Listonosz

Tuesday, February 19, 2013

Cześć Dzisiaj zostałam w domu. (O powód nie pytajcie, bo po co) ;) Najpierw zrobiłam sobie herbatę i wzięłam cholinex, potem włączyłam sobie TV. Oglądałam "Pytanie na śniadanie". Tak, co jakiś czas zdarza mi się to obejrzeć, a tematy zazwyczaj są bardzo ciekawe, a jeśli któryś mnie nie interesuje to po prostu przełączam na inny kanał i np. wyczekuję tematu, o którym myślę, że warto usłyszeć.

~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
Potem włączyłam laptopa, zatwierdziłam komentarze i sprawdziłam skrzynkę meilową. Okazało się, że wygrałam losowanie na blogu Qneza. W sumie to pierwszy raz szczęście mi dopisało w loterii, choć w sumie zaledwie kilka razy się do nich zgłaszałam. ;)
Gdy potem tak przeglądałam blogi nagle zadzwonił domofon - "Polecony". Ja wgl. nieogarnięta raz dwa wciągnęłam sweterek, spodnie i kapcie.

 Paczuszka ze sklepu sheinside.com
Sorka za syf w tle ;x 

Tak wgl. to pierwszy raz na tym mieszkaniu odebrałam jakąś przesyłkę do mnie O,o. Zawsze mama, ewentualnie siostra, bo ja zawsze od rana do wieczora jestem w szkole, lub po prostu prosto po szkole się z kimś spotykam, a listonosz przychodzi o wcześniejszych godzinach. Często też mam awizo, ale i tak zawsze odbiera paczkę mama, bo mi się najzwyczajniej nie chce. Poczta jest tak daleeeko, haha ;D

Haha, uwielbiam te Chińskie znaczki. Jestem ciekawa co oznaczają ;o 

 * Rzecz z paczuszki pokażę niebawem ;)

Kurcze, zgłodniałam! ;p
A więc zmykam, Miłego dnia

You Might Also Like

70 KOMENTARZE

  1. Jak fajnie. ;))
    Zapraszam do mnie! ;p
    ashinas-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. czekam na pokazanie zawartości :)

    ReplyDelete
  3. ja też teraz jestem chora... masakra.

    is-charlie.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. gratulacje wygranej! :)

    ReplyDelete
  5. dzień w domu nie zawsze jest taki zły. ; )
    czasami można wypocząć.
    a z paczką też miałam ostatnio przygodę. siedziałam zupełnie nieogarnięta, godzina 10, a tu kurier przyjechał z butami. nałożyłam szybko ciuchy i wyszłam odebrać. :D

    ReplyDelete
  6. ale ślicznie wyszłaś (;
    jestem ciekawa co jest w środku (;

    ReplyDelete
  7. jestem ciekawa co tam było z tak dalekiego kraju :)

    ReplyDelete
  8. Gratuluję! ;) To czekam, aż nam pokażesz co wygrałaś ;)))

    ReplyDelete
  9. pokaż nam szybko co tam masz:D

    ReplyDelete
  10. czekam na następny post :) jestem ciekawa co dostałaś :D

    ReplyDelete
  11. prześlicznie wyszłaś na tym pierwszym zdjęciu :)

    ReplyDelete
  12. Tez jestem chora szybkiego powrotu do zdrowia

    ReplyDelete
  13. ciekawa jestem co jest w środku :>

    ReplyDelete
  14. Ciekawy blog ;)
    U nas nowy post. Zapraszam i czekam na komentarze :*
    http://inspireeed.blogspot.com/2013/02/kebab.html

    ReplyDelete
  15. dostawanie paczek jest takie miłe :))

    ReplyDelete
  16. gratuluję ;> czekam na notkę z rzeczą ;>

    ReplyDelete
  17. gratuluję i życzę szczęścia w innych konkursach ;>

    ReplyDelete
  18. Fajnie, ciekawe co jest w tej paczce. Słyszałam o sheinside, są tam moim zdaniem bardzo fajne rzeczy :)

    ReplyDelete
  19. A ja już jestem po szkole, a co do paczuszki to się już nie mogę doczekać, aż pokażesz co jest w środku ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. wytlumacz jak zrobilas wszystkie naglowki rowno? ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cały wygląd bloga zawdzięczam http://weeronika-blog.blogspot.com/ ;*
      I wszystko było robione kodami html.

      Delete
  21. ja też dzisiaj zostałam w domu;)
    ciekawa jestem co jest w tej paczce!

    ReplyDelete
  22. oo też wygrałam w tym losowaniu :)

    ReplyDelete
  23. Nie mogę się doczekać, aż pokażesz co to♥

    ReplyDelete
  24. Niech zgadnę...dostałaś parkę! ;) tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A pokażesz dzisiaj?

      Delete
    2. W weekend chyba pokażę ;)
      bo w tygodniu nie mam czasu, na zdjęcia na dworze.
      A w domu to tak nie lubię pokazywać nowych rzeczy.

      Delete
  25. Gratulacje , Sliczne zdjecie :)

    ReplyDelete
  26. czekam aż pokażesz co tam jest. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mogę wejść w link tego sklepu . ;(
      Podasz go jeszcze raz ?

      Delete
  27. pokazuj,pokazuj co w tej paczuszce

    ReplyDelete
  28. ej, Jess, ale ładne to zdjęcie, ślicznie wyszłaś :)
    więcej takich!

    ReplyDelete
  29. Jestem ciekawa co dostałas :P

    ReplyDelete
  30. Świetnie, gratuluję wygranej! :3

    ReplyDelete
  31. Moim zdaniem ta kreska eyelinerem strasznie cię postarza :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepiej żebym wyglądała na 16 lat niż na 10 ;D

      Delete
    2. No w sumie to tak, ale jakoś bez moim zdaniem ci dużo lepiej :)

      Delete
  32. Czekam niecierpliwie aż pokażesz co tam jest ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  33. Gratulacje! Pokazuj *,*

    ReplyDelete
  34. od kiedy mieszkam w moim domu, a mieszkam już więcej niż 14 lat nigdy nic do mnie nie przyszło ;D a jak już przyszło to nigdy nie odebrałam xd

    ReplyDelete
  35. Jejku, tez chciałabym coś wygrać :D Czekam na zawartość paczuszki ; )
    Nie mogę uwierzyć, ze jesteś 98 ;p

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; )
    www.everybody-s-perfect.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Czekam na to co tam dostałaś ciekawego ;D

    ReplyDelete
  37. Kurczę , idę sama coś zaraz zjeść ;3 haha .
    Też bym chciała cos wygrać ..

    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. o boże zakochałam się w pierwszym zdjęciu! <3 patrzałam na nie chyba z 5 min, o boże cudownie ! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potwierdzam!!! Cudo :-)

      Delete
  39. Świetny blog!
    Obserwuje ;) Będę tu zaglądać częściej ;)
    A u mnie już nn.
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  40. Gratuluje wygranej :D
    hmm.. jestem ciekawa cóż jest w środku :3
    http://zakrencona-dusza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Chcę zobaczyć zawartość ;)

    ReplyDelete
  42. Czekam aż pokażesz co tam dostałaś. ; )
    Czym robiłaś to zdjęcie? Bo takie jakieś ładne jest. :D

    ReplyDelete
  43. to zdjęcie jest piękne, robiłaś je swoim aparatem? :)

    ReplyDelete
  44. ciekawe co jest w paczce??

    ReplyDelete
  45. Ale ty ładna *.*
    Obserwujemy ?
    Ja już : D
    Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  46. Czekam na notkę ze zdjęciami i informacjami co było w środku! ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*