglądam cały czas.
      Zależy na jakim odtwarzaczu oglądasz. ;)

      Delete
    2. No to nie wiem. :c Ja ogladam tylko po 3 odcinki 90210 bo wiecej mi nie odtwarza .;/Ale jeszcze zobacze moze cos zle klikam. :D

      Delete
  49. Ja natknęłam się na ten serial zaraz po wypuszczeniu pierwszego odcinka i muszę przyznać, że mnie urzekł :)
    Nie czekam nawet na napisy, oglądam zanim jeszcze się pojawią :P

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*