Merf Smerf ♥

Tuesday, February 12, 2013

Cześć. Wczoraj nie pisałam, bo... w sumie nie ma jakiegoś głównego powodu, ale cały dzień jakoś zajęty. Wzięłam się też za zapisanie listów no i już są wysłane ;) Jak zwykle trochę się rozpisałam ale i tak nie tak dużo jak poprzednio na 4 strony... 

Dzisiaj natomiast dzień trochę nudniejszy, ale da się przeżyć. Już naprawdę wyczekuję wakacji! ;3
Albo chociaż na razie mam drobne życzenie, żeby ta wiosna przyszła szybciej, bo nie mam ochoty już marznąć, a padający śnieg doprowadza mnie do szału. ; D


Dzisiaj to są jedyne zdjęcia, które mam ;) 
Merfi

Cały czas mały głupol patrzał się w jedno miejsce ...
Interesujące jest obserwowanie jak biedronka chodzi po oknie, haha ;3

Tymczasem zobaczę czy mam jakieś nowe meile a potem zobaczę czy doszedł jakiś nowy odcinek PLL lub... innego serialu, który bardzo polubiłam. Koniecznie Wam muszę o nim napisać! ;) 

A co u Was ciekawego? ;)

You Might Also Like

48 KOMENTARZE

  1. yorki to najlepsze psiaki!

    ReplyDelete
  2. twój piesek jest taki słodki i śmieszny! :D

    ReplyDelete
  3. Ooo jestem ciekawa tego serialu ~!

    ReplyDelete
  4. słodziak z Merfusia ^^ ja mam ferie i chora ;<

    ReplyDelete
  5. ale słodki piesio,śliczny
    ja tez wyczekuje juz wakacji i niech ta zima się konczy a zaczyna wiosna

    ReplyDelete
  6. Słodziak :3 Ja też już chcę chociaż wiosnę, bo coraz bliżej do wakacji. Ciepełko i wgl <3

    ReplyDelete
  7. 4 strony ;o ? boze ;D
    jaki słodki pieseek ♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, jestem straszną gadułą i musiałam przelać to na papier ;D

      Delete
  8. ieej, jakiego masz słodkiego zwierzaka *.*

    ReplyDelete
  9. Słodki piesek też chce takiego chociaż ja tez mam małego i słodkiego ;* POZdRAwiAm

    ReplyDelete
  10. Dwa słodziaki <3
    Ja dzisiaj dzień spędziłam super z moją klasą ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. fajne Zdj. ;*

    ReplyDelete
  12. ale masz kochanego tego psiaka <3

    ReplyDelete
  13. u mnie tyle śniegu że aż masakra...ale ja lubię śnieg więc w sumie jestem zadowolona *_*

    ReplyDelete
  14. mój to by chyba zjadł tę biedronkę :D

    ReplyDelete
  15. Słodziaak < 3
    Też mam psa, też lubi wyglądać przez okno ; d

    ReplyDelete
  16. Sliczny pieseek :3
    Ja również oglądam PLL uwielbiam ten serial, mam nadzieję że poświęcisz mu jakiś post.
    Będę czekać na niego z niecierpliwością heh :3
    Obserwuję cię i byłabym ci bardzo wdzięczna gdybyś też mnie obserwowała, ponieważ prowadzę bloga od niecałego miesiąca :3

    ReplyDelete
  17. Też lubię PLL ^^. Z tego co wiem to na stronie na której ja oglądam seriale napisy dodadzą około 22 ^^ + śliczny piesio :D Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Twój pies jest taki słooodki! ^^

    ReplyDelete
  19. super masz te włosy ! noooo ! ;)

    ReplyDelete
  20. I jak z tym obozem? ;)
    Kiedy dodasz notkę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem w trakcie załatwiania wszystkiego ;)
      Napiszę jak wszystko będzie dopięte na ostatni guzik ;)

      Delete
    2. ale jaki kraj?

      Delete
    3. Naprawdę wszystkiego się dowiecie niebawem ;)

      Delete
  21. ejjjj na pierwszych zdjęciach myślałam, że to są Twoje włosy hahahh :DDDDDD

    ReplyDelete
  22. Oooouł. jaki słodki piesek *.*
    Ja miałam owczarka niemieckiego, ale niestety w poprzedni poniedziałek odszedł :(

    ReplyDelete
  23. Jejku jaki piękny. <333

    ReplyDelete
  24. Słodki piesek:-) pozdrawiam

    ReplyDelete
  25. Ale ten psiak jest słodki. :3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*